Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (7862)

Vierailija
7641/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä paistaa aurinko ja linnut laulavat. En kyllä tunnista, mistä linnuista on kyse.

Lintujen tunnistamiseen on hyvä ilmainen ohjelma "Muuttolintujen kevät", jonka voi ladata puhelimeen. Sitten voit äänittää muutamia sekunteja kuulemaasi lintua ja lähettää sille, josta tulee pian vastaus. Esim 95 % varmuudella tiltaltti ja 5% leppälintu. Tällä tavalla sinusta tulee linnunlauluekspertti. Minä odotan jo kovasti tiltalttia - vielä en ole kuullut. Tiltalttia on erittäin vaikea nähdä, koska se on vaatimataon pieni ruskeaharmaa, mutta sen ääni on vaikuttava ja selkeä: tilt-talt aika nakuttavasti ja yksitoikkoisesti pitkään. 

Vierailija
7642/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjasin pihan vesiletkun, vaikka olen nainen. 

Ja minä levitin pihalle peräkärryllisen kivituhkaa, vaikka olen vanha mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä paistaa aurinko ja linnut laulavat. En kyllä tunnista, mistä linnuista on kyse.

Olisko pikkulintuja. 

Todennäköisesti. Kiitos tunnistusavusta.

Vierailija
7644/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut päivä! Mikään ei mennyt niinkuin ajattelin. 

Vierailija
7645/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aamulla horoskooppia, se on osa arkirutiinia suihkun, aamiaisen ja meikkaamisen lomassa. Illalla makoillen lukien palstaa tai uutisia

Vierailija
7646/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjasin pihan vesiletkun, vaikka olen nainen. 

Ja minä levitin pihalle peräkärryllisen kivituhkaa, vaikka olen vanha mummo.

Ja minä levoton pihalle kuorma-auton lavallisen soraa. Vaikka olen mummo. 

Vierailija
7647/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että melkein mihin tahansa nainen pystyy, kun vain on asennetta. 

Vierailija
7648/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut vaihtaa sukupuoltani. Joten voimaan tullut laki ei hyödytä minua. 

Vierailija
7649/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni aikoo ostaa omakotitalon. Hän taitaa olla jo aikuinen. 

Vierailija
7650/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt naapureihini. Lähtivät Baltian maihin lomalle, vaikka täällä kylillä on erittäin kaunis kevät menossa. Ihme porvareita. 

Vierailija
7651/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järven vesi oli kyllä kylmää. Kokeilin nilkkaan asti. Enempää en halunnut. 

Vierailija
7652/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa vitamiinit ja magnesiumin. Nyt nukkumaan

Vierailija
7653/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lintujen tunnistamiseen on hyvä ilmainen ohjelma "Muuttolintujen kevät", jonka voi ladata puhelimeen. Sitten voit äänittää muutamia sekunteja kuulemaasi lintua ja lähettää sille, josta tulee pian vastaus. Esim 95 % varmuudella tiltaltti ja 5% leppälintu. Tällä tavalla sinusta tulee linnunlauluekspertti. Minä odotan jo kovasti tiltalttia - vielä en ole kuullut. Tiltalttia on erittäin vaikea nähdä, koska se on vaatimataon pieni ruskeaharmaa, mutta sen ääni on vaikuttava ja selkeä: tilt-talt aika nakuttavasti ja yksitoikkoisesti pitkään. 

Kerran yksi ystävä nauhoitti linnunlaulua ja sattui nauramaan nauhoituksen aikana. Tunnistustulos  oli, 60% varis ja 40% kirjosieppo.

Vierailija
7654/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattinen sanojen korjaaja on sitten ärsyttävä. Aina korjaa sanat ihan muuksi kuin on tarkoittanut. Ja kaikki pitää sitten vielä jälkikäteen tarkistaa, että meni oikein. Ja vaikka kuinka tarkistat, niin joku hemmetin väärä sana sinne jää melkein aina. 

Vierailija
7655/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juoksulenkillä ja joku noin satavuotias mummo juoksi mun ohitse. Lopetan lenkkeilyharrastukseni tähän.

Vierailija
7656/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automaattinen sanojen korjaaja on sitten ärsyttävä. Aina korjaa sanat ihan muuksi kuin on tarkoittanut. Ja kaikki pitää sitten vielä jälkikäteen tarkistaa, että meni oikein. Ja vaikka kuinka tarkistat, niin joku hemmetin väärä sana sinne jää melkein aina. 

Kyllä ennen oli kaikki paremmin. 

Vierailija
7657/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juoksulenkillä ja joku noin satavuotias mummo juoksi mun ohitse. Lopetan lenkkeilyharrastukseni tähän.

Mummot rules! 

Vierailija
7658/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut paljon ilmavaivoja. 

Vierailija
7659/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri likaiset astiat tiskikoneeseen ja koneen pyörimään. Sen jälkeen nostan puhtaat astiat takaisin keittiön kaappeihin ja laatikoihin. Kukin omille paikoilleen. 

Vierailija
7660/7862 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ajoi ohitsesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi