Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6000)
Vierailija kirjoitti:
Onpa nyt jotenkin kummallista osa keskustelusta, en ymmärrä yhtään.
Me syötiin eilen tekemääni lohikeittoa. Se oli semmoista lirua, liikaa tuli laitettua lientä.
Samaa mietin. En kauaa jaksanut tosin pohtia, kun jo arvelin, että joku tylsä on eri tavalla tylsä ja tahtoo "hämmentää" ketjua samoin kuin sinä lohikeittoasi.
Voiko olla lientä liikaa, sehän on keiton 'suola'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärtäisin jo vähemmästäkin, ettei mua haluta tänne. En tunkisi väkisin.
Häirikköpoistaja vois todella jättää ketjun rauhaan.
Kannatetaan.
Mietin: maailmassa on tosi vähän tapaamiani ihmisiä, kenen kanssa en tulisi toimeen. En tykkää tietenkään kaikista, mutta pärjään.
Tuli vaan mieleen.
Mulla oli asiaakin, ootas...
No ei tule mieleen, palaan ehkä.
No ei menny minuuttiakaan, kun muistin:
Pestessäni aamulla pyykkiä, koneen uumenista leijui tunkkainen haju. Onko vinkkejä? Pidän yleensä luukun auki, lööpissä kehoitettiin välttämään tätä. En muista miksi? (Kai amerikan kissat menee rumpuun? Ja vakuutusrahat miljoonia taaloja.) Eihän niitä kuulema saa mikroonkaan laittaa . . .
se kone pitää puhdistaa välillä. on ihan sitä varten olemassa aineita tai vaikka ruokasoodalla tai tiskikoneaineella.
Taloyhtiön kone. Kuka puhdistaa?
taloyhtiön? kerroit että pidät luukkua auki niin oletan että kone on kotonasi. sinä sen silloin puhdistat.
D valehtelee koko ajan, kaikesta, täyttää ketjut keksimillään jutuilla. Kysyy ja vastaa itselleen kuten eilen koko päivän. Valehtelu vasta tylsää on. Mutta siitä jää kiinni. Se on tuplatylsää.
Ilmankos oli eilen niin outoa juttua. Lasten palstat on erikseen. Tämä on tylsille aikuisille.
Miksi sinä keskustelet itsesi kanssa? Se on ylitylsää
Kävin kaupassa heti aamusta. Ei ollut Juustoportin jugurttia hyllyssä niin piti ottaa Alproa. Kyllä sekin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan.
Mietin: maailmassa on tosi vähän tapaamiani ihmisiä, kenen kanssa en tulisi toimeen. En tykkää tietenkään kaikista, mutta pärjään.
Tuli vaan mieleen.
Pestessäni aamulla pyykkiä, koneen uumenista leijui tunkkainen haju. Onko vinkkejä? Pidän yleensä luukun auki, lööpissä kehoitettiin välttämään tätä. En muista miksi? (Kai amerikan kissat menee rumpuun? Ja vakuutusrahat miljoonia taaloja.) Eihän niitä kuulema saa mikroonkaan laittaa . . .
se kone pitää puhdistaa välillä. on ihan sitä varten olemassa aineita tai vaikka ruokasoodalla tai tiskikoneaineella.
taloyhtiön? kerroit että pidät luukkua auki niin oletan että kone on kotonasi. sinä sen silloin puhdistat.
Olen eri, joka kyseli taloyhtiön koneesta. Sama ongelma siinä. Epäilen, että joku pitää pestyt pyykit liian kauan koneessa?
Räntää tulee täällä taivaan täydeltä, onneksi 'rakkaus on lumivalkoinen'
Vierailija kirjoitti:
Ketjukaiset
Mikä tässäkin on aihe poistoon?
Keijukaiset ?
Mielummin tälläistä kuin ikävää vinoilua, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan.
Tuli vaan mieleen.
D valehtelee koko ajan, kaikesta, täyttää ketjut keksimillään jutuilla. Kysyy ja vastaa itselleen kuten eilen koko päivän. Valehtelu vasta tylsää on. Mutta siitä jää kiinni. Se on tuplatylsää.
Mikä sua vaivaa?
Etkö osaa ketjun keskustelusääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan.
Tuli vaan mieleen.
Mikä sua vaivaa?
Etkö osaa ketjun keskustelusääntöjä?
Ei D niitä sääntöjä noudata, jankkaa ja provoo. Poistelee ja riitelee. Vaivan nimeä on vaikea tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan.
Tuli vaan mieleen.
Ilmankos oli eilen niin outoa juttua. Lasten palstat on erikseen. Tämä on tylsille aikuisille.
Missä niin sanotaan, aikuisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenä luulin, että merisäästä tuttu asema on Kuuska jaskari. Myöhemmin vasta tajusin, että se on Kuus kajaskari.
Eikö se ole Kuuskajas kari?
Kuuskajaskari on oikein.
Totta.
Onnea Merisää. 100v. Ke ohjelma Radio Suomessa. Kuunnellaan kaikki, eihän bändiharkat silloin?
t. Melodica, se vihreä
Ajatelkaa, jos merisää esitettäisiin televisiossa! Meteorologit kulkisivat kartan editse puolelta toiselle ja osoittaisivat kutakin rannikkoasemaa vuorollaan. Ennen kuin kaikki tärkeät luvut olisi lueteltu, aikaa olisi kulumut runsaasti enemmän kuin radion merisäässä. Sitten tietysti osan huomiosta veisi meteorologin vaatetus ja kampaus.
Merisään juhlalähetys todellakin telkkariin! Saisimme me maakravutkin samalla oppia, missä Gotska Sandön ja kuuluisa Kuuskajaskari sijaitsevat. Merenkulkijathan nuo jo tietävät. Aivan sama, vaikka kestäisi tunnin, kyllä me sen tylsyyden tyynesti kestäisimme, kunhan meteologi olis pukeutunut laatikkoleukaiseksi merikapteeniksi.
Jätetään taas nämä provoviestit ja jankkaukset tänne, saadaan bannit D:lle nopeammin. Häätökin onnistuu näiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenä luulin, että merisäästä tuttu asema on Kuuska jaskari. Myöhemmin vasta tajusin, että se on Kuus kajaskari.
Eikö se ole Kuuskajas kari?
Kuuskajaskari on oikein.
Totta.
Onnea Merisää. 100v. Ke ohjelma Radio Suomessa. Kuunnellaan kaikki, eihän bändiharkat silloin?
t. Melodica, se vihreä
Ajatelkaa, jos merisää esitettäisiin televisiossa! Meteorologit kulkisivat kartan editse puolelta toiselle ja osoittaisivat kutakin rannikkoasemaa vuorollaan. Ennen kuin kaikki tärkeät luvut olisi lueteltu, aikaa olisi kulumut runsaasti enemmän kuin radion merisäässä. Sitten tietysti osan huomiosta veisi meteorologin vaatetus ja kampaus.
Merisään juhlalähetys todellakin telkkariin! Saisimme me maakravutkin samalla oppia, missä Gotska Sandön ja kuuluisa Kuuskajaskari sijaitsevat. Merenkulkijathan nuo jo tietävät. Aivan sama, vaikka kestäisi tunnin, kyllä me sen tylsyyden tyynesti kestäisimme, kunhan meteologi olis pukeutunut laatikkoleukaiseksi merikapteeniksi.
Todellakin katottais, vaikka silmät kii
Vierailija kirjoitti:
Jätetään taas nämä provoviestit ja jankkaukset tänne, saadaan bannit D:lle nopeammin. Häätökin onnistuu näiden vuoksi.
Mikä sinua vaivaa?
Harmaa sumuinen aamu. Välillä tulee räntää suurin hiutalein.
Päivemmällä kirjastoon ja apteekkiin kävellen.
Jokohan laitoin liian aikaisin pitkät kalsarit kesäteloille!
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan tehdä ilmoitus VHF-kanavalla.
607.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
607.
Kanavan numero? Valituksen numero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
607.
Kanavan numero? Valituksen numero?
VHS 607? Onko?
No nyt pääsi Pohjois-Suomi voitolle! Päivän pituus on Helsingissä 11 tuntia 53 minuuttia, Oulussa 11 tuntia 54 minuuttia.
Tylsän ihmisen tylsä harrastus tämä.
Mikä kumma noissa tylsissä talvivermeissä vetää puoleensa. Syksyllä, vaikka jo elokuussa, on helppo vetää yllensä harmaat villapöksyt ja virttynyt toppatakki, ja keväällä niistä on todella vaikea luopua. Kuitenkin niitä inhotaan, ja koko talvi toivotaan niistä pääsevän eroon.