Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9279)
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän joka paikkaan kolottaa. Tylsää, kertakaikkiaan.
Mulla on vaalean sävyiset verhot niin olohuoneessa kuin makuuhuoneessakin. Makkarin verhot ovat hieman (pari astetta) vaaleammat.
En jaksa kattoo Euroviisuja. Linda ja Pete voittavat silti, katsoin tai en. Joten en tuhlaa kallisarvoista nukkumisaikaa turhuuteen.
Kyllä on ollut tylsä päivä. Toivottavasti huomenna jatkuu samanlaisena.
Seurasin vierestä kun kaveri kysyi tänään yhdeltä tyypiltä, että paljonko kello on. Kello oli silloin 20.18.
Silmiä painaa ei uni anna lainaa
Nukkuukohan ne siellä Wienissä ollenkaan?
Karkin himo on riivannut tänään, mutta hienosti olen pysynyt askeettisena.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuukohan ne siellä Wienissä ollenkaan?
Ketä jaksaa kiinnostaa?
En ole kiinnostunut politiikasta, taloudesta, rahoituksesta, teknologiasta, terveydestä, kulttuurista enkä uskonasioista. Minua ei siis ainakaan kannata äänestää mihinkään luottamustoimiin.
Ei ole kummoisiakaan lauluja eikä laulajia toistaiseksi.
Ehkä katson Lindaan ja Peteen asti, sitten nukkumaan.
Jokohan huomenna aloittaisin tekemään metsään majan.
Lähellä sijaitsevalta puutarhalta pitäs huomenna käydä kukkia ostamassa.
Rouskutan Eukalyptus pastilleja.
Tylsiä biisejä. En katsele Euroviisuja, kuuntelen pimeässä keittiössä kun tv mölyää olkkarissa.
Saatan nukahtaa ennen Peteä ja Lindaa.
Mitä enemmän tietää, sen tyhmemmäksi itsensä tuntee. Maailma on täynnä tietoa, jota emme voi koskaan omaksua. Tähän on tyytyminen.