Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9302)
Taidan jatkaa unia vielä, kun on kerran vapaapäivä ja tilaisuus tylsäillä koko päivän ajan.
On kiva huomata että lapsikin on kiinnostunut henkimaailmasta enemmän, kuuntelee tarinoita ja tutkii henkimaailman asioita. Hän ei kuitenkaan ymmärrä sitä että enkelitkin ovat suojanamme ja voimme kuulla henkimaailmaa muutenkin kuin kauhukokemusten yhteydessä. Yritän opettaa hänelle eroa kummitustarinoiden, yliluonnollisten kokemusten ja normaalin kommunikoimisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt sitten sunnuntai.
Siivouspäivä. Ikkunoiden pesua.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä taas nuolastiin ennen kuin tipahti.
Mutta pittää olla ylypiä, että oli Linda, Pete, Lordi ja Erika Euruupan areenala. Ihan vähä pikkase ylypiä saa kait olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän joka paikkaan kolottaa. Tylsää, kertakaikkiaan.
Toiset ne juoksevat vielä myöhäänkin.
päivää, onkos nyt perjantai...vai mikä
Vierailija kirjoitti:
Lepopäivä. Mutta kenelle? Lähes kaikki auki 7/24. Kuoltaiskohan nälkään, jos ei yöllä pääsis kauppaan? Ennen ei kuoltu.
Vierailija kirjoitti:
No se sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Lähellä sijaitsevalta puutarhalta pitäs huomenna käydä kukkia ostamassa.
Minä tykkään kans käydä oikeissa paikoissa ostamassa kukkkia. Niissä repäisen. Kukkien väreissä siis. Ei yhtään valkoista. Säästövinkki: hopeaisten kukkien sijaan jäkälää. Omasta metsästä. On vinkeen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän joka paikkaan kolottaa. Tylsää, kertakaikkiaan.
Toiset ne juoksevat vielä myöhäänkin.
Juoksut kannattaa hoitaa nuorena, ettei vanhana tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se sunnuntai.
Edelleenkin. Aika kyllä rientää, mutta ei ihan niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kans käydä oikeissa paikoissa ostamassa kukkkia. Niissä repäisen. Kukkien väreissä siis. Ei yhtään valkoista. Säästövinkki: hopeaisten kukkien sijaan jäkälää. Omasta metsästä. On vinkeen näköinen.
Herää epäilys, ettet ole aito tylsä. Tylsät ei repäise eikä touhua. Olet vaarassa joutua Tylsyyskomission arviointimenettelyyn. Hillitse itsesi.
Ilkeä auringonpaiste. Onneksi aurinkolasit himmentää. Keksijä ansaitsis Nobelin. Oli taatusti tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää epäilys, ettet ole aito tylsä. Tylsät ei repäise eikä touhua. Olet vaarassa joutua Tylsyyskomission arviointimenettelyyn. Hillitse itsesi.
Iiikkk. Armoa: en touhunnut. Repäisen vain kerran vuodessa ostaen värikkäitä kukkia. Pliiiiis, eikö nämä ole lieventäviä asianhaaroja? Ja se, etten salannut tekojani, vaan oitis tunnustin.
Tällainen verbaalipommitus ei paranna asiaa, vaan vahvistaa epäilyjä. Koeta palata ruotuun.
Mää olen niin tylsä, notta ei oo epäilystäkähän. Turhanpäivääset selittelijät on niinko turvalla tekijät; kunhan tuuli vain huulia heilutteloo, mutta mitähän ei tapahru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepopäivä. Mutta kenelle? Lähes kaikki auki 7/24. Kuoltaiskohan nälkään, jos ei yöllä pääsis kauppaan? Ennen ei kuoltu.
Niin, vaikka ei ollut edes jääkaappia eikä pakastinta.
Nyt ei ole ollut tylsä vkl kun oli euroviisut, oli hienot 70v euroviisusynttärit.
Tein eilen sekä Pirkan ristikon että Annansilmät-lehden ristikon. Pirkan ristikossa ei ollut mitään ihmellistä, ainoastaan liskon nimi oli ennestään minulle tuntematon.
Annansilmät ristikossa ihmettelin sanaa "tiaara" ja toista sanaa "hetimmiten". Olisin luullut, että oikeat muodot olisivat tiara ja hetimiten. Olin väärässä. Kummatkin ovat oikein.