Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7872)
Katsoin youtubesta taas kokkiohjelmien sipulinpilkkomista. Aina yhtä mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Päätä särkee, taas.
Päänsärky voi johtua myös vatsasta. Kiinnitä huomiota syömisiisi ja myös niskalihakset voi olla jumissa jos kauan koneella oleskelet.
Ja voi kokeilla myös hajusteettomia pesuaineita ja hygieniatarvikkeita nekin aiheuttavat päänsärkyä. Voit olla hajusteyliherkkä. Lisäys edelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vasen korvani soi. Päivällä taas kuulin vinkumista oikeasta korvasta. Outoa.
Stereotesti. Seuraavaksi pitäisi kuulua merkonomin hihitystä epämääräisestä suunnasta.
Mulla oli tuo stereotesti-levy kun olin kakara. Ei ollut muuta levykokoelmaa, niin soitin sitä jatkuvasti. Ihana kipale, mistähän sen saisi vielä.
Saan sapiskaa tuosta ihana-sanasta, mutta kyse oli kakara-ajoista, ymmärtäkää.
Säästyt sapiskalta, jos lupaat ja vannot kautta kiven ja kannon olla käyttämättä tuota I-sanaa uudestaan.
Rotta ei näyttäytynyt viime yönäkään. Sen sijaan pihalla tepasteli kettu. Eikä talo ole missään korvessa. Citykettu oli.
Alennuskaalilaatikko uunissa. Ei ole puolukkahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kampaajalla. Silmät täynnä tai ainakin puolillaan hiustenpätkiä.
Minulla oli kerran korvapolilla kontrollikäynti. Olin käynyt edellisenä päivänä kampaajalla. Korvalääkäri katsoi korviin ja sanoi, että toisen korvan tärykalvolla on pieni hiuksen pätkä. Sitä sitten yritettiin imulla pois ja lopulta tarvittiin pinsetit. Vihloi kivasti! Itse karvasta ei ollut tuntunut siihen mennessä mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Rotta ei näyttäytynyt viime yönäkään. Sen sijaan pihalla tepasteli kettu. Eikä talo ole missään korvessa. Citykettu oli.
Kettu saanut maukkaan rottapaistin. Nam.
Hyttyset tanssivat pihassa auringonsädekiilassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyttyset tanssivat pihassa auringonsädekiilassa.
Tuo on runo..eikä tylsä. Kuin japanilainen kuva.
Näin tänään 1. valkovuokon ja västäräkin. Eilen näin sinivuokkoja. Alkaa olla liiankin jännittävää ulkona rentukoita odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Voikukkiakin on jo.
En ole nähnyt vielä ainuttakaan. Noita vuokkoja ja leskenlehtiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä on saunamökin vanha kello, joka mölyää tasatunnein aikaa. Minä kyllä uskoisin vähemmälläkin.
Mieti käkikellon ylipirteää kukuntaa. Tekis mieli vääntää käeltä niskat nurin. Nopea tarvis olla, se vilahtaa äkkiä turvaan ja lyö oven perässään kiinni. Sveitsiläisten keksintö! Olisvat vaan jodlailleet Alpeillaan.
Laita käen ovi säppiin. Silloin ei kuku.
Kävin tänään rantasaunassa kylpemässä.
Remppahommista kuului tänään klo 7 - 15.30 helvetillinen mökä. Selvisin siitäkin, vaikken ollut edes kännissä.
Kävin kampaajalla. Silmät täynnä tai ainakin puolillaan hiustenpätkiä.