Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa tapeltiin.

Vierailija
11.06.2023 |

Jälleen kerran.Sama naapuri.Humalassa tapelleet taas.Pihaan tuli ambulanssi ja poliisi.
Tätä on nyt sitten tapahtunut jo ainakin 5 kertaa.Humalassa tappeleva pariskunta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli-ilmoitus välittömästi

Vierailija
2/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos paikalle saapui jo ambulanssi sekä poliisi, niin mitä yksi ilmoitus muka auttaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo se naapurien kyttääminen.

Vierailija
4/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos paikalle saapui jo ambulanssi sekä poliisi, niin mitä yksi ilmoitus muka auttaisi?

Päihteidenkäyttö ei ilmeisesti pysy heillä hanskassa joten nimetön huoli ilmo, ehdottomasti

Vierailija
5/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kateellinen, kun naapurillasi on jännempi mies?

Vierailija
6/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa niille häätö.

Vierailija
7/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on mukavat naapurit sinulla.

Vierailija
8/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on välittämistä, jos sinulla on huoli heidän hyvinvoinnistaan.

Vierailija
9/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen säästynyt tuollaisilta naapureilta. Lähes kaikki päihdeongelmaiset naapurit ovat olleet sellaisia, jotka ovat yrittäneet ryypätä tai narkata muiden huomaamatta. Vain tarkkaan kuuntelemalla on huomannut, että seinän takana on ollut pari sukupolvea yhdessä kännäämässä.

Vierailija
10/10 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen säästynyt tuollaisilta naapureilta. Lähes kaikki päihdeongelmaiset naapurit ovat olleet sellaisia, jotka ovat yrittäneet ryypätä tai narkata muiden huomaamatta. Vain tarkkaan kuuntelemalla on huomannut, että seinän takana on ollut pari sukupolvea yhdessä kännäämässä.

Käytitkö stetoskooppia vai jotain kuulokojetta? Tuotahan ei usko kukaan että pari sukupolvea kännää ääneti tai edes hiljaa. Itse olen kännännyt varsin hiljaa. Kuuluu vain tölkkien auki sihahduksia ja näppäimistön ääntä. Ai niin mä unohdin röyhtäilyn. Kyllä siitä joku herkkä voi häiriintyä. 

Kun niitä tappeluja on toistuvasti niin on varmasti ärsyttävää. Jos eivät tajua erota niin viekää ne pihalle ja antakaa niille nyrkkeilyhanskat. Nyt kerralla mestaruus selväksi ja sitten loppuu se kännissä tappelu. Tässä tapauksessa niitä juopuneita pitäisi sen verran hävettää että ne saattaa jopa lopettaa tappelemisen. Suurempi mahdollisuus on että muuttavat muualle tappelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi