Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5998)

Vierailija
5921/5998 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta vielä, mutta hyviä unia niille, jotka jo menevät nukkumaan.

Vierailija
5922/5998 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nukuta vielä, mutta hyviä unia niille, jotka jo menevät nukkumaan.

Ettäs kehtaat. Ankeita unia! Kuorsausta ja puutumista, yöllistä vessahätää! Se on onnea se. Kyllä me suomalaiset se tiedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lumikolan voisi viedä varastoon?

Vierailija
5924/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala syöty, salaattia vaihteeksi. Aurinko paistaa, kömmin toviksi vällyjen väliin.

Vierailija
5925/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko lumikolan voisi viedä varastoon?

En uskaltaisi vielä. Lähemmäs juhannusta on hyvä odottaa.

Nyt täytyisi miettiä sitäkin, milloin uskaltaa vaihtaa kesärenkaat.

Vierailija
5926/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät sitten pesemässä meidän kadut. Kyllä nyt kelpaa mennä kävelylle.

Vierailija
5927/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tartte herätyskelloa, mulla on fasaaniherätys ikkunan alla klo 3.00, 3,15,  3.25, jne  torkkuna aina kuuteen asti. Säästyy paristot. Hermot ei.

Vierailija
5928/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tartte herätyskelloa, mulla on fasaaniherätys ikkunan alla klo 3.00, 3,15,  3.25, jne  torkkuna aina kuuteen asti. Säästyy paristot. Hermot ei.

Olikos jossain ketjussa kukko naapurissa, eli kesän ja kiekui aamuvarhaisella? Syksyllä pataan ja keväällä taas uusi.

Vierailija
5929/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju oli muinoin lempiketjuni, mutta sitten tänne alkoi tulla viisastelijoita viisastelemaan, heille ketju oli liian tylsä, mutta sitähän tämän pitääkin olla, jotta täällä tuntee olonsa kotoisaksi.

Sama. Viisastelu ei sovi tänne. Erottui liian räikeänä, jos sana tässä kohtaa sallitaan. Niinkuin nyt tämä auringonpaiste. Milloin sitä räntää oikein tulee?

Sukset vielä eteisessä odottaa  hankikanteita, ei vaan joka vuosi ole niitäkään. Kola ja lapio hollilla varmistaa, ettei lunta tule. Annas olla, jos vie varastoon. Vähän kuin sateenvarjo. Takuuna poutasäästä.

10 astetta lämmintä. Vien - ehkä - talvijutskat varastoon.

Kohta.

Vierailija
5930/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä fasaaneja? Helsingissä en ole nähnyt vuosiin yhtään fasaania.

Vierailija
5931/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järvenpäässä avolehtikasoissa

Vierailija
5932/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaallakin  ihan kaupungin alueella pihoilla ja puistoissa. Ollut aina paljon. 

Vierailija
5933/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaana pantterina on hyvä herätä harmaaseen päivään.

Vierailija
5934/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaallakin  ihan kaupungin alueella pihoilla ja puistoissa. Ollut aina paljon. 

Eikös sitä syödäkin?

Vierailija
5935/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä syödäkin?

Fasaaninleike, fasaanifile?

Vierailija
5936/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fasaanin rääkäisy on aivan järkyttävän kova

Vierailija
5937/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täällä näkynyt fasaaneja. Tosin kettuja ja ilveksiä kulkee talojen lähellä, eli jos täällä olisi fasaaneja, eivät kauaa säilyisi hengissä.

Vierailija
5938/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 3 viherkasvia tarjouksista: tuoksutraakki, kultaköynnös ja pieni jättipeikonlehti, ihan poikanen. Vanha peikonlehti kuoli viime viikolla ja vein sen kompostiin itku kurkussa, hän oli lähes 30-vuotias, ei kestänyt jotenkin mullanvaihtoa ja siihen liittyviä toimia. 

Katson tänään  illalla korealaisesta elokuvasta puolet - se oli liian jännä mutta hieno tylsälle ihmiselle, katsoin eilen puolet. Elokuva "Decision to leave", Teema-Areena. Katsokaa, jos on liian tylsää ehtoolla. 

Vierailija
5939/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Joka työpaikkaan on se 500 muutakin hakijaa. Miten tämmöinen tavallinen ujo tallukka muka erottuu joukosta? En mitenkään. Loppuelämän työtön täällä hei.

Vierailija
5940/5998 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 3 viherkasvia tarjouksista: tuoksutraakki, kultaköynnös ja pieni jättipeikonlehti, ihan poikanen. Vanha peikonlehti kuoli viime viikolla ja vein sen kompostiin itku kurkussa, hän oli lähes 30-vuotias, ei kestänyt jotenkin mullanvaihtoa ja siihen liittyviä toimia. 

Katson tänään  illalla korealaisesta elokuvasta puolet - se oli liian jännä mutta hieno tylsälle ihmiselle, katsoin eilen puolet. Elokuva "Decision to leave", Teema-Areena. Katsokaa, jos on liian tylsää ehtoolla. 

Katsoin alun leffasta, mutta sekaantuivat hahmot ja takaumat. Puolessa välissä lopetin.

Peikonlehtiemo on reilut 30v. Poikanen nro 4 on nyt erossa, 2 lehteä. Molemmat elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi