Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5998)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Tylsät ei odota ylenpalttisia ylellisyyksiä, eksoottisia matkakohteita, hehkuvia romansseja eikä uraohjuksena oloa. Kun ei odota, ei pety. On tyytyväinen. Onnellinen on tutkijan oma yliampuva sanavalinta. Hän ei kuulu meikäläisiin.
Sitten kun elämään tulee todellisia murheita ja ahdistusta, kaipaa tasaista tylsyyttä, mikä alkaakin tuntua oikeastaan onnelta.
Juuri näin. Myllerrysten jälkeen palapeli, kirja, luonto ja läheiset on ihan tarpeeksi.
Tosin mun palapelistä saa muut pysyä loitolla, kummityttö taaperona söi muutaman palan.
Tylsä palapeli on must.
Turhaa touhukkuutta on hyvä välttää. Päasia, että omassa päässä on palikat järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Tylsät ei odota ylenpalttisia ylellisyyksiä, eksoottisia matkakohteita, hehkuvia romansseja eikä uraohjuksena oloa. Kun ei odota, ei pety. On tyytyväinen. Onnellinen on tutkijan oma yliampuva sanavalinta. Hän ei kuulu meikäläisiin.
Sitten kun elämään tulee todellisia murheita ja ahdistusta, kaipaa tasaista tylsyyttä, mikä alkaakin tuntua oikeastaan onnelta.
Juuri näin. Myllerrysten jälkeen palapeli, kirja, luonto ja läheiset on ihan tarpeeksi.
Tosin mun palapelistä saa muut pysyä loitolla, kummityttö taaperona söi muutaman palan.
Tylsä palapeli on must.
Turhaa touhukkuutta on hyvä välttää. Päasia, että omassa päässä on palikat järjestyksessä.
Helposti sekottuvat kun liikaa kyselee. Hiljaisuudessa asettuvat.
veropäätöstä olen odotellut eikö ne tässä kuussa tule,onko joku jo saanut sen?
Pesin vessan lattiakaivon. Ei tarvi iltapäivälehtien kodinhoitojuttujen muistuttaa. Saa tylsistyä siltä osin muutamaksi viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Verotus on ainut varma asia elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jäännösvero 2€, ei tarvitse maksaa. Miehelle tuli sähköposti-ilmoitus, kun omavero ok. Mulle ei, tällä viikolla tiedot oli siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verotus on ainut varma asia elämässä.
Toinen on se kylmiö vainajille. Se onkin kuoleman jälkeen.
Tiet pölisevät niin, että ei meinaa eteenpäin nähdä, suussa maistuu hiekka. Marraskuussa ei olisi tätäkään ongelmaa.
Mullanvaihto jännittää, kun voi tulla legioonalaisia. Tylsyyttä välillä yritetään järkyttää tämmöisillä.
Vierailija kirjoitti:
Mullanvaihto jännittää, kun voi tulla legioonalaisia. Tylsyyttä välillä yritetään järkyttää tämmöisillä.
Tosi paljon uutisoitu. Nyt voi laistaa mullanvaihdon, hyvästi leghorn:)
Vaihdan sisäkukkiin mullat vasta kun vien ne mökille ja voin tehdä homman ulkona. En tykkää puljata kotona multapussien kanssa, enkä legioonalaisten kanssa. Sisäkukat (kolme kpl) tietävät tapani ja tylsistyvät kanssani kotoisessa kevätpölyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan sisäkukkiin mullat vasta kun vien ne mökille ja voin tehdä homman ulkona. En tykkää puljata kotona multapussien kanssa, enkä legioonalaisten kanssa. Sisäkukat (kolme kpl) tietävät tapani ja tylsistyvät kanssani kotoisessa kevätpölyssä.
Eikös ne legioonalaiset voi hyökätä kimppuun ulkonakin? Varsinainen jos multa pölähtää, kun sitä pussista ottaa. Kyllä saa nykyään olla tarkkana.
Mökillä voi pösähtää myyräkuumekin. Siinä on sitten köhköh koko loma ja ehkä hyvinvointialueella pahoinvointikäynti.
Jos on huonekasvit epäilyttää 👀, voi liimata niihin irtosilmiä kuten Christopher Walken.
Muovikukalle ei tarvitsisi vaihtaa multaa. Tosin sekin kerää pölyä.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä voi pösähtää myyräkuumekin. Siinä on sitten köhköh koko loma ja ehkä hyvinvointialueella pahoinvointikäynti.
Olen sairastanut myyriksen, se ei pitäisi tulla toista kertaa. Legioonalaistauti on muukalainen mulle.
Haravointikin on riski. Voisiko jättää tekemättä?
Kodin vierestä katu räväytettiin tänään auki ja laitettiin puomit eteen. Onkohan koko kesän projekti. Tylsää kun pitää kävellä kiertotietä, ei jaksaisi.
Tylsä palapeli on must.