Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (3247)

Vierailija
3221/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on -11,7. On kiristynyt vaan, aamulla  oli asteen vähemmän. Varaavaa takkaa lämmitetään, ei hätää.

Vierailija
3222/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttulakkeja tarvitaan. Miten nämä mahtuu  päähän? Kinnaa vaikkei mun pään pitäisi olla iso. Voiko pää lihoa? Tukka turvota? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon virkannu villalangasta tonttuhatun. On kiva pitää ulkona ja kauppareissulla, kulkuset kilisten :)

Ilahuttaa itsiä ja ehkä joitain muitakin.

On toki harmaata ja tummaa vihreää, ettei nyt vallan räväköiksi ruveta.

Vierailija
3224/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vihdoin Talvi? Meillä yhteisiä vuosia on reilut 30. Mukava, rakas mies :)

Ja tylsät: pitäis imurilla karkottaa villakoirat ;(

Kun saa alotettua, homma kyl sujuu. Sit saa laittaa joululiinat ja koristeita lisää. Ja tontut kiittää.

Imuroitu on. Pölyt pyyhitty. Joululiinat etsitty. Pitäs matot viel tuulettaa ja lattiat pestä.

Oon ollu ahkera, taputan itseäni olkapäälle. Ja auta armias, jos ei ukko tullessaan huomaa, miten siistiä on!

No huomaahan se toki. Kulta. Ja kehuskelee:)

Vierailija
3225/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on neljä astetta pakkasta. Kävin lyhyellä kävelyllä, kyllä oli aurinko matalalla keskipäivällä. Ei ole moneen päivää talvipäivänseisaukseen.

Vierailija
3226/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vihdoin Talvi? Meillä yhteisiä vuosia on reilut 30. Mukava, rakas mies :)

Kun saa alotettua, homma kyl sujuu. Sit saa laittaa joululiinat ja koristeita lisää. Ja tontut kiittää.

Imuroitu on. Pölyt pyyhitty. Joululiinat etsitty. Pitäs matot viel tuulettaa ja lattiat pestä.

Oon ollu ahkera, taputan itseäni olkapäälle. Ja auta armias, jos ei ukko tullessaan huomaa, miten siistiä on!

Meillä naapuri tamppaa mattoja. Et kai se ole sinä?

Vierailija
3227/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä pölyä kertyy silloinkin, kun ei olla ollenkaan kotona?

Vierailija
3228/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontun käskynä oli rentoutua ja lukea kirjaa rauhassa illalla. Se tehdään.

Mulla on menossa Barbara Kingsolverin Demon Copperhead. Surullinen kirja orvosta pojasta.  Syrjäytyneiden elämää 1990-luvulla  Amerikassa opioidien valtaamassa yhteisössä.

Vierailija
3229/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää ja todella säälittävää että aikuinen janoaa kehuja kuin lapsi.

Vierailija
3230/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehuja odottava siivooja ei siivoa yhdessä miehensä kanssa? Saisitte tylsää yhteistä tekemistä!

Vierailija
3231/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kehuja odottava siivooja ei siivoa yhdessä miehensä kanssa? Saisitte tylsää yhteistä tekemistä!

Älä ahnehdi itse kaikkea tylsää itsellesi!

Vierailija
3232/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Mies siivosi viimeksi, nyt oli mun vuoro. Sopu säilyy paremmin niin.

Vierailija
3233/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
3234/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mummolla ollut kaikkea muuta kuin tylsä päivä. Kehtaako sitä edes kertoakaan. Kun kotiin pääsin lapsenlasta hoitamasta, alkoi toden teolla tapahtua. Mummo sattuu rakastamaan papan ja jälkikasvun lisäksi omia vaaleanpunaisia Reinojaan (kokoa 38), joilla täällä kotipihassa on niin helppo ja hyvä kävellä, kesät talvet. Menevät jalkaan niin sujuvasti. Kesällä ilman sukkia ja näin talvella villasukkien kanssa. No, Reinojen pohjat ovat aika sileät, ja viikkojen vesisateiden jälkeen maa on jäässä, toki nyt myös uuden lumen peitossa. Ja hakiessa puita liiteristä se sitten tapahtui. Mummo lensi huithait jäälle pehmeälle pyllylleen ja nyt on nilkka kipeä. Saattoipa naapurikin kuulla ylimääräistä ääntä meiltä päin, ihan sellaista selvää suomen kieltä. Ei nilkka murtunut, mutta aristaa. Tuli voiteelle ylimääräinen laittokertakin, siinä kun on jotain kylmägeeliä seassa. Nyt se pappa jo nukkuu, ja mummo taas "somettaa" ja odottaa että nukahtaisi. Toivottavasti ei nilkka vain äidy kipeämmäksi. Olisi riittänyt entiset kolotukset. Oli tämä kyllä loppujen lopuksi aika tylsää. 

Vierailija
3235/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mummolla ollut kaikkea muuta kuin tylsä päivä. Kehtaako sitä edes kertoakaan. Kun kotiin pääsin lapsenlasta hoitamasta, alkoi toden teolla tapahtua. Mummo sattuu rakastamaan papan ja jälkikasvun lisäksi omia vaaleanpunaisia Reinojaan (kokoa 38), joilla täällä kotipihassa on niin helppo ja hyvä kävellä, kesät talvet. Menevät jalkaan niin sujuvasti. Kesällä ilman sukkia ja näin talvella villasukkien kanssa. No, Reinojen pohjat ovat aika sileät, ja viikkojen vesisateiden jälkeen maa on jäässä, toki nyt myös uuden lumen peitossa. Ja hakiessa puita liiteristä se sitten tapahtui. Mummo lensi huithait jäälle pehmeälle pyllylleen ja nyt on nilkka kipeä. Saattoipa naapurikin kuulla ylimääräistä ääntä meiltä päin, ihan sellaista selvää suomen kieltä. Ei nilkka murtunut, mutta aristaa. Tuli voiteelle ylimääräinen laittokertakin, siinä kun on jotain kylmägeeliä seassa. Nyt se pappa jo nukkuu, ja mummo taas "somettaa" ja odottaa että nukahta

Parane pian!

Vierailija
3236/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mummolla ollut kaikkea muuta kuin tylsä päivä. Kehtaako sitä edes kertoakaan. Kun kotiin pääsin lapsenlasta hoitamasta, alkoi toden teolla tapahtua. Mummo sattuu rakastamaan papan ja jälkikasvun lisäksi omia vaaleanpunaisia Reinojaan (kokoa 38), joilla täällä kotipihassa on niin helppo ja hyvä kävellä, kesät talvet. Menevät jalkaan niin sujuvasti. Kesällä ilman sukkia ja näin talvella villasukkien kanssa. No, Reinojen pohjat ovat aika sileät, ja viikkojen vesisateiden jälkeen maa on jäässä, toki nyt myös uuden lumen peitossa. Ja hakiessa puita liiteristä se sitten tapahtui. Mummo lensi huithait jäälle pehmeälle pyllylleen ja nyt on nilkka kipeä. Saattoipa naapurikin kuulla ylimääräistä ääntä meiltä päin, ihan sellaista selvää suomen kieltä. Ei nilkka murtunut, mutta aristaa. Tuli voiteelle ylimääräinen laittokertakin, siinä kun on jotain kylmägeeliä seassa. Nyt se pappa jo nukkuu, ja mummo taas "somettaa" ja odottaa että nukahta

No jopas. Mullakin on Reiskat, mutta sisätiloissa vaan. Kerran mulla hukkui ulkohommissa liukueste toisesta kengästä. Oli viikkoja hukassa, kunnes liiteristä löytyi. Tääl on hassusti piha kallellaan pihasaunaan ja liiteriin päin. Jos liukasta, on karsea keli.

Hyvää yötä

Vierailija
3237/3247 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parane pian!

Kiitos <3

Vierailija
3238/3247 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastin kaksi kertaa. Yks hyvä, kaks paha, kolme raha, sanottiin ennen. Myöhemmin siihen on lisätty: neljä nuha.

Nuhaa on minulla, vaikken aivastanutkaan neljää kertaa.

Vierailija
3239/3247 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join aamukahvin ja söin puuron

Vierailija
3240/3247 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä loruista tulikin mieleeni, tiedättekö, minä viikonpäivänä olette syntyneet.

Maanantain lapsi on kaunis piltti, tiistain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi