Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5668)
En jaksanut pitää silmiä auki koko aikaa. Kiitos tästä. Kiitos.
Yksitoikkoinen melodiakin jäi mieleen. Kiitos tästä elämyksestä.
Terminen kevät alkoi. Mulla ei ole termisiä kevätvaatteita, kun en tunne tämän ajan oikeata väripalettia. Musta ei ole terminen, koska se on ympärivuotinen väri.
Mikä olisi oikeaoppinen terminen kevätväri popliinitakille?
Vierailija kirjoitti:
Terminen kevät alkoi. Mulla ei ole termisiä kevätvaatteita, kun en tunne tämän ajan oikeata väripalettia. Musta ei ole terminen, koska se on ympärivuotinen väri.
Harmaan beige.
Vierailija kirjoitti:
Likaisen harmaanpeessahtava täynnä kissan tai koirankarvoja?
Avaintrendit tänä keväänä ovat kokovalkoiset tai beiget asukokonaisuudet. Beessi sopii meille.
Yksityiskohdat: hapsut, höyhenet, pitsit ja rusetit. Ei oikein passaa. Ehkä kissankarvat kävisivät?
Ei kai mitään sulkapäähineitä saa nykyään enää käyttääkään.
Hihansuihin höyheniä, voi ei! Nehän olisivat kohta kaurapuurokattilassa.
Tokmannilla myydään höyheniä tarjouksessa. Jos laitettaisiin yksi hillityn värinen höyhen beessin takin kaulukseen noin niin kuin tunnistamisen merkiksi. Samalla toteutettaisiin kevään muotitrendiä tylsien tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla myydään höyheniä tarjouksessa. Jos laitettaisiin yksi hillityn värinen höyhen beessin takin kaulukseen noin niin kuin tunnistamisen merkiksi. Samalla toteutettaisiin kevään muotitrendiä tylsien tyyliin.
Aivastelusta tunnistaa minut.
Vierailija kirjoitti:
Beessi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aivastuttaa, kissankarvat, höyhen vai kevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aivastuttaa, kissankarvat, höyhen vai kevät?
Ihan kaikki, vielä katupöly, siitepöly ja hajusteet. Jos mulla olisi tuo höyhen kauluksessa, olisin jo sairaalan kylmiössä. Mutta siellähän me kaikki lopulta.
nyt on ikkunat pesty ja parveke siivottu. Luultavasti kohta tulee joku takatalvi myrskyineen ettei ehdi pitkään iloita siivouksesta.
Kävin verikokeissa. Olisin toivonut tyslää neulaa, mutta olkoon, se oli terävä.
Nuori labrahoitaja oli kova juttelemaan, hymyili ja kaiken huipuksi laittoi kirkkaansinisen ! puristusnauhan tuppotyynyn päälle! Aivan uupuneena poistuin kotiin. Missä on entinen meno, tympeät hoitajat ja musta kiristysteippi?
Katsoin sen eilisen vidron. Sori tylsyyteni, en ymmärtänyt
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen eilisen vidron. Sori tylsyyteni, en ymmärtänyt
* videon
Katsoin tylsän videon. Älä kelaa, katso alusta loppuun.