Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6561)

Vierailija
6441/6561 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein jauhelihakeittoa. Tuli tosi hyvää.

Minä myös.

Vierailija
6442/6561 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/6561 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa. Sillä mustalla pampulalla pääsee suoraan ketjun loppuun. Kätevää jos ei jaksa lukea kaikkea. 

Vierailija
6444/6561 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ostaa mämmin ja kerman, mutta heräteostin pääsiäislimpun. Tylsää kuluttajaa taas vietiin kaupassa ja harhautettiin limppuesiinpanolla keskellä käytävää. 

Vierailija
6445/6561 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
6446/6561 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä öitä eli töitä.

Vierailija
6447/6561 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaa on tyylikkäin väri kaikista. Graniitinharmaa tai vaaleanharmaa vai...harmaitakin on erisävyisiä ainakin kymmenen. 

Fifty shades of gray. Kunhan et olisi salaa katsonut.

No, en! Pois se minusta. Olen harmaa varpunen.

Vierailija
6448/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla satoi lunta. Tänään paistaa aurinko.

Vierailija
6449/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa arki on korostetun harmaata" kirjoittaa HS. No mikä vika? 

En ole lukenut kyseistä artikkelia, mutta olen katsellut ympärilleni. Suomessa luonto on harmaata suurimman osan vuotta.

Harmaa kallio, harmaa kelo, naava, jäkälä, sumu, usva, sadepilvet.

Harmaat eläimet: hylje, hiiri, hyttynen, harmaasieppo, susi.

Ihmisen tekemät betonirakennelmat kaupungissa ja harmaat ladot maaseudulla. Paljon on harmaata, eikä me ihmisetkään kovin värikkäitä olla.

Vierailija
6450/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaaseen aamuuni pompsahti raikkaan vihreä väripilkku, jäteauton kuljettaja tuli hommiin ikkunan alle. Raamikas, hyväkroppainen mies, tehokkaan näköinen, niinkuin ne yleensä ovat. Suotakoon minulle tämä parin minuutin ilo, päivä jatkuu tästä puuduttavan tylsänä ja harmaana. Seuraavaa jäteautoa odotellen. 

Vierailija
6451/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tylsää, kun ei tätä ketjuakaan löydy edes selaamalla selaamalla  ilmeisesti jahtaatte aprillipiloja, jotta olisi hetken helpotus tylsyydestä Minulla on niin pelottavaa tylsyyttä tiedossa, että en uskalla sitä edes mainita. Ja tylsyyden jälkeen alkaakin todellinen tylsyys.

Vierailija
6452/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin tylsää, kun ei tätä ketjuakaan löydy edes selaamalla selaamalla  ilmeisesti jahtaatte aprillipiloja, jotta olisi hetken helpotus tylsyydestä Minulla on niin pelottavaa tylsyyttä tiedossa, että en uskalla sitä edes mainita. Ja tylsyyden jälkeen alkaakin todellinen tylsyys.

Voittaako tämän: olen aamukuudesta istunut sairaalan parkkialueella autossa ja odottanut tietoja rakkaan leikkauksesta. Äsken soitettiin, on heräämössä ja hengissä. Odottelen vielä täällä, että pääsen katsomaan illan suussa häntä. Yöllä ajan takaisin kotiin sadan km päähän. Ehkä. Riippuu tilanteesta. Tylsää odottaa, mutta nut kulkee jo munkin henki. Eväänä ruisleipää ja kahvia. Lukemisena Freida McFaddenin uusin.

Vierailija
6453/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut on tylsille parasta. Yläpeukut turhaa ylistystä ja ilakointia. Peukulla mitään väliä paitsi jauholle.

Vierailija
6454/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittaako tämän: olen aamukuudesta istunut sairaalan parkkialueella autossa ja odottanut tietoja rakkaan leikkauksesta. Äsken soitettiin, on heräämössä ja hengissä. Odottelen vielä täällä, että pääsen katsomaan illan suussa häntä. Yöllä ajan takaisin kotiin sadan km päähän. Ehkä. Riippuu tilanteesta. Tylsää odottaa, mutta nut kulkee jo munkin henki. Eväänä ruisleipää ja kahvia. Lukemisena Freida McFaddenin uusin.

Leikatulla on kuulema vähemmän tylsää, saa sellaisia ilopillereitä, hyi olkoon. Mä en ottaisi.

Vierailija
6455/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut on tylsille parasta. Yläpeukut turhaa ylistystä ja ilakointia. Peukulla mitään väliä paitsi jauholle.

Ei peukkua kuulu tylsien käyttää. Sehän on huume.

Vierailija
6456/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy tunnustaa, ostin hameen, jossa on kukkia. Sallitteko, että sitä joskus harkiten käytän, sillä värit hameessa ovat harmaanmusta ja harmahtava beige. Kukat näyttävät kyllä hyvinvoivilta, eivät ole kuihtuneen näköisiä.

Vierailija
6457/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyn nyt lukemaan Olivia Laingin kirjaa "Yksinäisten kaupunki. Tutkimusmatka yksinolon taiteeseen". V. 2024 Livonia print. Jos olet yksinäinen tuo kirja on kuulemma hänelle ja on klassikko. Alkusivuilla kerrotaan siitä, kuinka suurkaupungissa ihmisten keskellä ja ruuhkassa ihminen kokee suurta omanlaistansa yksinäisyyttä. 

Tylsät ihmiset jäävät usein yksinäisiksi, sillä heitä ei toisia kiinnosta tavata. (Muistan kun ostin aikoinani Ranskan-kiertelyn automatkalla monta sampanjapulloa viinitiloilta ja ajattelin pitää kutsut, ostaa juustoja, etanoita, leivoksia yms. Kukaan kutsutuista ei tullut, ei kiinnostanut. Ei auta tarjoilut ja kutsumiset, jos tyyppi on tylsä, harmaa  yksitoikkoinen nyhjerö niin kuin minä. Parempi kun on luovuttanut -  ja on tylsänä omissa oloissaan.) 

Vierailija
6458/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyn nyt lukemaan Olivia Laingin kirjaa "Yksinäisten kaupunki. Tutkimusmatka yksinolon taiteeseen". V. 2024 Livonia print. Jos olet yksinäinen tuo kirja on kuulemma hänelle ja on klassikko. Alkusivuilla kerrotaan siitä, kuinka suurkaupungissa ihmisten keskellä ja ruuhkassa ihminen kokee suurta omanlaistansa yksinäisyyttä. 

Tylsät ihmiset jäävät usein yksinäisiksi, sillä heitä ei toisia kiinnosta tavata. (Muistan kun ostin aikoinani Ranskan-kiertelyn automatkalla monta sampanjapulloa viinitiloilta ja ajattelin pitää kutsut, ostaa juustoja, etanoita, leivoksia yms. Kukaan kutsutuista ei tullut, ei kiinnostanut. Ei auta tarjoilut ja kutsumiset, jos tyyppi on tylsä, harmaa  yksitoikkoinen nyhjerö niin kuin minä. Parempi kun on luovuttanut -  ja on tylsänä omissa oloissaan.) 

Mitä niille shampanjapulloille tapahtui? Tyhjensitkö itseksesi?

Vierailija
6459/6561 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
6460/6561 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aamupuuron kiehumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi