Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (3247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Suomessa sanat lopussa, kun kieltä luotiin?
Kieli, puhuttu. Suussa. Kengänkieli, iltti. Viulunkieli...
Maksa, imperatiivi. Elin
Monta muuta...
Tälläisiä mietin :)
Mä olen aina ihmetellyt miksi on takavetoinen ja etuvetoinen auto? Sehän on takatyöntöinen auto. Koska takaa päin tulee voima, silloin työnnetään autoa eteenpäin. Ei ne insinöörit osaa kaikkea.
Puhekielen ilmaisu "takatuuppari" onkin paljon oikeampi kuin takavetoinen.
Nyt ei ole tylsää: Mä olen ymmärtänyt "takatuupparin" ihan eri asiaksi! 😂🤣. Voi minua blondia.
Voi kai se muutakin tarkoittaa kuin takavetoista
Seksisanastoon olen sen aina liittänyt.🤭 Menikö liian tylsäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ketju jossa pysytään aiheessa! :D
Jee. Harvinaista. Yhdessä ketjussa menee jutut ihan ohi aiheen, aamusta iltaan. Samaa jaaritusta. Eikä siis mitään otsikkoon viittaavaakaan!
Niin vakava asia, että täälläkin katosi tämä viesti hetkessä. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee. Harvinaista. Yhdessä ketjussa menee jutut ihan ohi aiheen, aamusta iltaan. Samaa jaaritusta. Eikä siis mitään otsikkoon viittaavaakaan!
Se on hyvä vaan. Jaaritus on niin kova juttu tylsissä kuulumisissa. Otsikko rajaa tympeästi ihmisten ajattelua, annetaan kaikille mahdollisuus kertoa ankeasta elämästään mitä vaan. Elämässä on paljon tahmean tylsää ja puuduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa, imperatiivi. Elin
Monta muuta...
Mä olen aina ihmetellyt miksi on takavetoinen ja etuvetoinen auto? Sehän on takatyöntöinen auto. Koska takaa päin tulee voima, silloin työnnetään autoa eteenpäin. Ei ne insinöörit osaa kaikkea.
Nyt ei ole tylsää: Mä olen ymmärtänyt "takatuupparin" ihan eri asiaksi! 😂🤣. Voi minua blondia.
Voi kai se muutakin tarkoittaa kuin takavetoista
Meillä oli lapsuudessa soutuveneessä kotimainen perämoottori eli prutku ( voisi takatuuppariksikin sanoa). Se käynnistettiin narua vetämällä. Usein kesti kauan saada moottori käyntiin. Me lapset, äiti ja koira istuttiin veneessä hipihiljaa, kun isä nyki ja nyki. Rannalla olijat seurasivat tilannetta, lähteekö moottori käyntiin vai ei. Silloin tiesi, ettei nyt kannata sanoa isälle yhtään mitään. Olihan meillä veneessä tietysti myös airot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa, imperatiivi. Elin
Monta muuta...
Ennen oli joissain autoissa moottori takana, siitä johtuu takatuuppari sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä vaan. Jaaritus on niin kova juttu tylsissä kuulumisissa. Otsikko rajaa tympeästi ihmisten ajattelua, annetaan kaikille mahdollisuus kertoa ankeasta elämästään mitä vaan. Elämässä on paljon tahmean tylsää ja puuduttavaa.
No tietysti se tänne sopisikin, mutta eksyi polo väärään ketjuun, eikä pääse irti :)
Nyt on suussa ihana suklaan maku. Ja pitäs suunnata hampurilaisten pesuun.
Mitäs mummo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vakava asia, että täälläkin katosi tämä viesti hetkessä. Hah.
Sinähän siellä jankkaat aamusta iltaan.
Nyt mummo kiireesti yöunille, aamulla on aikainen herätys. Lupasin mennä lapsenlapsen luokse leikkimään vanhempien menojen ajaksi. Ei ehdi nyt edes sukkien väreistä kirjoittaa, kun on hoppu nukkumaan. Pappa-kullasta on tullut näköjään annettua vähän liian tylsä kokonaiskuva. Pappa on hereillä ollessaan nimittäin todella iloluontoinen ja reipas ihminen, touhuaa aamusta iltaan kaikenlaista mukavaa. Välillä hyödyllistä ja välillä hyödytöntä, mutta ideoita ja intoa riittää. Siksi kai hän aherruksen jäljiltä niin hyvin nukahtaakin. Pappa on mummon elämän ilo ja suuri rakkaus. Edelleen. Kaikista parasta on, kun pappa ottaa lämpimään syliin ja pitää lujasti kiinni. Siinä on mummon turvapaikka elämän myrskyissä. Nythän tämä taisi mennä jo ihan vallan mahdottomaksi, ai että. Eihän sitä kai tällaisia romanttisia tunnustuksia mummoikäiset sentään harrasta. Paitsi tämä mummo. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mummo kiireesti yöunille, aamulla on aikainen herätys. Lupasin mennä lapsenlapsen luokse leikkimään vanhempien menojen ajaksi. Ei ehdi nyt edes sukkien väreistä kirjoittaa, kun on hoppu nukkumaan. Pappa-kullasta on tullut näköjään annettua vähän liian tylsä kokonaiskuva. Pappa on hereillä ollessaan nimittäin todella iloluontoinen ja reipas ihminen, touhuaa aamusta iltaan kaikenlaista mukavaa. Välillä hyödyllistä ja välillä hyödytöntä, mutta ideoita ja intoa riittää. Siksi kai hän aherruksen jäljiltä niin hyvin nukahtaakin. Pappa on mummon elämän ilo ja suuri rakkaus. Edelleen. Kaikista parasta on, kun pappa ottaa lämpimään syliin ja pitää lujasti kiinni. Siinä on mummon turvapaikka elämän myrskyissä. Nythän tämä taisi mennä jo ihan vallan mahdottomaksi, ai että. Eihän sitä kai tällaisia romanttisia tunnustuksia mummoikäiset sentään harrasta. Paitsi tämä mummo. Minkäs teet.
💕😊 Ihanat te. Mulla myös on samanlainen ollut jo 50 vuotta, paras mies maailmassa.
Nyt meni siirapiksi. Voi meitä mummoja.
Nyt on täällä lämpötila menossa pakkasen puolelle ja lauantaina voi sataa jopa lunta.
Ensi viikolla sitten alkaa taas vesisade.
Tämä oli tietysti tylsä tieto, mutt siitä ei tässä ketjussa kukaan ole moksiskaan. Hyvä me!
Meillä näkyy tähtiä ja puolikuu, toivottavasti valoisaan aikaan näkyy jopa aurinko. Pahoittelut, tänään ei ole tylsä sää.
Paljonko on pakkasta aamulla teillä? Täällä 1,5 astetta.
Joulukalenterissa oli kuva isosta joulukuusenkarkista. Tylsää oli, että karkissa luki ruotsiksi God Jul. Kyllä suomeksi pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä näkyy tähtiä ja puolikuu, toivottavasti valoisaan aikaan näkyy jopa aurinko. Pahoittelut, tänään ei ole tylsä sää.
Meilläkin näkyy kuu ( se sama). Ja aivan kuin aurinko kajastelisi horisontissa. Jee!
Pakkasta oli aamulla -10 astetta! En meinannut uskoa. Tarkistin toisestakin mittarista, siellä oli -10,4.
Kuu näkyy tasapuolisesti kaikille. Se on hyvä asia. Nätti kuunsirppi onkin.
Tuliko vihdoin Talvi? Meillä yhteisiä vuosia on reilut 30. Mukava, rakas mies :)
Ja tylsät: pitäis imurilla karkottaa villakoirat ;(
Kun saa alotettua, homma kyl sujuu. Sit saa laittaa joululiinat ja koristeita lisää. Ja tontut kiittää.
Voi kai se muutakin tarkoittaa kuin takavetoista autoa. Riippuu asiayhteydestä.