Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7862)
Vierailija kirjoitti:
Korjasin pihan vesiletkun, vaikka olen nainen.
Ja minä levitin pihalle peräkärryllisen kivituhkaa, vaikka olen vanha mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä paistaa aurinko ja linnut laulavat. En kyllä tunnista, mistä linnuista on kyse.
Olisko pikkulintuja.
Todennäköisesti. Kiitos tunnistusavusta.
Onpa ollut päivä! Mikään ei mennyt niinkuin ajattelin.
Luin aamulla horoskooppia, se on osa arkirutiinia suihkun, aamiaisen ja meikkaamisen lomassa. Illalla makoillen lukien palstaa tai uutisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin pihan vesiletkun, vaikka olen nainen.
Ja minä levitin pihalle peräkärryllisen kivituhkaa, vaikka olen vanha mummo.
Ja minä levoton pihalle kuorma-auton lavallisen soraa. Vaikka olen mummo.
Kyllä se on niin, että melkein mihin tahansa nainen pystyy, kun vain on asennetta.
En ole koskaan halunnut vaihtaa sukupuoltani. Joten voimaan tullut laki ei hyödytä minua.
Tyttäreni aikoo ostaa omakotitalon. Hän taitaa olla jo aikuinen.
Olen pettynyt naapureihini. Lähtivät Baltian maihin lomalle, vaikka täällä kylillä on erittäin kaunis kevät menossa. Ihme porvareita.
Järven vesi oli kyllä kylmää. Kokeilin nilkkaan asti. Enempää en halunnut.
Kävin hakemassa vitamiinit ja magnesiumin. Nyt nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä paistaa aurinko ja linnut laulavat. En kyllä tunnista, mistä linnuista on kyse.
Lintujen tunnistamiseen on hyvä ilmainen ohjelma "Muuttolintujen kevät", jonka voi ladata puhelimeen. Sitten voit äänittää muutamia sekunteja kuulemaasi lintua ja lähettää sille, josta tulee pian vastaus. Esim 95 % varmuudella tiltaltti ja 5% leppälintu. Tällä tavalla sinusta tulee linnunlauluekspertti. Minä odotan jo kovasti tiltalttia - vielä en ole kuullut. Tiltalttia on erittäin vaikea nähdä, koska se on vaatimataon pieni ruskeaharmaa, mutta sen ääni on vaikuttava ja selkeä: tilt-talt aika nakuttavasti ja yksitoikkoisesti pitkään.
Kerran yksi ystävä nauhoitti linnunlaulua ja sattui nauramaan nauhoituksen aikana. Tunnistustulos oli, 60% varis ja 40% kirjosieppo.
Automaattinen sanojen korjaaja on sitten ärsyttävä. Aina korjaa sanat ihan muuksi kuin on tarkoittanut. Ja kaikki pitää sitten vielä jälkikäteen tarkistaa, että meni oikein. Ja vaikka kuinka tarkistat, niin joku hemmetin väärä sana sinne jää melkein aina.
Olin juoksulenkillä ja joku noin satavuotias mummo juoksi mun ohitse. Lopetan lenkkeilyharrastukseni tähän.
Vierailija kirjoitti:
Automaattinen sanojen korjaaja on sitten ärsyttävä. Aina korjaa sanat ihan muuksi kuin on tarkoittanut. Ja kaikki pitää sitten vielä jälkikäteen tarkistaa, että meni oikein. Ja vaikka kuinka tarkistat, niin joku hemmetin väärä sana sinne jää melkein aina.
Kyllä ennen oli kaikki paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olin juoksulenkillä ja joku noin satavuotias mummo juoksi mun ohitse. Lopetan lenkkeilyharrastukseni tähän.
Mummot rules!
Tänään on ollut paljon ilmavaivoja.
Laitoin juuri likaiset astiat tiskikoneeseen ja koneen pyörimään. Sen jälkeen nostan puhtaat astiat takaisin keittiön kaappeihin ja laatikoihin. Kukin omille paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Aika ajoi ohitsesi.
Lintujen tunnistamiseen on hyvä ilmainen ohjelma "Muuttolintujen kevät", jonka voi ladata puhelimeen. Sitten voit äänittää muutamia sekunteja kuulemaasi lintua ja lähettää sille, josta tulee pian vastaus. Esim 95 % varmuudella tiltaltti ja 5% leppälintu. Tällä tavalla sinusta tulee linnunlauluekspertti. Minä odotan jo kovasti tiltalttia - vielä en ole kuullut. Tiltalttia on erittäin vaikea nähdä, koska se on vaatimataon pieni ruskeaharmaa, mutta sen ääni on vaikuttava ja selkeä: tilt-talt aika nakuttavasti ja yksitoikkoisesti pitkään.