Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin siivoamaan kellaria tavaroista joita en tarvitse ja vien ne lähetyskirppikselle. En tiedä mikä minuun oikein iski kun tuli tarve päästä kaikesta ylimääräisestä eroon. Sellaisesta mitä ei ole vuosiin enää tarvinnut vaikka hyväkuntoista tavaraa onkin. Mitä niitä säilyttää siellä turhanpäiten.
Kun saa jonkin kaapin tai varaston karsittua liiasta tavarasta, tulee tunne, että elämäkin olisi pieneltä osalta paremmassa järjestyksessä. Eikö?
Mulla on elämä järjestyksessä, mutta kaapit sekaisin. Jos siivoan kaapit, miten käy elämän?
Ehkä sitten ahdistuisit liiasta järjestyksestä kaapeissasi.
Kaapit on monikäyttöisiä. Jotkut viettää niissä vuosia, ennen kuin tulevat ulos.
Joillakin on luurankoja kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin siivoamaan kellaria tavaroista joita en tarvitse ja vien ne lähetyskirppikselle. En tiedä mikä minuun oikein iski kun tuli tarve päästä kaikesta ylimääräisestä eroon. Sellaisesta mitä ei ole vuosiin enää tarvinnut vaikka hyväkuntoista tavaraa onkin. Mitä niitä säilyttää siellä turhanpäiten.
Kun saa jonkin kaapin tai varaston karsittua liiasta tavarasta, tulee tunne, että elämäkin olisi pieneltä osalta paremmassa järjestyksessä. Eikö?
Mulla on elämä järjestyksessä, mutta kaapit sekaisin. Jos siivoan kaapit, miten käy elämän?
Ehkä sitten ahdistuisit liiasta järjestyksestä kaapeissasi.
Kaapit on monikäyttöisiä. Jotkut viettää niissä vuosia, ennen kuin tulevat ulos.
Joillakin on luurankoja kaapissa.
Mun kuivausrummussa on vaihtoehto: kaappikuiva. Minä varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa amerikkalaisissa dokumenteissa taustamusiikkina käytetty dramaattinen rummutus tai matala uhkaavan kuuloinen orkesterimusiikki. Siis ihan jossain historiallisissa kertomuksissa ja luontodokumenteissa. Ärsyttävää paisuttelua.
Pitävät meitä tyhminä. Ei muka muuten älytä, että dramaattinen käänne on tulossa. Dramaattisia käänteitäkin pitäisi välttää. Ei vaan sitä rummutusta. Pilaavat asiallisen ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa amerikkalaisissa dokumenteissa taustamusiikkina käytetty dramaattinen rummutus tai matala uhkaavan kuuloinen orkesterimusiikki. Siis ihan jossain historiallisissa kertomuksissa ja luontodokumenteissa. Ärsyttävää paisuttelua.
Pitävät meitä tyhminä. Ei muka muuten älytä, että dramaattinen käänne on tulossa. Dramaattisia käänteitä ei pitäisi rummuttaa, vaan välttää. Pilaavat asialliset ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitävät meitä tyhminä. Ei muka muuten älytä, että dramaattinen käänne on tulossa. Dramaattisia käänteitä ei pitäisi rummuttaa, vaan välttää. Pilaavat asialliset ohjelmat.
Kiinni jäin. Olen hoppuhousu! En malttanut tarkistaa, menikö viesti ketjuun vai ei. Vetäydyn tutkimaan tylsyyden syvintä olemusta, minä noviisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinni jäin. Olen hoppuhousu! En malttanut tarkistaa, menikö viesti ketjuun vai ei. Vetäydyn tutkimaan tylsyyden syvintä olemusta, minä noviisi.
Kaappiinko? Vaatehuonekin käy.
Talitintti kävi tänään jo pesäpönttöä tutkimassa.
Nyt on monen pysähdyksen stragedia suunnitteilla; pitäisi kahdesta eri kaupasta, eli S ja Lidl, käydä hamstraamasta kahvia samalla reissulla. Alennuskataloogi pitää selata, että muistaa muutakin ostaa kun halavala saapi.
Vierailija kirjoitti:
Opponoin vahvasti, että tämä olisi tylsä kuuluminen.
Meidän Lidlissä oli ihan hitosti porukkaa aamulla. Pääsiäinen selvästi tulossa. Johtajat on tyytyväisiä.
Jankkaminen samasta turhasta asiasta ei kuulu tylsiin. Tylsät ei toista samaa. Hillitysti kerran huokaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opponoin vahvasti, että tämä olisi tylsä kuuluminen.
Mutta tylsäthän juuri tarkkailevat eläimiä, kuten lintuja.
Kahvi on meillä melkein loppu ja nestesaippua myös. Pitäisi mennä kauppaan, mutten viitsi.
Varmaan halusitte tietää tämän.
Tanskassa Venstre on keskusta-oikeistolainen liberaalipuolue.
Mikään tuote ei pääse loppumaan, jos on aina 1 varapaketti varatavarakaapissa. Kun ottaa varapaketin käyttöön, niin sitten heti saman päivänä ostaa uuden varapaketin. Entinen miesystäväni opetti tämän varapakettisysteemin minulle 35 vuotta sitten. Näin nestesaippua tai kahvi tai kaurahiutaleet tms. eivät koskaan ole lopussa eikä synny mitään katastrofia. Liian suuria varastoja ei kannat kerätä. Minimalismi sopii tylsille.
Nestesaippua kannattaa korvata palasaippualla mikromuovin vähentämiseksi. Palaa voi pitää kauniissa teräskupissa.
Tänään on satanut, mutta huomenna paistanee aurinko, joten voin mennä metsälenkille kiikarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa Venstre on keskusta-oikeistolainen liberaalipuolue.
Jos seisot keskellä, joku on aina oikealla tai vasemmalla sinusta. Ellet sitten ole ihan äärilaidassa: äärivasemmistoa tai äärioikeistoa.
Tyhjällä tilalla on tapana täyttyä.
Kävin punttisalilla. Nyt väsyttää. Siitäs sain.
Kävin eilen kävelylenkillä ja minulle tuli vesikello jalan pikkuvarpaaseen. Harmittaa, kun menin ostamaan liian ahtaat kengät.