Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7866)
Marjasoppa valmis. Mutikkamansikkatyrni.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan moottorisahan ketju voi olla tylsä.
Minulla on myös tylsä pokasaha.
Lapset lukee kirjojaan. Juon kahvia yläkerran aulassa ja suunnittelen ulos daybediä. Ei löydy mieluista kaupasta. Piirrän mallin ja mies saa toteuttaa. Kesää odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli hevonen.
Joku oli kykenevä hevosena osallistumaan.
Mikä on "daybed"? Onko se keinu vai riippumatto vai ns. rantatuoli? Kävin tänään pääkirjastossa ja ulko-oven vieressä seinällä luki "main library" ja "open monday" ja ajat numeroin. Pian tulee "summer time" = suven tihentyminen, mutta ensin takatalvi = "comeback winter" ja wet snow? = räntää
Meillä ei ole aamiaiskaappia. Asmiaista on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole aamiaiskaappia. Asmiaista on.
*aamiaista
Kuulin vähän aikaa sitten sanan heittopeitto. Meni vähän aikaa tajuta, että tarkoitti torkkupeittoa eli throw blanket. 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin saunomassa harmaa saunahattu päässäni ja yksin tietysti. En ottanut kovia löylyjä, mutta tuli laulellen testattua uuden saunan äänieristykset ja nyt epäilen saunatontun pelästyneen niin pahasti ettei sekään enää pidä minulle seuraa. Miten sen saisi takaisin lauteiden alle? Lupasin yksin hiljaa ennen saunasta poistumista etten säikyttele saunatonttua enää. Nyt tuntuu yksinäiseltä. Olisipa edes joku, jonka kanssa viettää aikaa.
Laulelit saunassa? Mitään tolkkua. Saunatonttu on tylsä. Siinä ei harmaat saunahatut paljon paina, jos se sai touhuistasi tarpeekseen. Eikö muka ole neuvottu, miten tylsät elää? Ja kaikki turhaan. Aika näyttää, miten sinun käy.
Olen tylsä, ei tunnettu oopperalaulaja, joka yrittää ottaa oppia tylsästä elämästä saunatontulta.
No johan nyt on finglishiä kerrakseen. Tämä papparainen pysyy kyllä ihan kotimaan kielessä.
Suunnittelen tässä terassille itse tehtyjä kalusteita. Hyvin suunniteltu on puoliksi tekemättä huomennakin.
Olen ollut viikkokausia yksin kotona näkemättä ketään ja puhumatta kenellekään. Eilen näin sisällä asunnossa hämähäkin (seeprahyppijä) ja jotenkin automaattisesti sanoin sille "moi". Ensimmäinen yhteys elävään olentoon aikoihin :D
Keskustelu on kuulemma aina hyvästä. Kukahan tuollaisenkin "viisauden" on keksinyt? Minä en ainakaan jaksa keskustella useinkaan, ja silloin se ei kyllä voi olla hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut viikkokausia yksin kotona näkemättä ketään ja puhumatta kenellekään. Eilen näin sisällä asunnossa hämähäkin (seeprahyppijä) ja jotenkin automaattisesti sanoin sille "moi". Ensimmäinen yhteys elävään olentoon aikoihin :D
No nythän sinulla on lähes kadehdittava elämäntapa! Minäkin haluan!
Ainoastaan moottorisahan ketju voi olla tylsä.