Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5485)

Vierailija
5481/5485 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni jännittävin tapahtuma oli pakastimen sulatus...

Vierailija
5482/5485 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Suomesta tulee sentään äänimerkki ja merisää, ne ovat tylsille sopivaa sisältöä.

En tiedä, kuvittelenko vain, mutta merisäätä luetaan välillä niin, että lukija kuulostaa kyllästyneeltä.

Joku meikäläinen sielläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5483/5485 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi radiosta edes stereotesti joskus.

Minä täällä odotan radion ääressä, että kuulisin metronomin tikitystä tai vähintään merkonomin hihitystä.

Minä kuuntelen radiosta hiljaisuutta. Katson ohjelmatiedoista sopivan ohjelman, mutta käännän äänen pois. 

Ettei sulla vain olisi näköradio?

Vierailija
5484/5485 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä, kotonani kökötän! Mummo on ollut tasaisen tyytyväinen tylsyydessään täällä keskellä ei mitään. Pappa satutti jalkansa, niin on könkkässyt pääosin sisällä, kun ei kenkä oikein mahdu nyt jalkaan. Yöpakkaset ja päivän plusasteet saivat aikaan tylsän ilmiön: Ulkona piha on aivan jäässä, joten kävin heittelemässä kävelyreiteille vähän mursketta. Tupaa on tullut lämmitettyä hiljakseen puilla, ja välillä on tuntunut jopa liian lämpimältä. Vihreän sävyiset villasukat tänään. 

PS. Sen verran itse olen harjoitellut, että hiukset olen pitänyt pääosin auki. Toiveena, että olisivat mahdollisimman pörrössä uskottavuuden lisäämiseksi, kepin heilutusta varten. 

Vierailija
5485/5485 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.