Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6587)

Vierailija
6221/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin siivoamaan kellaria tavaroista joita en tarvitse ja vien ne lähetyskirppikselle.  En tiedä mikä minuun oikein iski kun tuli tarve päästä kaikesta ylimääräisestä eroon. Sellaisesta mitä ei ole vuosiin enää tarvinnut vaikka hyväkuntoista tavaraa onkin.  Mitä niitä säilyttää siellä turhanpäiten.

Kun saa jonkin kaapin tai varaston karsittua liiasta tavarasta, tulee tunne, että elämäkin olisi pieneltä osalta paremmassa järjestyksessä. Eikö?

Mulla on elämä järjestyksessä, mutta kaapit sekaisin. Jos siivoan kaapit, miten käy elämän?

Ehkä sitten ahdistuisit liiasta järjestyksestä kaapeissasi.

Kaapit on monikäyttöisiä. Jotkut viettää niissä vuosia, ennen kuin tulevat ulos.

Vierailija
6222/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin siivoamaan kellaria tavaroista joita en tarvitse ja vien ne lähetyskirppikselle.  En tiedä mikä minuun oikein iski kun tuli tarve päästä kaikesta ylimääräisestä eroon. Sellaisesta mitä ei ole vuosiin enää tarvinnut vaikka hyväkuntoista tavaraa onkin.  Mitä niitä säilyttää siellä turhanpäiten.

Kun saa jonkin kaapin tai varaston karsittua liiasta tavarasta, tulee tunne, että elämäkin olisi pieneltä osalta paremmassa järjestyksessä. Eikö?

Mulla on elämä järjestyksessä, mutta kaapit sekaisin. Jos siivoan kaapit, miten käy elämän?

Kaapit on monikäyttöisiä. Jotkut viettää niissä vuosia, ennen kuin tulevat ulos.

Joillakin on luurankoja kaapissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on luurankoja kaapissa. 

Mun kuivausrummussa on vaihtoehto: kaappikuiva. Minä varmaan?

Vierailija
6224/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa amerikkalaisissa dokumenteissa taustamusiikkina käytetty dramaattinen rummutus tai matala uhkaavan kuuloinen orkesterimusiikki. Siis ihan jossain historiallisissa kertomuksissa ja luontodokumenteissa. Ärsyttävää paisuttelua.

Pitävät meitä tyhminä. Ei muka muuten älytä, että dramaattinen käänne on tulossa. Dramaattisia käänteitäkin pitäisi välttää. Ei vaan sitä rummutusta. Pilaavat asiallisen ohjelman.

Vierailija
6225/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa amerikkalaisissa dokumenteissa taustamusiikkina käytetty dramaattinen rummutus tai matala uhkaavan kuuloinen orkesterimusiikki. Siis ihan jossain historiallisissa kertomuksissa ja luontodokumenteissa. Ärsyttävää paisuttelua.

Pitävät meitä tyhminä. Ei muka muuten älytä, että dramaattinen käänne on tulossa. Dramaattisia käänteitä ei pitäisi rummuttaa, vaan välttää. Pilaavat asialliset ohjelmat.

Vierailija
6226/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitävät meitä tyhminä. Ei muka muuten älytä, että dramaattinen käänne on tulossa. Dramaattisia käänteitä ei pitäisi rummuttaa, vaan välttää. Pilaavat asialliset ohjelmat.

Kiinni jäin. Olen hoppuhousu! En malttanut tarkistaa, menikö viesti ketjuun vai ei. Vetäydyn tutkimaan tylsyyden syvintä olemusta, minä noviisi.

Vierailija
6227/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinni jäin. Olen hoppuhousu! En malttanut tarkistaa, menikö viesti ketjuun vai ei. Vetäydyn tutkimaan tylsyyden syvintä olemusta, minä noviisi.

Kaappiinko? Vaatehuonekin käy. 

Vierailija
6228/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talitintti kävi tänään jo pesäpönttöä tutkimassa.

Vierailija
6229/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on monen pysähdyksen stragedia suunnitteilla; pitäisi kahdesta eri kaupasta, eli S ja Lidl, käydä hamstraamasta kahvia samalla reissulla. Alennuskataloogi pitää selata, että muistaa muutakin ostaa kun halavala saapi.

Vierailija
6230/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opponoin vahvasti, että tämä olisi tylsä kuuluminen.

Vierailija
6231/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Lidlissä oli ihan hitosti porukkaa aamulla. Pääsiäinen selvästi tulossa. Johtajat on tyytyväisiä.

Vierailija
6232/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaminen samasta turhasta asiasta ei kuulu tylsiin. Tylsät ei toista samaa. Hillitysti kerran huokaistaan. 

Vierailija
6233/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opponoin vahvasti, että tämä olisi tylsä kuuluminen.

Mutta tylsäthän juuri tarkkailevat eläimiä, kuten lintuja.

Vierailija
6234/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on meillä melkein loppu ja nestesaippua myös. Pitäisi mennä kauppaan, mutten viitsi.

Varmaan halusitte tietää tämän.

Vierailija
6235/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa Venstre on keskusta-oikeistolainen liberaalipuolue.

Vierailija
6236/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tuote ei pääse loppumaan, jos on aina 1 varapaketti varatavarakaapissa. Kun ottaa varapaketin käyttöön, niin sitten heti saman päivänä ostaa uuden varapaketin. Entinen miesystäväni opetti tämän varapakettisysteemin minulle 35 vuotta sitten. Näin nestesaippua tai kahvi tai kaurahiutaleet tms. eivät koskaan ole lopussa eikä synny mitään katastrofia. Liian suuria varastoja ei kannat kerätä. Minimalismi sopii tylsille. 

Nestesaippua kannattaa korvata palasaippualla mikromuovin vähentämiseksi. Palaa voi pitää kauniissa teräskupissa. 

Tänään on satanut, mutta huomenna paistanee aurinko, joten voin mennä metsälenkille kiikarin kanssa. 

Vierailija
6237/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa Venstre on keskusta-oikeistolainen liberaalipuolue.

Jos seisot keskellä, joku on aina oikealla tai vasemmalla sinusta. Ellet sitten ole ihan äärilaidassa: äärivasemmistoa tai äärioikeistoa. 

Vierailija
6238/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjällä tilalla on tapana täyttyä.

Vierailija
6239/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin punttisalilla. Nyt väsyttää. Siitäs sain. 

Vierailija
6240/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kävelylenkillä ja minulle tuli vesikello jalan pikkuvarpaaseen. Harmittaa, kun menin ostamaan liian ahtaat kengät.