Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Vierailija kirjoitti:
Pitäis saada aika peräpukamien kuristus hoitoon. On vain aika epämiellyttävä toimenpide ni pitää ensin vähän kerätä rohkeutta ajanvaraukseen.
Ajattele, miten miellyttävä toimenpide se on sille hoitavalle lääkärille.
Oleksä Petri Nygårdin frendi?😍
Niin toi oli sille nössön kaverille.
Huomenna lähden lenkille kun tänään jäi... Lisäksi alan nostella painoja kun allit roikkuu niin ikävästi.
Kohtasin suloisen tytön Prisman käytävällä. Hän kertoi että Isäjumala ei ole ainoa on ÄITI. Kuuntelin häntä, sain esitteekin, mutta jäin miettimään, vaikka hän näytti kännykästään Raamartunlauseita, äidistä? Suomessa jo yhteisö.
Keitin päivällä kaurapuuroa ja söin voisilmän ja maitojuoman kanssa. Illalliseksi join ison mukillisen teetä.
Mies nukkuu sohvalla. Nukkukoon vaan, en herätä.
Eilen mun koira kuorsasi. Nyt kuorsaa mies. Taidan olla kirottu.
Ostin Prismasta lukulasit, painavat korvien takaa. Huono ostos, meni 3,50 euroa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen mun koira kuorsasi. Nyt kuorsaa mies. Taidan olla kirottu.
Olet siunattu, kun kodissasi kuorsaa aina joku. Mulla ei kukaan koskaan.
Aika tylsää kun unohdin eilen, mitä aioin kirjoittaa tänne. Päivällä kävellessä muistin sen, mutta nyt ole unohtanut taas. Tylsää, mutta ehkä huomenna....
Mies kuorsaa vieressä. Tuttu turvallinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks vähemmistöjen pitäis olla kaapissa. Kaikki vain eletään just niinku hyvältä tuntuu eikä turhaan mietitä mitä muut ajattelee. Jos joku uskovainen nillittää, niin miettiköön "vapauteen Kristus vapautti meidät" lausetta. Jeesus oli eläessään jo radikaali, veljeili ihmisten kanssa, joita paheksuttiin. Siitä vain oppia ottamaan, kaikki me! Jokainen ihminen on tärkeä.
Mut väärä ketju sulla. Homoilla on oma, sinne kannattaa kirjoitella tuollaiset jutut.
Mutta enhän mä homojen ketjuun kuulu ku oon hetero. En vain ymmärrä miks toisia pitää tuomita.
Mulla on huomenna terapia-aika.
Äitienpäivä lähestyy, mutta en keksi miten sitä viettäisin. Huilin lounaslistaa katselin ja hyvät ruuat siellä kyllä on.
Täytyy lähteä vessaan ja hammaspesulle.
Mä Leivon ite äitienpäiväkakut sun muut.
Pimeni. Ilmeisesti aurinko on laskenut.
Uutisetkin taas niin tylsiä, Hantaviruksia ja Venäjän sotatoimia. Haukotus.