Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5668)
Tiskasin. Paistinpannussa oli hommaa. Nyt lepään.
Söin tänään niitä punajuuria, joita unohdin eilen laittaa borts-keittoon. Näin, että mustarastaan puoliso oli tullut ulkomailta. Kävin viemässä heille ruokaa lisää. Mustarastaskoiras on talvehtinut meillä ja syönyt jyviä koko talven. Uros on musta ja keltanokkainen. Naaras on tummanruskea eikä ole keltaista nokkaa. Jännä liitto heillä: äijärastas jää Suomeen, ja muija matkustaa lämpimään maahan ja palaa maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään niitä punajuuria, joita unohdin eilen laittaa borts-keittoon. Näin, että mustarastaan puoliso oli tullut ulkomailta. Kävin viemässä heille ruokaa lisää. Mustarastaskoiras on talvehtinut meillä ja syönyt jyviä koko talven. Uros on musta ja keltanokkainen. Naaras on tummanruskea eikä ole keltaista nokkaa. Jännä liitto heillä: äijärastas jää Suomeen, ja muija matkustaa lämpimään maahan ja palaa maaliskuussa.
Kumpikin saa omaa aikaa. Jaksaa sitten taas tylsää vauva-arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin saa omaa aikaa. Jaksaa sitten taas tylsää vauva-arkea.
Laatuaikaa molemmille :)
Erikoisia nuo lintujen liitot ja lisääntymiset. Kirjosieppokoiraalla on useita puolisoita yhtäaikaa. Käki munii toisten pesiin. Joutsenet pariutuu loppuiäkseen, ja jos puoliso delaa, ovat yksin. Toisaalta, noinhan se menee ihmisilläkin. Kellä mitenkin.
Mustarastas-herra sopii tähän porukkaan, jää tänne talveksi tylsehtimään. Rouva onkin hienopieru, ei opi maan tavoille kesän aikana.
Mulla on terminen kevätväsymys. Odotan takatalvea, se parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia nuo lintujen liitot ja lisääntymiset. Kirjosieppokoiraalla on useita puolisoita yhtäaikaa. Käki munii toisten pesiin. Joutsenet pariutuu loppuiäkseen, ja jos puoliso delaa, ovat yksin. Toisaalta, noinhan se menee ihmisilläkin. Kellä mitenkin.
Jännä on sekin, oliko kurjilla: joka keväiset soidinmenot on, vaikka puoliso on sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä on sekin, oliko kurjilla: joka keväiset soidinmenot on, vaikka puoliso on sama
Täytyyhän sitä vähän pehmitellä ensin. Saa sitten murjottaa loppuvuoden. Onneksi.
Hökkelini ohi kulkee lähes päivittäin kukkahattutäti kahden koiransa kanssa. Edellä kävelee pieni pirteähkö koira, sitten kukkahattutäti. Ja noin kymmenen metrin päässä linkuttaa pieni valkoinen koira. Ja olin oikeassa, eilen satuin olemaan tien vieressä , kun seurue tuli minua vastaan, takimmainen koira lähti kävelemään minua kohti muristen ja totisesti sillä oli vain - yksi takajalka. Säälittää, täällä on tällä hetkellä yli kolmekymmentä astetta lämpöä.
Lopettakaa riitely
On ylitylsää.
Keskitylsä riittää
Vierailija kirjoitti:
Heräsin. Siivosin jääkaappia. Kurkusta oli tullut muhennosta ja juustosta kivikovaa ja homeista. No, ilmankin pärjää.
Minä säilytän kurkkua huoneenlämmössä, samoin tomaatteja.
Sisällä koko päivä, tihkusadetta ja tuulta katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin. Siivosin jääkaappia. Kurkusta oli tullut muhennosta ja juustosta kivikovaa ja homeista. No, ilmankin pärjää.
Minä säilytän kurkkua huoneenlämmössä, samoin tomaatteja.
Sisällä koko päivä, tihkusadetta ja tuulta katsellen.
Sama täällä. Kurkku tuppaa maistumaan maalle lopussa, täytyy syödä aika nopsaan. Pitäis myös syödä terveellisesti monen värisiä vihanneksia, no sehän ei meille tylsille käy. Liian värikästä!
Hyvää yötä -> kohti teeman leffaa
Vierailija kirjoitti:
Just mietin tänään, että voisin syntyä mustarastasnaaraaksi seuraavassa elämässä. Tämä kuvio sopis mulle. Siippakin vielä hyvä laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa arlan kermajuusto 1kg vain 4,75e. on paljon parempaa kuin oltermanni joten täytyy kipasta hakemaan. yksinasuvalle vähän liikaa niin täytyy pistää palasiksi ja pakkaseen.
Mäkin kiiruusti vaihdoin Kotimaista puolen kilon palan korista Arlan supertarjoukseen. Juusto säilyy kyllä ja nyt voi jopa törsäillä raastamalla sitä joka ruokaan.
Kuivaa ja homeista.