Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7863)
Vierailija kirjoitti:
Olen perustyytyväinen ihminen. Tyynyn kohtuuteen.
*tyydyn
Tyynyn kohtuus on kyllä mun mielestä hyvä asia. Kuka sitä nyt överillä tyynyllä nukkuis?
En pidä hämähäkeistä. Ne ovat ällöttäneet minua pienestä pitäen.
Keskustelu on menossa sivulla 381.
Lehtikuusi harmaantuu kauniin luonnollisesti.
Selästä kutittaa. Hitsi kun en yllä itse kunnolla rapsuttamaan.
Nyt mää lähren tästä nukkumahan.
Vierailija kirjoitti:
Ompelutarvikkeeni löytyvät pikkukammarin lipaston oikeanpuoleisesta ylälaatikosta.
Hyvä tietää, mutta en tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Näin 2-vuotiaan lapsenlapseni kanssa tänään muurahaisia. Tai "mulkkuja", niinkuin hän asian ilmaisee.
Voi olla oikeassakin. Mistä sitä tietää, millaisiin murkkuihin törmää. Ehkä mulkkuihin.
Onpas kello paljon. Vanhusten nukkumaanmenoaika on mennyt jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän huonoa onnea, kun just mun viestiä ei alapeukutettu. Tämmöistä aloin pohtia, jostain syystä. Miksi en kelpaa?
Olishan se, jos joku alapeukuttais ja sitten vois uhriutua ja alkaa siitä jankata ja nimetä syyllisiä. Ehkei sentään.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän huonoa onnea, kun just mun viestiä ei alapeukutettu. Tämmöistä aloin pohtia, jostain syystä. Miksi en kelpaa?
Älä huoli, kyllä se alapeukku vielä kohdalle napsahtaa! Kärsivällisyyttä!
Harmaa sää leviää pian koko Suomeen. Vappuna saadaan ehkä lunta. Räntää ainakin.
Lenkkeilijöillä on lisääntynyt juoksuliivien käyttö. Pitää päästä ryyppäämään lenkillä. Viime vuosikymmenellä oli kompressiosukat muodissa, kun verenkierto loppui kesken lenkin. Mitä seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se, jos joku alapeukuttais ja sitten vois uhriutua ja alkaa siitä jankata ja nimetä syyllisiä. Ehkei sentään.
Lälllälläää. Voitin kisan. Viestini katosi :)
Sori intoiluni. Palaan ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Lehtikuusi harmaantuu kauniin luonnollisesti.
Tätä toivon itsellekin.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilijöillä on lisääntynyt juoksuliivien käyttö. Pitää päästä ryyppäämään lenkillä. Viime vuosikymmenellä oli kompressiosukat muodissa, kun verenkierto loppui kesken lenkin. Mitä seuraavaksi?
Pahaksi on mennyt päihdeongelmat, kun lenkkeilijätkin ryyppää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "daybed"? Onko se keinu vai riippumatto vai ns. rantatuoli? Kävin tänään pääkirjastossa ja ulko-oven vieressä seinällä luki "main library" ja "open monday" ja ajat numeroin. Pian tulee "summer time" = suven tihentyminen, mutta ensin takatalvi = "comeback winter" ja wet snow? = räntää
Daybed ei ole sohva eikä rantatuoli. Se on laverin ja kenties oikein ison rahin välimaastoon sijoittuva päiväpötköttelyä varten tarkoitettu lepopaikka. Mitoiltaan usein pienempi kuin sänky.
Olen perustyytyväinen ihminen. Tyynyn kohtuuteen.