Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6000)
Mä en tehnyt tänään mitään hyödyllistä. Olipa kiva päivä.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan kukaan Trumppia hölläämään tahtia?
Kunpa sais. Ehtii paljon, jossei joku pysäytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju oli muinoin lempiketjuni, mutta sitten tänne alkoi tulla viisastelijoita viisastelemaan, heille ketju oli liian tylsä, mutta sitähän tämän pitääkin olla, jotta täällä tuntee olonsa kotoisaksi.
Minä taas käyn tällä lukemassa näitä siinä toivossa, että viisaus ja vitseily tarttuisi minuun tylsään.
Tarttuu se niin kuin tuberkuloosikin kun tarpeeksi kauan tekemisissä.
Kuulostaa lupaavalta.
Laitoin keiton takakuistille jäähtymään. Se on meidän ekologinen jäähdytysjärjestelmä.
Haaleneeko vaatteista aina värit vai onko mulla vain huonolaatuinen vaate?
Vierailija kirjoitti:
Meidän portaat narisee.
Portaitten narinan kestää, ihmisten ei.
Vieläköhän se Stubbi kuiskuttelee sille Rumpetille?
Mun lapsenlapsi on uhmaiässä. Minusta on mukavaa, että saan palauttaa hänet takaisin omaan kotiinsa sitten kun omat hermot ei enää kestä.
Mun hermot ei kestä oikein mitään. En kestäis mitään uhmaikäisiä, saati valittavia aikuisia. Onneksi saa valita kenen kanssa on tekemisissä.
Minä olen uskossa. Aika jännä juttu, jota ei välttämättä olisi elämässä arvannut aiemmin.
Mä laitoin narsisseja tänään ruukkuihin ja pari orvokkiamppelia piristykseksi, tuleekohan liiallista värikylpyä nyt harmauteen?
Kukahan viitsisi siivota meillä. Ei huvita yhtään.
Mullat olis hyvä vaihtaa. En jaksa.
Pelasin ruuvienlajittelupeliä, mutta jäin jumiin. Jatkan myöhemmin, koska monesti se auttaa läpäisemään tason.
Naulasin pari taulua seinälle. Tulivat suht suoraan. Aikamoista.
Kävin just iltapissillä. Tuli pitkä.
Sain veronpalautusta 1,11€.
Mitenhän juhlisi tätä rikkautta😂
Ainiin ei mitenkään, kun alle 10€ summia ei palauteta.
Yks ulkovalo vilkuttaa. Leikkii varmaan discovaloa. Saa kyllä huomenna pettyä, kun vaihdan lampun. Meillä ei turhia vilkutella, vaan ollaan komiasti siinä tehtävässä mikä on määrätty.
Mä kävin tänään punttisalilla. Oli tylsää, mutta kai sie on hyväksi. Ainakin viisaat väittää niin.