Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5668)
Sain tänään kovan kipukohtauksen, jonka aikana menin shokkiin ja taju oli lähellä lähteä. Olisipa huomenna taas täysin tylsää, en haluaisi kokea samaa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun anoppi tulis katsomaan onko joku hätä, niin se ei olis tylsää! Yksitoista vuotta uurnassa tekee säväyksen. Tuhkaa sais siivoilla.
Jo pelkkä soitto tuonpuoleisesta olis liian jännittävää. Toisaalta sit saatais selville, onko sitä keskivaihtoehtoa taivaan ilojen ja helvetin valoisuusuuden välillä. Hämärää tylsyyttä?
Aattele, jos matka on täältä ikuisuuden tylsyyteen. Taivaan koti tuntuisi oikeasti kodilta.
Taivaan iloihin ei tylsät halua. Harppua voisi ehkä epävireisesti soitella, mutta ilakointi ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään kovan kipukohtauksen, jonka aikana menin shokkiin ja taju oli lähellä lähteä. Olisipa huomenna taas täysin tylsää, en haluaisi kokea samaa uudelleen.
Tasaisessa tylsyydessä on paljon hyvää. Toivottavasti huomenna on sinullakin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli käytyä psykologisissa testeissä. Olen kuulemma lahjakas visuaalisesti sekä matemaattisesti. Pitääpä varoa, ettei nouse hattuun. Vaikkei mulla kyllä edes ole kuin tylsä pipo. Ehkäpä ei siis tartte varoa. Kuulostikin liian työläältä se varominen.
Matematiikkahan onkin tutkimusten mukaan tylsinä pidettyjen ihmisten harrastus. Ehkä tarkkailet myös eläimiä ja harrastat nukkumista?
Mä muistan kurjanpidosta: Poistot eivät ole rahaa, ne näkyvät kirjanpidollisina kuluerinä.
Sori * kirjanpidosta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun anoppi tulis katsomaan onko joku hätä, niin se ei olis tylsää! Yksitoista vuotta uurnassa tekee säväyksen. Tuhkaa sais siivoilla.
Jo pelkkä soitto tuonpuoleisesta olis liian jännittävää. Toisaalta sit saatais selville, onko sitä keskivaihtoehtoa taivaan ilojen ja helvetin valoisuusuuden välillä. Hämärää tylsyyttä?
Aattele, jos matka on täältä ikuisuuden tylsyyteen. Taivaan koti tuntuisi oikeasti kodilta.
Taivaan iloihin ei tylsät halua. Harppua voisi ehkä epävireisesti soitella, mutta ilakointi ei käy.
Mä kannatan. Taivaankoti houkuttelee. Sitä odotellessa: Harppu sopii bändiimme Ankiat
t. Melodica
Kurjanpito, siinäpä täsmätermi harrastuksemme nimeksi. Miten nautinnollista ja tylsää on täyttää elämänsä kurjanpidolla. Tänään en muuta teekään.
Keikkamainokseemme teksti
Luvassa epävireistä musisointia, nuotin vierestä laulua ja yleistä kurjanpitoa.
Buffetissa eilistä kahvia ja toissaviikkoista pullaa. Lapsille väljääntynyttä limsaa.
Vierailija kirjoitti:
Buffetissa eilistä kahvia ja toissaviikkoista pullaa. Lapsille väljääntynyttä limsaa.
Vaude mä tuun heti, siis vaikken oliskaan Ankioissa. Melodica. Vihreä.
Onhan limpsapullot myös pölyn peitossa ilkiällä korkilla, mika rikkoo sormet?
Graavilohi oli kaupassa 30 %:n tarjouksessa - tämän päivän ateria onkin helppo. Kauppamatkalla keskustelin yhden tuiki tuntemattoman kanssa kanssa, joka haravoi pihaa. Juttelin ainakin 3 min: tämän päivän tosielämän keskustelut olivatkin sitten siinä. Keskustelimme omenapuiden hoidosta. (Omenapuita kannattaa leikata mieluummin syksyllä kuin keväällä. Keväällä voi vaurioittaa puita ja syksyllä näkee tilanteen parhaiten, ettei leikkaa liikaa.)
Mukava päivä, kun tuli kommunikointia ja vielä asiaa eikä mitään turhaa! 3 minuuttia on ihan tarpeeksi - sitä voi juhlistaa graavilohella ja juureen leivotulla ruisleivällä.
Silmätulehdus. No yhdelläkin näkee tarpeeksi. Joskus liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Makeannälkään Pectus-pastilli, yksi per ostettu lippu. Ei varmaan tarvita kuin puolikas aski niitä.
Syön pizzaa, valtavasti valkosipulia. Hätkähdin, onko maanantaina hammaslääkäri? Huh, onneksi vasta viikon päästä.
Ei mulla muuta ollu
Vierailija kirjoitti:
Syön pizzaa, valtavasti valkosipulia. Hätkähdin, onko maanantaina hammaslääkäri? Huh, onneksi vasta viikon päästä.
Ei mulla muuta ollu
Tästä tulikin mieleen: meidän kaupungissa puolen vuoden jono. Pääsen "ulkomaille" kahdessa viikossa siis 40km päähän - ei haittaa
Ei tää oikeastaan tylsää ollutkaan, kun tarkemmin ajattelen. Kunpa tästä voisi lähettääkin räväköihin.
Kirjanpidossa on se erityispiirre, että se on kaksinkertaista kurjanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjanpidossa on se erityispiirre, että se on kaksinkertaista kurjanpitoa.
'Sopii meille' * nöyrästi
Minkälaista on kurjurin työ? Pitääkö olla tosi hyvä kurjakielen osaaja?
Tuli tuosta ilmaisesta mammuttikassista vaan mieleen, että ihme sana ilmainen. Se ei ole sama asia kun että ns. hinnassa on ilmaa, vaikka on ilmainen. Eikä tarkoita, että olisi ilman hintaa, koska hintaa sillä ei ole ollenkaan. Tuote ei ole pelkkää ilmaa, mutta on kuitenkin ilmainen. Eikä myöskään välttämättä yhtä tyhjän kanssa, vaikka on kuin ilmaa hinnaltansa. Eikä ilmainen ole kuitenkaan ilmava, vaikka voisi silleen periaatteessa.
Agricola, perhana nyt taas!
No nyt on alkanut uusi kausi Farmi ohjelmasta, katson sen reetun töppäilyn, onko hän se ikuinen neljäs mies, eli täyttä paskaa koko ukko, no on se.Tiesittekö sitä että Loiri veti aikoinaan Reetua turpaan kapakassa , jätkä putosi eka iskulla,Loiri tokasi et olekkaan se kunkfuumies......reetuhan teki siitä aikoinaan käännösbiisin kunkfuu taistelee tai jotain sinne päin.Tuli oikeusjuttu päätöstä en muista.
Öitä