Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6000)

Vierailija
5861/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivous

Joskus tsemppaan itseäni: nostan imurin illalla keskelle lattiaa. Silloin on aamulla pakko aloittaa, ei jaksa kiertää eikä tohdi laittaa takaisin kaappiin.

Inhoan lattian pesua! Miten joku voi tykätä siivoamisesta? Minä tykkään vaan lopputuloksesta:)

Minä tykkään välillä siivota omia pölyttyneitä asenteitani.  Tulee ajan tasalla olevan olo.

Vierailija
5862/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiistai on viikon tylsin päivä, onneksi se on muutaman tunnin päästä ohi. Ja onneksi se on vain kerran viikossa.

Mitä? Onko tiistai vain kerran viikossa? 

Iiiiiiik. Ja vasta mulle nyt kerrotaan.

Mulla oli kerran pessimistin kalenteri: kaikki viikonpäivät oli oikeasti maanantaita.

Oliko kaikki viralliset vapaapäivät poistettu elämää pilaamasta ja turhat nimipäivätiedot jätetty pois? 

Muistelen, että nimipäivät oli merkitty. Pyhät taisi olla punaisella, mutta luki maanantai.

Voi olla toisinkin, tästä on jo vuosikausia aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivous

Joskus tsemppaan itseäni: nostan imurin illalla keskelle lattiaa. Silloin on aamulla pakko aloittaa, ei jaksa kiertää eikä tohdi laittaa takaisin kaappiin.

Inhoan lattian pesua! Miten joku voi tykätä siivoamisesta? Minä tykkään vaan lopputuloksesta:)

Minä tykkään välillä siivota omia pölyttyneitä asenteitani.  Tulee ajan tasalla olevan olo.

Mä yritän joskus toisten :( turhaa touhua.

Tehdastyöläistäti sanoi aina lääkäreitä 'paremmiksi ihmisiksi'. Kysyin miksi? Sanoi, että kouluja käynyt ja viisas. Minä kysyin: Mutta osaisiko paikata vanerilevyn oksanreikiä?

No, ei tietenkään. Hetki hiljaisuutta: Mutta on silti parempi ihminen tuo minun lääkärini.

Vierailija
5864/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit kumisevat eniten.

Vierailija
5865/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka? Tutkisko jääkaappia, pakastinta vai kuivamuona-/säilykeosastoa?

Pottuja ja porkkanaa on. Kurkkua. Omenaa. Rubinola -loistava kotimainen lajike.

Vierailija
5866/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisastenkerho :)

Vierailija
5867/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin varma asioista, kuin se, joka ei mitään mistään ymmärrä. Muut tajuaa epäillä.

Vierailija
5868/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lönrutti vai runeperkki täällä nyt latelee 'viisauksiaan'? Onkohan oikeassa osoitteessa?

Vierailija
5869/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivous

Tehdastyöläistäti sanoi aina lääkäreitä 'paremmiksi ihmisiksi'. Kysyin miksi? Sanoi, että kouluja käynyt ja viisas. Minä kysyin: Mutta osaisiko paikata vanerilevyn oksanreikiä?

No, ei tietenkään. Hetki hiljaisuutta: Mutta on silti parempi ihminen tuo minun lääkärini.

Lääkäreiden olisi hyvä hallita puutyötkin. Tiedä, milloin tulee pölkkypää vastaanotolle.

Vierailija
5870/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs lönrutti vai runeperkki täällä nyt latelee 'viisauksiaan'? Onkohan oikeassa osoitteessa?

Sitä sopii jokaisen kohdallaan miettiä.

Vierailija
5871/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun alussa se sanotaan. Tylsiä kuulumisia ja puuduttavia mielipiteitä. Tule mukaan, sinä samanhenkinen. Tästä jo käy ilmi, että kyse on ironiasta. Jos lukee viestejä muutaman sivun, tajuaa, mitä haetaan. 

Huumoriketju. 

Kyllä. Ja ketjuun  on kehittynyt tietynlainen huumori ja tyyli kirjoittaa. Naseva, lyhyt ilmoitustyyli. Se just tekee tästä kuivakkaan tylsän.  Kuten mun matematiikanope liitutaulun edessä aina samoissa vaatteissa kolme vuotta. Kröhöm, derivoidaan.

Juuri näillä matematiikan kuivan liitupölyisillä tunneilla opin ymmärtämään tylsyyden kaipuutani. Onneksi opettaja oli kaikki vuodet harmaassa neulepaidassa ja tummissa farkuissa. Ei järkyttänyt värikkyydellään. Ei korottanut ääntään, tylsää muminaa tauluun päin. Miten rentouttavaa. Toivoisin kaikille samanlaista nuoruutta.

Onnekseni sama kuivuus jatkui matematiikan laitoksen luennoilla. Topologian kurssista en tahtonut päästä läpi, niin innostunut olin sen tylsyydestä. 

Vierailija
5872/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivous

Lääkäreiden olisi hyvä hallita puutyötkin. Tiedä, milloin tulee pölkkypää vastaanotolle.

Sen reiän paikkaaminen vasta tylsää on. Puutappi lienee ainut toimiva keino. Suuhun.

Vierailija
5873/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivous

Vielä inhottavampaa on, jos sukat tarttuvat lattiaan.

Vierailija
5874/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun pöytä nousee kupin mukana, kannattee harkita siivoamista.

Vierailija
5875/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen olio on synnyttänyt sen Muumilaakson Muumien esi-isän?

Vierailija
5876/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun ja reilun kaupan banaani. Keltainen musa kasviheimon suvunjatkokasvu. Tylsän keltainen ja syntyjään käyrä. Ei se mikään reilu ole, ei se ole edes hyvänmakuinen. Äitelää jankkia kuoren alta koko banaani. Kauppias on reilu jos myy halvalla, tuote on vain tuote, ei mikä reijustelia. Kun nyt käskettiin ostaa reilun kaupan banaaneja niin minähän ostan. Enkä jälkikäteen säksätä koko jutusta mitään. Etukäteen sanoin, että mistä se reiluin banaani sitten löytyy. En viitsi toistaa mitä keittiön tytöt ja se tötteröhattuinen leipurimestari, olikos hän Bena vai Pera. Varmaan. Bena, ei ihan suomalainen, kuulemma, jostain latinalaisesta valtakunnasta... 

Vierailija
5877/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää, läppäri päivittää Windowsia. Odotan, mahtaako mennä läpi ja kauanko vie.

Onneksi kännykällä pääsin raportoimaan tästä teille.

Vierailija
5878/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanista puheen ollen kun on Chiquita, niin sitten on myös Fairnando. 

ABBAlla on Chiquitita ja Fernando -kappaleet.

Vierailija
5879/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättuuli ulkona pöllytteli silmät suut täyteen hiekkaa. Naama punestui ja kirvelee. Aurinkoihottuma riesana. 

Vierailija
5880/6000 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävää, läppäri päivittää Windowsia. Odotan, mahtaako mennä läpi ja kauanko vie.

Onneksi kännykällä pääsin raportoimaan tästä teille.

Hyvä, että saamme ajantasaisen tiedon tästä kaikkien kannalta oleellisesta asiasta.