Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6000)

Vierailija
5761/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärtäisin jo vähemmästäkin, ettei mua haluta tänne. En tunkisi väkisin. 

Häirikköpoistaja vois todella jättää ketjun rauhaan.

Kannatetaan. 

Mietin: maailmassa on tosi vähän tapaamiani ihmisiä, kenen kanssa en tulisi toimeen. En tykkää tietenkään kaikista, mutta pärjään.

Tuli vaan mieleen.

Mulla oli asiaakin, ootas...

No ei tule mieleen, palaan ehkä.

No ei menny minuuttiakaan, kun muistin:

Pestessäni aamulla pyykkiä, koneen uumenista leijui tunkkainen haju. Onko vinkkejä? Pidän yleensä luukun auki, lööpissä kehoitettiin välttämään tätä. En muista miksi? (Kai amerikan kissat menee rumpuun? Ja vakuutusrahat miljoonia taaloja.) Eihän niitä kuulema saa mikroonkaan laittaa . . .

se kone pitää puhdistaa välillä. on ihan sitä varten olemassa aineita tai vaikka ruokasoodalla tai tiskikoneaineella.

Taloyhtiön kone. Kuka puhdistaa?

Taloyhtiö (kiinteistöhuolto tms.)

Vierailija
5762/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupassa ja törmäsin vanhaan tuttuun. En ilahtunut, sillä oli niin tylsät jutut, että halusin vaan paeta jatkamaan ostoskierrostani. Minun juttuni olisivat olleet vielä tylsemmät, mutta kun en saanut sanaa väliin, että olisin voinut häntä tylsistyttää. Kaksi tylsistynyttä on parempi kuin yksi. Anna siis kaverillekin suunvuoro!

Mietin tässä, menisinkö vielä toiseen kauppaan, ostaisin banaaneja, joita ei kyl juuri nyt tee mieli.

15 minuuttia myöhemmin....

Päätin lähteä, jos vaikka huomenna tekis mieli syödä yks banaani. Heippa vähäksi aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5763/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhenlihasta tuli mieleen: mämmin lisäksi olisi kiva tehdä totain pääsiäiseksi jauhenlihasta. Onko kellään jotain perinne resettiä? Pitäiskö ujuttaa lammasta?

Lampaan jauhelihaa on myös. Siitä voi tehdä pyöryköitä. Lammaspata on sinänsä helppo tehdä ja voi syödä sitä 3 päivää. Sähkön hinta pitää tietysti olla selvillä, sillä se kestää hautua... Lammas vaatii kunnolla mausteita. Olen käyttänyt jokus nesteeksi pataan kahvia, joskus tummaa olutta ja joskus punaviiniä. Yrttejä paljon. Lammas on hyvää, kun maustaa paljon ja hauduttaa ihan kypsäksi. Lammasjauheliha on nopea ja helppo tapa saada lammasta pöytään. 

Vierailija
5764/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärtäisin jo vähemmästäkin, ettei mua haluta tänne. En tunkisi väkisin. 

Häirikköpoistaja vois todella jättää ketjun rauhaan.

Kannatetaan. 

Mietin: maailmassa on tosi vähän tapaamiani ihmisiä, kenen kanssa en tulisi toimeen. En tykkää tietenkään kaikista, mutta pärjään.

Tuli vaan mieleen.

Mulla oli asiaakin, ootas...

No ei tule mieleen, palaan ehkä.

No ei menny minuuttiakaan, kun muistin:

Pestessäni aamulla pyykkiä, koneen uumenista leijui tunkkainen haju. Onko vinkkejä? Pidän yleensä luukun auki, lööpissä kehoitettiin välttämään tätä. En muista miksi? (Kai amerikan kissat menee rumpuun? Ja vakuutusrahat miljoonia taaloja.) Eihän niitä kuulema saa mikroonkaan laittaa . . .

se kone pitää puhdistaa välillä. on ihan sitä varten olemassa aineita tai vaikka ruokasoodalla tai tiskikoneaineella.

Taloyhtiön kone. Kuka puhdistaa?

taloyhtiön?  kerroit että pidät luukkua auki niin oletan että kone on kotonasi. sinä sen silloin puhdistat.

Vierailija
5765/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikonlehti ei virkoa mullanvaihdon jälkeen, vaihdoin 2 kk sitten mullan, kun lehdenpäät muuttivat ruskeiksi. Nyt uudet lehdet eivät avaudu, vaan nuokkuvat - ei tuu mittään. Kasvi on 27 vuotta vanha. Kamalaa viedä se kompostiin huomenna. Peikonlehti on ollut kuin ystävä ja minä tuhosin sen jotenkin. Olen niin tylsä luuseri, että monet kasvitkin kuolevat luonani. Anopinkielet ja palmuvehka sentään viihtyvät, enkelinsiivet myös ja posliinikukka. Traakkipuu joten kuten. 

Vierailija
5766/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos mulla mennyt jotain ohi?

Onko oikeudenkäynti tulossa, kun todisteita kerätään?

Keitän kananmunia. Pohdin, lähteekö kuori helposti irti vai ei. On aina arvoitus

Keitä isolla lämmöllä että munat pomppii kattilassa ja säröytyy. Lähtee kuret sitten hyvin

Vierailija
5767/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 7 banaania, nyt mietin milloinka voin niitä syödä, kun tyhjään vatsaan ei sais ja ruuan jälkeen ei jaksa. Eipä ois kannattanut mennä banaaneja ostamaan, bensaakin kului ihan turhaan. En kyllä käy kahteen viikkoon kaupassa! Paitsi jos tupakat loppuu. Tylsää sekin.

Vierailija
5768/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peikonlehti ei virkoa mullanvaihdon jälkeen, vaihdoin 2 kk sitten mullan, kun lehdenpäät muuttivat ruskeiksi. Nyt uudet lehdet eivät avaudu, vaan nuokkuvat - ei tuu mittään. Kasvi on 27 vuotta vanha. Kamalaa viedä se kompostiin huomenna. Peikonlehti on ollut kuin ystävä ja minä tuhosin sen jotenkin. Olen niin tylsä luuseri, että monet kasvitkin kuolevat luonani. Anopinkielet ja palmuvehka sentään viihtyvät, enkelinsiivet myös ja posliinikukka. Traakkipuu joten kuten. 

Anna sille vielä vähän armonaikaa, jospa se piristyis?  Ystävän heittäminen kompostiin kyllä harmittaa.

Minä ostin tänään ravinnepuikkoja vihreille kavereilleni, oisko sellaisista apuva?

Vierailija
5769/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskajaskari tarkoittaa kuusta kasvavaa lokkiluotoa, läheinen Kallikajaskari taas kallioista lokkiluotoa, tietää Wikipedia ( ja minäkin nyt).

Vierailija
5770/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 7 banaania, nyt mietin milloinka voin niitä syödä, kun tyhjään vatsaan ei sais ja ruuan jälkeen ei jaksa. Eipä ois kannattanut mennä banaaneja ostamaan, bensaakin kului ihan turhaan. En kyllä käy kahteen viikkoon kaupassa! Paitsi jos tupakat loppuu. Tylsää sekin.

Miksi banaania ei voi syödä milloin vain?

Vierailija
5771/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos mulla mennyt jotain ohi?

Onko oikeudenkäynti tulossa, kun todisteita kerätään?

Keitän kananmunia. Pohdin, lähteekö kuori helposti irti vai ei. On aina arvoitus

Keitä isolla lämmöllä että munat pomppii kattilassa ja säröytyy. Lähtee kuret sitten hyvin

Voipi keittää uppomunia, ei tarvi kuoria. Muistaakseni keitinveteen piti lisätä tilkka etikkaa.

Tai laittaa keitetyn munan pakastusrasiaan + tilkka vettä ja ravistella. Kansi päälle, ei muuten onnistu.

Sori nyt en keksi muita tyhmiä neuvoja. Kumpaakaan en oo ite kokeillu.

Vierailija
5772/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkävatsaiselle aiheuttaa vatsavaivoja, se on hapan, ärsyttää vatsaa, aiheuttaa turvotusta ja ilmavaivoja. Nopea verensokerin nousu ja lasku ja sitten tulee väsynyt olo, kun vielä kalium ja magnesium rentouttaa lihaksia.

Vierailija
5773/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jankattiin pyykkikoneen nukkasihdistä, niinpä menin ja puhdistin omasta pyykkikoneesta, kun en ole tehnyt sitä aikoihin. Tylsä homma ja inhottavaa liejua. Onko tämä ny mikään marttaosasto. 

Vierailija
5774/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla ennen nukkumaan menoa kannattaa syödä banaani😊

Vierailija
5775/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin isossa kaupassa tänään. Ostin vihanneksia ja hedelmiä 10 pussia, maksoi 21e,  ja 6 yksikköä maitotuotteita, maksoi 29e. Mietitään tuota. 

Vierailija
5776/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
5777/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienenä luulin, että merisäästä tuttu asema on Kuuska jaskari. Myöhemmin vasta tajusin, että se on Kuus kajaskari.

Eikö se ole Kuuskajas kari? 

Kuuskajaskari on oikein.

Totta.

Onnea Merisää. 100v. Ke ohjelma Radio Suomessa. Kuunnellaan kaikki, eihän bändiharkat silloin?

t. Melodica, se vihreä

Ajatelkaa, jos merisää esitettäisiin televisiossa! Meteorologit kulkisivat kartan editse puolelta toiselle ja osoittaisivat kutakin rannikkoasemaa vuorollaan. Ennen kuin kaikki tärkeät luvut olisi lueteltu, aikaa olisi kulumut runsaasti enemmän kuin radion merisäässä. Sitten tietysti osan huomiosta veisi meteorologin vaatetus ja kampaus. 

Vierailija
5778/6000 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä

Vierailija
5779/6000 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sataa lunta, ennustettu oli räntää. Tarttis viikata pyykit. Kohta.

Vierailija
5780/6000 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjukaiset

Mikä tässäkin on aihe poistoon?

Jankkaus

Yksi kirjoittaja kysyy ja vastaa itse ja täyttää ketjun yksin

Provosointi, tahallinen ärsyttäminem ja reaktioiden hakeminen

Ei tuo mitään uutta ketjuun