Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6556)

Vierailija
6461/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi juotu. Kaksi kupillista. Mustana. Ei muuta kerrottavaa.

Vierailija
6462/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaaseen aamuuni pompsahti raikkaan vihreä väripilkku, jäteauton kuljettaja tuli hommiin ikkunan alle. Raamikas, hyväkroppainen mies, tehokkaan näköinen, niinkuin ne yleensä ovat. Suotakoon minulle tämä parin minuutin ilo, päivä jatkuu tästä puuduttavan tylsänä ja harmaana. Seuraavaa jäteautoa odotellen. 

Jäteautojen käyntien seuraaminen on oivaa ajanvietettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6463/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyn nyt lukemaan Olivia Laingin kirjaa "Yksinäisten kaupunki. Tutkimusmatka yksinolon taiteeseen". V. 2024 Livonia print. Jos olet yksinäinen tuo kirja on kuulemma hänelle ja on klassikko. Alkusivuilla kerrotaan siitä, kuinka suurkaupungissa ihmisten keskellä ja ruuhkassa ihminen kokee suurta omanlaistansa yksinäisyyttä. 

Tylsät ihmiset jäävät usein yksinäisiksi, sillä heitä ei toisia kiinnosta tavata. (Muistan kun ostin aikoinani Ranskan-kiertelyn automatkalla monta sampanjapulloa viinitiloilta ja ajattelin pitää kutsut, ostaa juustoja, etanoita, leivoksia yms. Kukaan kutsutuista ei tullut, ei kiinnostanut. Ei auta tarjoilut ja kutsumiset, jos tyyppi on tylsä, harmaa  yksitoikkoinen nyhjerö niin kuin minä. Parempi kun on luovuttanut -  ja on tylsänä omissa oloissaan.) 

Mitä niille shampanjapulloille tapahtui? Tyhjensitkö itseksesi?

Liikaa kysymyksiä. Kaksi heti peräkkäin. Kuka näihin kaikkiin vastaa. Hillitse intoasi. 

Vierailija
6464/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy tunnustaa, ostin hameen, jossa on kukkia. Sallitteko, että sitä joskus harkiten käytän, sillä värit hameessa ovat harmaanmusta ja harmahtava beige. Kukat näyttävät kyllä hyvinvoivilta, eivät ole kuihtuneen näköisiä.

Herää kysymys, oletko sittenkään aito tylsä. Ujutat vaivihkaa vääriä asioita elämääsi. Muista sanonta pahasta ja pikkusormesta. Ehkä jopa salaa suunnittelet käyttäväsi tuota kolttuasi bändimme esiintymisissä? Ei tule kuuloonkaan. 

Vierailija
6465/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lounaaksi makaroonilaatikkoa ja porkkanaraastetta juustonäkkileivän kera.

Vierailija
6466/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaaseen aamuuni pompsahti raikkaan vihreä väripilkku, jäteauton kuljettaja tuli hommiin ikkunan alle. Raamikas, hyväkroppainen mies, tehokkaan näköinen, niinkuin ne yleensä ovat. Suotakoon minulle tämä parin minuutin ilo, päivä jatkuu tästä puuduttavan tylsänä ja harmaana. Seuraavaa jäteautoa odotellen. 

Jäteautojen käyntien seuraaminen on oivaa ajanvietettä. 

Jäteautolive rikastuttaa tylsää arkista live-elämää, vetää vertoja näille mitä niitä nyt onkaan, pentua ja norppaa ym. Paitsi että se vihreä työhaalari on liian räväkkää lookia, parempi olisi joku maastoon sulautuva hylkeenruskea.

Vierailija
6467/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäteauto käy niin, että olohuoneen ikkunasta ei näe kuljettajaa. Pitäisiköhän jatkossa mennä ulos päivystämään jäteautopäivänä? Laittaisi tuolin etupihalle ja termariin kahvit, niin olisi mukava odotella.

Vierailija
6468/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy tunnustaa, ostin hameen, jossa on kukkia. Sallitteko, että sitä joskus harkiten käytän, sillä värit hameessa ovat harmaanmusta ja harmahtava beige. Kukat näyttävät kyllä hyvinvoivilta, eivät ole kuihtuneen näköisiä.

Herää kysymys, oletko sittenkään aito tylsä. Ujutat vaivihkaa vääriä asioita elämääsi. Muista sanonta pahasta ja pikkusormesta. Ehkä jopa salaa suunnittelet käyttäväsi tuota kolttuasi bändimme esiintymisissä? Ei tule kuuloonkaan. 

No sehän tässä pelottaa, että tämä hairahdus ohjaa minua ihan väärään suuntaan. Pitäisiköhän viedä hame suoraan vaatekierrätykseen?

Vierailija
6469/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä mun viestit ei tule läpi?

Vierailija
6470/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jäteauto käy niin, että olohuoneen ikkunasta ei näe kuljettajaa. Pitäisiköhän jatkossa mennä ulos päivystämään jäteautopäivänä? Laittaisi tuolin etupihalle ja termariin kahvit, niin olisi mukava odotella.

Airamin perinteinen termari on liian värikäs. Tokmannilla on harmaita onneksi saatavilla. Teräksisiä. Tuo sana on luonnottoman virkeä. Pitikin kirjoittaa.

Vierailija
6471/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän tässä pelottaa, että tämä hairahdus ohjaa minua ihan väärään suuntaan. Pitäisiköhän viedä hame suoraan vaatekierrätykseen?

Älä ainakaan matonkuteiksi sitä leikkaa. Liian räikeä matto tulee siitä.

Vierailija
6472/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on seurannut kotipihalla, kun tuttu joutsenpariskunta on saapunut taas luodon vierustalle asustelemaan. Hissukseen lipuvat edestakaisin, kuin ei olisi mihinkään kiire. Järvi on aivan harmaa, vielä keskeltä jäässä, mutta rannan tuntumassa sula. Vihreä-kelta-valko-harmaaraidalliset sukat jalassa lähden tästä etsimään rahkaa jääkaapista. Pitääpä samalla kysäistä papalta mielipidettä, mitä tällä kertaa laitan rahkan sekaan. 

Vierailija
6473/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian mukavaa on tuolilla istuskella. Seisomapaikat ovat meille tylsille omiaan, ei mitään mukavuuksia, eikä helpotuksia elämään. Puusohvalla istuskelu riittää minulle, harjan ja rikkalapion kanssa siivoan, imuri on luksusta ja tiskikone. Pyykkilauta kovassa käytössä, liian helppoa  olis heittää pyykit koneeseen, ois liian viihdyttävää pyykin pyörimistä katsella. Nämä minun vaatimattomia mielipiteitäni.

Vierailija
6474/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi täsmätuote ibs-vatsaani. Nyt ei ole jännää...

Vierailija
6475/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin tylsää, kun ei tätä ketjuakaan löydy edes selaamalla selaamalla  ilmeisesti jahtaatte aprillipiloja, jotta olisi hetken helpotus tylsyydestä Minulla on niin pelottavaa tylsyyttä tiedossa, että en uskalla sitä edes mainita. Ja tylsyyden jälkeen alkaakin todellinen tylsyys.

Voittaako tämän: olen aamukuudesta istunut sairaalan parkkialueella autossa ja odottanut tietoja rakkaan leikkauksesta. Äsken soitettiin, on heräämössä ja hengissä. Odottelen vielä täällä, että pääsen katsomaan illan suussa häntä. Yöllä ajan takaisin kotiin sadan km päähän. Ehkä. Riippuu tilanteesta. Tylsää odottaa, mutta nut kulkee jo munkin henki. Eväänä ruisleipää ja kahvia. Lukemisena Freida McFaddenin uusin.

Leikatulla on kuulema vähemmän tylsää, saa sellaisia ilopillereitä, hyi olkoon. Mä en ottaisi.

Puhelimessa leikattu jo vitsaili. Niin loppuu lyhyeen tylsä elämä joillakin. En mene mokomaa ilolintusta katsomaan enää. Tarttuu vielä tuollainen.   Eilen oli sentään hillitty ja hiljainen. Paikoillaan letkuissa makasi. Osasi olla.

Vierailija
6476/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi täsmätuote ibs-vatsaani. Nyt ei ole jännää...

Mikä se on? Minäkään en haluais enää olla jännän äärellä, kivempi olis ihan tylsyydessä. 

Vierailija
6477/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
6478/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin lounaaksi makaroonilaatikkoa ja porkkanaraastetta juustonäkkileivän kera.

Yltäkylläinen juhla-ateria, mutta menköön.

Vierailija
6479/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan matonkuteiksi sitä leikkaa. Liian räikeä matto tulee siitä.

Vaatekeräyksessä vaan siirrät ongelman seuraavalle. Kun tuollaisen hameen hankkii, siitä on vaikea päästä kunnialla eroon. Polttaminen tai maahan hautaaminen tulee vaihtoehtoina mieleen. Jopa hankaluuksiin itsesi saatoit.

Vierailija
6480/6556 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin tylsää, kun ei tätä ketjuakaan löydy edes selaamalla selaamalla  ilmeisesti jahtaatte aprillipiloja, jotta olisi hetken helpotus tylsyydestä Minulla on niin pelottavaa tylsyyttä tiedossa, että en uskalla sitä edes mainita. Ja tylsyyden jälkeen alkaakin todellinen tylsyys.

Voittaako tämän: olen aamukuudesta istunut sairaalan parkkialueella autossa ja odottanut tietoja rakkaan leikkauksesta. Äsken soitettiin, on heräämössä ja hengissä. Odottelen vielä täällä, että pääsen katsomaan illan suussa häntä. Yöllä ajan takaisin kotiin sadan km päähän. Ehkä. Riippuu tilanteesta. Tylsää odottaa, mutta nut kulkee jo munkin henki. Eväänä ruisleipää ja kahvia. Lukemisena Freida McFaddenin uusin.

Leikatulla on kuulema vähemmän tylsää, saa sellaisia ilopillereitä, hyi olkoon. Mä en ottaisi.

Puhelimessa leikattu jo vitsaili. Niin loppuu lyhyeen tylsä elämä joillakin. En mene mokomaa ilolintusta katsomaan enää. Tarttuu vielä tuollainen.   Eilen oli sentään hillitty ja hiljainen. Paikoillaan letkuissa makasi. Osasi olla.

Tarkennan: Ei leikattu puhelimessa, vaan sairaalassa. Ei ole säästötoimet vielä näin pitkällä, kohta on. Ei tarvita kotona kuin  terävät sakset ja mustaa karhunlankaa. Omin käsin pistellään umpisuolet ja sydämet kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan