Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6587)

Vierailija
6201/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venaarauhassa.fi sivusto auttaa näkemään tuleeko junassa joku viereiselle paikalle ja koska lähtee siitä pois. Kiitän hillitysti insinöörejä kaikkien Tylsien puolesta. Nyt ei tarvitse turhaan pelätä puheliasta vieruskaveria, kun voi paeta aina tyhjille penkeille tarpeen mukaan. Taitavat nämä kaksi insinööriä olla tylsien sukua. 

Vierailija
6202/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri ilmoitti kiskovansa tosi monta hammasta pois jonkun tylsän karieksen ja parodontiitin takia. Pohdin onko tämä uhka vai mahku. Jos hampaita alkaa lähteä, vaadin että loput viilataan ja hankin sitten naamatatskoja ja neniksen. Vaatteeksi riittää kangasriepu tuolla ja täällä.

En ole kuitenkaan räppistara, vaan jo ikääntynyt ihminen, teknosukupolvea, taatelinpurija.

Mitähän tässä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venaarauhassa.fi sivusto auttaa näkemään tuleeko junassa joku viereiselle paikalle ja koska lähtee siitä pois. Kiitän hillitysti insinöörejä kaikkien Tylsien puolesta. Nyt ei tarvitse turhaan pelätä puheliasta vieruskaveria, kun voi paeta aina tyhjille penkeille tarpeen mukaan. Taitavat nämä kaksi insinööriä olla tylsien sukua. 

Keksimisen arvoinen keksintö. 

Vierailija
6204/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Naurattaa, kun näkisin perikuntani ilmeet sitten joskus kun penkovat jäämistöäni...... Ne luulee että olen ollut vuosikausia siveä, säyseä, harmaa, tylsä leskirouva, ja katin kontit. 

Saattavat kirjoittaa sinusta (paljastus)kirjan. Lööppien kuningatar. Et ole  itse näkemässä. Onneksi.

Vierailija
6205/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas keksintö. Enhän ole mennyt junaan etsimään seuraa vaan itseäni. 

Laittakoot juniin seuraavaksi deittivaunut, ja hyvin merkityt,  jotta me introvertit emme eksyisi niihin. 

Vierailija
6206/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia moititaan tuppisuiksi, kun ei puhuta vieraille bussissa eikä hississä. Tuppisuu on paras suu. Ansaitsis patentin. 

Vierailija
6207/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
6208/6587 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia moititaan tuppisuiksi, kun ei puhuta vieraille bussissa eikä hississä. Tuppisuu on paras suu. Ansaitsis patentin. 

Minä puhuin täydessä bussissa tänään - ihmettelin lähes joka pysäkillä - kylläpä tänne tulee paljon lisää ihmisiä - Voi äiti taas lisää ( äiti ollut taivaassa ja parikymmentä vuotta -ainakin). Ja poistuessani bussista  huutelin minä tulen vielä ulos - no ne edelliset poistujat   poistuivat vain antaakseen mulle tietä. Pääsin ulos - kaikki olivat ystävällisiä. Ei siellä mulle vastattu - kun puhuin suomea ja muut mita ties  shahilin tapaista tai udmunttia tai kankero englantia. Kiittelin, kiittelin päästessäni viimein repun ja ruokakassien kanssa ulos. Sea pointissa on aika hyvä Checkers.

Vierailija
6209/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhuin täydessä bussissa tänään - ihmettelin lähes joka pysäkillä - kylläpä tänne tulee paljon lisää ihmisiä - Voi äiti taas lisää ( äiti ollut taivaassa ja parikymmentä vuotta -ainakin). Ja poistuessani bussista  huutelin minä tulen vielä ulos - no ne edelliset poistujat   poistuivat vain antaakseen mulle tietä. Pääsin ulos - kaikki olivat ystävällisiä. Ei siellä mulle vastattu - kun puhuin suomea ja muut mita ties  shahilin tapaista tai udmunttia tai kankero englantia. Kiittelin, kiittelin päästessäni viimein repun ja ruokakassien kanssa ulos. Sea pointissa on aika hyvä Checkers.

Olet epätyypillinen suomalainen. Yleensä lentokentälläkin suomalainen on ihan mykkänä, ellei osaa paikallista kieltä. Moni ulkomaalainen puhua pölöttää omaa kieltään ja huitoo käsillään ja elehtii, vaikkei kukaan ymmärrä.

Olet saanut vaikutteita vierasmaalaisilta. Me suomalaiset yleensä vaietaan, vieläpä monella kielellä.

Vierailija
6210/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin siivoamaan kellaria tavaroista joita en tarvitse ja vien ne lähetyskirppikselle.  En tiedä mikä minuun oikein iski kun tuli tarve päästä kaikesta ylimääräisestä eroon. Sellaisesta mitä ei ole vuosiin enää tarvinnut vaikka hyväkuntoista tavaraa onkin.  Mitä niitä säilyttää siellä turhanpäiten.

Kun saa jonkin kaapin tai varaston karsittua liiasta tavarasta, tulee tunne, että elämäkin olisi pieneltä osalta paremmassa järjestyksessä. Eikö?

Vierailija
6211/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin näkemään videon, missä tylntekijät liimaavat strasseja kankaaseen jossain halpatuotantomaassa. Ajattelin, että onneksi meillä ei ole koskaan ollut tuollaista muotia. Mitä hyötyä tuosta kimalluksesta on? Eikö raavi ihoakin? Ehkä onkin tarkoitus, ettei kukaan tule liian lähelle?

Vierailija
6212/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin siivoamaan kellaria tavaroista joita en tarvitse ja vien ne lähetyskirppikselle.  En tiedä mikä minuun oikein iski kun tuli tarve päästä kaikesta ylimääräisestä eroon. Sellaisesta mitä ei ole vuosiin enää tarvinnut vaikka hyväkuntoista tavaraa onkin.  Mitä niitä säilyttää siellä turhanpäiten.

Kun saa jonkin kaapin tai varaston karsittua liiasta tavarasta, tulee tunne, että elämäkin olisi pieneltä osalta paremmassa järjestyksessä. Eikö?

Mulla on elämä järjestyksessä, mutta kaapit sekaisin. Jos siivoan kaapit, miten käy elämän?

Vierailija
6213/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin näkemään videon, missä tylntekijät liimaavat strasseja kankaaseen jossain halpatuotantomaassa. Ajattelin, että onneksi meillä ei ole koskaan ollut tuollaista muotia. Mitä hyötyä tuosta kimalluksesta on? Eikö raavi ihoakin? Ehkä onkin tarkoitus, ettei kukaan tule liian lähelle?

Päälleliimattua koreilua, bling-blingiä. Tylsät ei ole riikinkukkoja, vaan variksia.

Vierailija
6214/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epätyypillinen suomalainen. Yleensä lentokentälläkin suomalainen on ihan mykkänä, ellei osaa paikallista kieltä. Moni ulkomaalainen puhua pölöttää omaa kieltään ja huitoo käsillään ja elehtii, vaikkei kukaan ymmärrä.

Olet saanut vaikutteita vierasmaalaisilta. Me suomalaiset yleensä vaietaan, vieläpä monella kielellä.

Ulkomailla omaksuu ulkomaiset tavat. Tylsyys on harvinaista useimmissa maissa. Japanista saattaisi löytyä. Ehkä.

Vierailija
6215/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on elämä järjestyksessä, mutta kaapit sekaisin. Jos siivoan kaapit, miten käy elämän?

Ehkä sitten ahdistuisit liiasta järjestyksestä kaapeissasi.

Vierailija
6216/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla omaksuu ulkomaiset tavat. Tylsyys on harvinaista useimmissa maissa. Japanista saattaisi löytyä. Ehkä.

Monessa kulttuurissa pelätään hiljaisia hetkiä puheen välissä. Japanissa ei, eikä Suomessa.

Vierailija
6217/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin luin ton. Lopussa: Vai olisiko vieruskaveri mahdollisesti sittenkin parempi kuin oma rauha. Tms kirjoitti toimittaja. Pyh, mitä sekään mistään tietää?

Vierailija
6218/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa amerikkalaisissa dokumenteissa taustamusiikkina käytetty dramaattinen rummutus tai matala uhkaavan kuuloinen orkesterimusiikki. Siis ihan jossain historiallisissa kertomuksissa ja luontodokumenteissa. Ärsyttävää paisuttelua.

Vierailija
6219/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin pestopurkin, jossa päiväys 30.3, neljässä päivässä tuhottava. Pestoa kaurapuuroon, kahviin, lihapulliin ym. Joillakin on paastopäivät, mulla pestopäivät. Tylsää. Tönkkösuolaista. 

Vierailija
6220/6587 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin pestopurkin, jossa päiväys 30.3, neljässä päivässä tuhottava. Pestoa kaurapuuroon, kahviin, lihapulliin ym. Joillakin on paastopäivät, mulla pestopäivät. Tylsää. Tönkkösuolaista. 

Mä en ole koskaan syönyt pestoa. Taidan olla ruokarajoitteinen.