Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4231)

Vierailija
3841/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vielä tehdä lumitöitä, lumi liian kevyttä. Parempi odottaa nuoskakeliä niin ei tarvi lähteä erikseen lenkille kun lykkii painavaa lunta. Saa löhöä sohvalla pidempään. 

Vierailija
3842/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivinuunissa kolme hormipeltiä. Vasemmalla 2 alekkain ja kolmas

samalla tasolla alimmaisen kanssa. Muutamaan vuoteen en ole käyttänyt ja nyt unohtunut mikä on mikäkin pelti.

Siinä sitä jännitystä mikä pelti avataan kun laitetaan tulet uuniin.

Ne kaksi alekkain on normipellit, se vierellä oleva yksinäinen on ns häkäpelti. Se tulee siitä tilasta uunia jonne ne tuhkat vedetään jos leivotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin nukkumaan pari tuntia viime yönä;)

Vierailija
3844/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenmetsästyshousut on hieno keksintö, mutta mitä pidätte 

Laser etä-

isyysmittarista?

Siinä vasta oiva innovaatio!

Miten tämä toimii? Osoitellaan  miesväkeä ja kenen kohdalla piippaa, se on mun isä? Vai se olis mun lapsille sopiva isä? Vai se haluaisi olla jonkun isä?  Vähän niin kuin halumittari?   Tiedän ihan vanhan perinteisen visuaalisen keinonkin mitata sitä. Saako sitä enää käyttää.

Niin paljon kysymyksiä. 

Vierailija
3845/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lohkesi hammas. No eipä hätää, apteekissa myydään tee se itse paikkasarjaa. Minä tulin kotiin iloisena että mun ei tarviikkaan mennä hammaslääkäriin kun tämmönen on keksitty. Vaimo tuumas vaan että voi luoja...

Vierailija
3846/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuin nukkumaan pari tuntia viime yönä;)

Sama. Käänsin ja väänsin. Nyt ihan pönttö olo. Siis tavallistakin pöntömpi :)

Ne pelargoniat kuolee yksi toisensa jälkeen. Liikaa/liian vähän vettä? Miten te muut onnistutte?

Sinä, joka ostin jäteastian vaimolle ja anopille: tarina kertoo vaimosta, joka ilahtui tasokkaasta kattilasta häälahjana (astioita ei paljoa vielä ollut). Sama vaimo ei tykännytkään kattilalahjasta hopeahääpäivänä siipaltaan.

Ymmärrätkö eron?

Vaimojakin on toki erilaisia, kuten myös kattiloita...

Vierailija
3847/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus pois tauti, lähde jo! Olet oleskellut minun kehossa jo riittävän pitkään.

Vierailija
3848/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vaimolta lahjaksi lumikolan. Pitäisikö minun nyt ilahtua vai suuttua? Onko henkilökohtainen lahja? 

Lupasi kyllä palkita aina kolauksen jälkeen. Ehkä saan siivota sisälläkin.

Vierailija
3849/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina toivonut lahjaksi sellaista minikaivuria. Olen sen hankintaa puolustellut monella tapaa, esimerkiksi kuinka kätevää sillä olisi esimerkiksi hämmennellä kukkapenkkiä ym. 

Vierailija
3850/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan jäteautojen kuskit jotain boonusta peruuttamisesta? Tänäänkin kävi tyhjentämässä astian ja lähti peruuttamalla pois. No tuo meidän kuja on tuhottoman pitkä ja mutkainen, no pihalla kyllä mahtuu kääntymään, ainakin polttoöljyn tuojat on aina kääntyneet ilman ongalmaa. Ei kai, mulle ihan sama vaikka peruuttavat jäteasemalle asti, kunhan ihmettelen.

Vierailija
3851/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän motivoitua siivoamisesta. Illalla menemme baariin ystävättären kanssa ja en halua tulla enää kotiin, jos täällä on tämän näköistä.

Vierailija
3852/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän motivoitua siivoamisesta. Illalla menemme baariin ystävättären kanssa ja en halua tulla enää kotiin, jos täällä on tämän näköistä.

Vetää kunnon kännit niin ei sitä siivoa sitten niin huomaa.

Vierailija
3853/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole ennen tuota tiennyt, että tyhjän sormipariston eroittaa täydestä pudottamalla. Kun pariston pudottaa noin 10 cm korkeudelta tyhjä pomppii, täysi ei. Kokeilin ja totta se on.

Vierailija
3854/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoista parhaimman  on tämän kylän maanviljelijä ostanut vaimolleen vuosia sitten:  Traktorin takarenkaat!  Vieläkin hyvät ja käytössä. Erotilanteessakin vaimon on hankala irrottaa lahjaa mukaansa.  Kaukaa viisas mies.

Vierailija
3855/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joululahjoista parhaimman  on tämän kylän maanviljelijä ostanut vaimolleen vuosia sitten:  Traktorin takarenkaat!  Vieläkin hyvät ja käytössä. Erotilanteessakin vaimon on hankala irrottaa lahjaa mukaansa.  Kaukaa viisas mies.

No ei kyllä ole lahjoista halvimmasta päästä. Nehän on aivan sairaan hintaiset. Vähän kookkaammat maksaa melkein kymppitonnin kappale!

Vierailija
3856/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän reunoja kutisee ja kirveltää jatkuva niistäminen.

Vierailija
3857/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvin maidon kansssa ilman sokeria. 

Vierailija
3858/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amaryllis iloisena kukkia tursistelee tuossa.

Vierailija
3859/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunit on lämpiämassa ja puita saa kantaa sylitolkulla kun pakkasta on 20. Onneksi naapurilta saa ostettua halvalla puita, 20 € heittokuutio.

Vierailija
3860/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amaryllis iloisena kukkia tursistelee tuossa.

Älä sure,  pian se kuihtuu ja kuolee. Odota sinnikkäästi, se palkitaan. Jos käytät sitä ulkona pakkasessa ulkoilemassa, pääset nopeammin eroon.