Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5228)

Vierailija
4821/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Suomessa sanottiin ennen kuin wau tuli käyttöön?

Voe mahoton sentään!

Vierailija
4822/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas!

Vierailija
4824/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti on hyvä. Tulee käytyä museoissa. 

4825/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytin pitkästä aikaa tupakan.

Tekipä hyvää 

Vierailija
4826/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten viestihiihto oli kyllä ei-niin-tylsää, hurjan kuperkeikan heitti ruotsalainen.

Vierailija
4827/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ups

Uppista (lapselle)

Se muuten kirjoitetaan wow / Juice

Vierailija
4828/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Museot on tylsyydessään vailla vertaa. Nitistää kiitettävällä tavalla kaiken kiinnostuksen esittelemiinsä asioihin. Innokkainkin piristelijä lamaantuu. 

Vierailija
4829/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Museot on tylsyydessään vailla vertaa. Nitistää kiitettävällä tavalla kaiken kiinnostuksen esittelemiinsä asioihin. Innokkainkin piristelijä lamaantuu. 

Voi ei, mulle ei käy  museoissa noin hyvin. Mä innostun ja alan kuvitteleen eläneeni tuolloin ja kaikkee. Miks mä oon erilainen? Terapiaan?

Vierailija
4830/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ups

Uppista (lapselle)

Se muuten kirjoitetaan wow / Juice

Niin, kielitoimisto suosittelee muotoa vau.

Vierailija
4831/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
4832/5228 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Öitä

Onneks tää yletön ystävänpäivähypetys loppuu...

... tavan sunnuntai

Vierailija
4833/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on laskiaissunnuntai.

Vierailija
4834/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on pitkä ajomatka edessä. Onneksi valoisaa riittää vielä neljänkin jälkeen.

Vierailija
4835/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska urheilulajin nimi on tuo miesten takaa-ajo.

Vierailija
4836/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, mulle ei käy  museoissa noin hyvin. Mä innostun ja alan kuvitteleen eläneeni tuolloin ja kaikkee. Miks mä oon erilainen? Terapiaan?

Terapiaa ei tarvita. Homma hoituu tylsien  vertaistuella. Turhasta innostuksesta pääsee eroon, kun ymmärtää, miten tylsästi ennen oli asiat. Savupirtissä asui kymmenlapsinen perhe,  ulkohuussi, luteita ja täitä, pyykit pestiin avannossa, ruokana oli velliä, nelikymppiset oli raihnaisia vanhuksia. Lapsia kuoli kuin kärpäsiä, kulkutaudit vei aikuisiakin. Nälkä ja vilu vaivasi, halla vei sadot. Joko rupeaa pahin innostus laantumaan? Jos ei, innostuksen taustalla voi olla masokismi, haluat mssäillä kurjuudella. Tylsät eivät mässäile, siinä ei voida neuvoa.

Vierailija
4837/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska urheilulajin nimi on tuo miesten takaa-ajo.

Samaa miehelle naureskelin: miksi miehet ajaa miehiä takaa. Voishan olla sekaviesti... :)

Vierailija
4838/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa ei tarvita. Homma hoituu tylsien  vertaistuella. Turhasta innostuksesta pääsee eroon, kun ymmärtää, miten tylsästi ennen oli asiat. Savupirtissä asui kymmenlapsinen perhe,  ulkohuussi, luteita ja täitä, pyykit pestiin avannossa, ruokana oli velliä, nelikymppiset oli raihnaisia vanhuksia. Lapsia kuoli kuin kärpäsiä, kulkutaudit vei aikuisiakin. Nälkä ja vilu vaivasi, halla vei sadot. Joko rupeaa pahin innostus la

Kiitos. Yritän parantaa itseni näitä hokemalla. Vertaistuki on tärkeää.  Eiköhän se tästä. 

Vierailija
4839/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donnerwetter ja um Himmels willen, kohta päästään tästäkin ketjusta. Näin on. Pari saksankielistä sanaa aiheuttaa ketjun poistamisen tämä koettiin taas eilen - ja ketju oli hauska ja harmiton. Ketjun ylläpitäjä ei osaa laajasti Euroopassa puhuttua saksankieltä ja kokee muutaman sanan uhkaksi. Ihmettelen. Varmaan Tommi  F:n luokkakaveri, koska ei hänkään osaa edes sanaa Kiel oikein lausua, mutta englanninkieliset sanat yliartikuloidaan....

Mummeli vuosimallia 47

Aber das ist schade! Vaalikaamme myös germaanista kulttuuria ja sivistystä.

Vierailija
4840/5228 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donnerwetter ja um Himmels willen, kohta päästään tästäkin ketjusta. Näin on. Pari saksankielistä sanaa aiheuttaa ketjun poistamisen tämä koettiin taas eilen - ja ketju oli hauska ja harmiton. Ketjun ylläpitäjä ei osaa laajasti Euroopassa puhuttua saksankieltä ja kokee muutaman sanan uhkaksi. Ihmettelen. Varmaan Tommi  F:n luokkakaveri, koska ei hänkään osaa edes sanaa Kiel oikein lausua, mutta englanninkieliset sanat yliartikuloidaan....

Mummeli vuosimallia 47

Aber das ist schade! Vaalikaamme myös germaanista kulttuuria ja sivistystä.

Muidugi! (eestiä, "tietenkin") 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi