Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5668)

Vierailija
5621/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun anoppi tulis katsomaan onko joku hätä, niin se ei olis tylsää! Yksitoista vuotta uurnassa tekee säväyksen. Tuhkaa sais siivoilla. 

Vierailija
5622/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun anoppi tulis katsomaan onko joku hätä, niin se ei olis tylsää! Yksitoista vuotta uurnassa tekee säväyksen. Tuhkaa sais siivoilla. 

Jo pelkkä soitto tuonpuoleisesta olis liian jännittävää. Toisaalta sit saatais selville, onko sitä keskivaihtoehtoa taivaan ilojen ja helvetin valoisuusuuden välillä. Hämärää tylsyyttä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5623/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi anoppi, kun menin naimisiin poikansa kanssa vasta kuoleman jälkeen? Siis anopin kuoleman, ei miehen eikä oman, siis mieheni äidin, jos ei olekaan aito anoppi, näissä olosuhteissa?

Vierailija
5624/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko anoppi anoppi, kun menin naimisiin poikansa kanssa vasta kuoleman jälkeen? Siis anopin kuoleman, ei miehen eikä oman, siis mieheni äidin, jos ei olekaan aito anoppi, näissä olosuhteissa?

On se. Ja sillä on sulle paljon sanottavaa, kun ei eläessään ehtinyt. Öisin painajaisissa ohjeistaa.

Vierailija
5625/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkkä soitto tuonpuoleisesta olis liian jännittävää. Toisaalta sit saatais selville, onko sitä keskivaihtoehtoa taivaan ilojen ja helvetin valoisuusuuden välillä. Hämärää tylsyyttä? 

Aattele, jos matka on täältä ikuisuuden tylsyyteen. Taivaan koti tuntuisi oikeasti kodilta. 

Vierailija
5626/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kova tuuli, että varis on siirtynyt vakipaikaltaan koivun latvuksesta alemmalle oksalle. Alkoi kai heiluminen huimata päätä. 

Vierailija
5627/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattele, jos matka on täältä ikuisuuden tylsyyteen. Taivaan koti tuntuisi oikeasti kodilta. 

Jokaisella on erilainen taivas, mulla hiljainen ja rauhallinen, lapsenlapsellani täynnä karkkia ja juoksua.  PP on kovilla kun yrittää löytää kullekin oikean taivaan. Ei helppo homma sekään. Ja valituksia  satelee. 

Vierailija
5628/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä saa oivan muistoadressivärssyn: 

" On matkas päättynyt,

ikuinen tylsyys alkaa nyt. "

Vierailija
5629/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tuulella olisi kyllä hyvä sulkea ovi ja ikkunat, jos anopin tomumaja tulee vierailulle. Muuten levittäytyy koko asuntoon, eikä saa millään lähtemään.

Vierailija
5630/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Cittarissa. Meilläkin oli ilmaisia mammutti-kasseja, mutta en ottanut, muutenkin on paljon kestokasseja. Käytän mieluusti näitä vanhoja loppuun.

Vierailija
5631/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tuulella olisi kyllä hyvä sulkea ovi ja ikkunat, jos anopin tomumaja tulee vierailulle. Muuten levittäytyy koko asuntoon, eikä saa millään lähtemään.

Hyvä muistutus! Heti laitan kiinni. Kuiva tyyppi oli eläessäänkin jo. Saati nyt.

Vierailija
5632/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin lasta koulutehtävissä. Koordinaatistot eivät ole onneksi erityisen vaikea aihe. Fysiikassa aiheena työ ja teho. Söin maitosuklaata pitkästä aikaa. Oli todella hyvää. Tuulee niin lujaa, että kohta lähtee katto talosta.

Vierailija
5633/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille jaetaan posti maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina.

Miten teille?

Yhtenä päivänä viikossa. Uusimaa.

Täähän se on se jokaviikkoinen jännitysnäytelmä! Milloin tulee Urheilulehti!? Jakopäivät vaihtelee, musta tuntuu, ihan miten sattuu. 

Vuoroviikoin ti ja to? Voisko olla. Uskalla nykyään joulukorttejakaan lähettää. Edelliset kortit tuli perille vasta viime tammikuussa.

Vierailija
5634/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 4,5h p-videoita ja tumputin noin minuutin. Siinäpä se tämä päivä kuluskellut. 

Vierailija
5635/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoin lasta koulutehtävissä. Koordinaatistot eivät ole onneksi erityisen vaikea aihe. Fysiikassa aiheena työ ja teho. Söin maitosuklaata pitkästä aikaa. Oli todella hyvää. Tuulee niin lujaa, että kohta lähtee katto talosta.

Fysiikassa tympeä aihe, työ ja teho, ei sovi meille. Lapsille ehkä.  " Kiila helpottaa työtä" , sellaisen otsikon muistan omien lasten koealueelta.  Voi muistiparka, kaikkea sekin raahaa vuosikymmenten takaa.

Vierailija
5636/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt viimeinen hetki lähettää joulukortit, jotta ehtivät ajoissa perille.  Viime joululta jäi lähettämättä ne tylsimmät, ei haittaisi vaikka vuoden mittaan postissa katoaisivat. 

Vierailija
5637/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli käytyä psykologisissa testeissä. Olen kuulemma lahjakas visuaalisesti sekä matemaattisesti. Pitääpä varoa, ettei nouse hattuun. Vaikkei mulla kyllä edes ole kuin tylsä pipo. Ehkäpä ei siis tartte varoa. Kuulostikin liian työläältä se varominen. 

Matematiikkahan onkin tutkimusten mukaan tylsinä pidettyjen ihmisten harrastus. Ehkä tarkkailet myös eläimiä ja harrastat nukkumista?

Vierailija
5638/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä saa oivan muistoadressivärssyn: 

" On matkas päättynyt,

ikuinen tylsyys alkaa nyt. "

"Tylsyydestä sinä olet tullut, tylsäksi pitää sinun jälleen tuleman"

Vierailija
5639/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 4,5h p-videoita ja tumputin noin minuutin. Siinäpä se tämä päivä kuluskellut. 

Onko paikat tylsinä? 

Tylsiä muuten rimmaa bylsiän kanssa...

Vierailija
5640/5668 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko nyt viimeinen hetki lähettää joulukortit, jotta ehtivät ajoissa perille.  Viime joululta jäi lähettämättä ne tylsimmät, ei haittaisi vaikka vuoden mittaan postissa katoaisivat. 

Nyt kyllä luulen, että vinoilet. Yhdessä ketjussa ilkuttiin korttien laitot jonain muinaisjäänteinä. Sori vaan, ilahdun 20-40v sukulaisteni joulukorteista. Yhä vaan.

Väärä ketjussa olet, täällä ei ilahduta!