Toyota Aygo, kauko-ohjattavan avaimen pariston malli?
Tietääkö joku, mikä paristomalli kuuluu Aygoon vm 2008?
Kommentit (21)
Onko siinä kauko-ohjattava avain? Tuleeko se luokse, kun.painaa nappia?
Vierailija kirjoitti:
9 v alkaaliparisto.
Tahdon sellaisen pariston, joka mahtuu avainkotelon sisälle. Mikä on alkuperäinen malli? Täytyy kai avata itse, vaikka olen nainen.
Mitä jos avaisit sen ja katsoisit? Itse ilmeisesti olet sitä vaihtamassa koska tuollaisia kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä kauko-ohjattava avain? Tuleeko se luokse, kun.painaa nappia?
Kopsasin tuon typerän ilmaisun oikeasta liikkeestä. En tiedä, onko heillä sellaisia avaimia.
Olisiko nappiparistoja? 2025, 2032?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos avaisit sen ja katsoisit? Itse ilmeisesti olet sitä vaihtamassa koska tuollaisia kyselet.
En ole, olen hemmoteltu avuton nainen ja pyysin, voisiko ex vaihtaa sen. Hän kysyi mallia.
Omistankohan pienen ruuvimeisselin, hm...
Muuten jokainen kelloseppä/kultaseppä/suutari/kaikki muut paikat missä niitä myydään (pois lukien lähikaupat) osaavat aukaista sen ja jopa laittaa uuden sisälle.
Saan sen auki, vaikka olen nainen!!! BIG BRAIN
Vierailija kirjoitti:
Muuten jokainen kelloseppä/kultaseppä/suutari/kaikki muut paikat missä niitä myydään (pois lukien lähikaupat) osaavat aukaista sen ja jopa laittaa uuden sisälle.
Vaihdatin kerran puhki menneen kuoren, mutta en tajunnut pyytää samalla paristonvaihtoe... eikä suutari kysynyt.
Ajatella, etta sama paristo on kestänyt näin kauan!
Tsekkaa se vanha paristo ja osta uusi samanlainen?
Paristo lienee sama kuin sisarmallien C1 ja 108 avaimissa
Paristo taitaa olla systeemissä kiinteästi...
Jos se on tuollainen, niin nappi CR 2016.
Vierailija kirjoitti:
Paristo taitaa olla systeemissä kiinteästi...
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos videosta, mulla on vanhempi Toyota. Paristo on kiinni järjestelmässä, täytyy saada uusi piirilevy. Tai mikä onkaan...
Kuinka avutonta porukkaa täällä on tossa on ohjeet.. CR32 tai 25 noi tollaset yleensä on
Vierailija kirjoitti:
Toinen versio avaimesta. On olevinaan 2010-2020 tämäkin.
Luulin jo nähneeni kaiken.. Olinkin väärässä..
Mulla suht uus Corolla ja on sellainen nappiparisto CR2032. Olen nainen ja itse vaihtanut. Irtoaa kyllä siitä "piirilevystä".
9 v alkaaliparisto.