Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jonka mielestä meikit vanhentaa ihmistä?

Vierailija
15.10.2025 |

Oli vaikka ihan lievä meikki niin aina se meikattu versio näyttää pari vuotta vanhemmalta

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
2/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva meikki ainakin vanhentaa yli nelikymppisiä selkeästi.

Jos meikkaan parikymppisen tyylillä itseni, näytän ihan drag queenilta.

En vain voi vetäistä enää paksuja eye linereitä, laittaa alaripsiin ripsaria enkä vahvaa huulipunaa. Se ei enää kaunista, vaan rumentaa.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu meikistä.

Liika meikki tekee ainakin minusta klovnin keski-iässä mutta kevyt meikkivoide ei tee pahaa. 

Jokainen tavallaan silti, mulle on ihan sama mitä kukin naamaansa vetää jos tuntee olonsa siitä paremmaksi.

Vierailija
4/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuorelta näyttäminen ei ole ainoa asia, mihin on pyrittävä. Eihän kaikki näytä hyvältä nuorenakaan. Se, johon haluan pyrkiä, on että näytän miellyttävältä, jopa nätiltä. 

Vierailija
5/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhentaa ne ainakin nuorta ihmistä

Vierailija
6/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se menee niin päin että nyt vanhempana tarvitsisi meikkiä näyttääkseen kauniilta, vaikkakaan en kauheasti jaksa meikata. Kevyt meikki tekee fressin näköiseksi. Nuorena olisi ollut nätti ilman mitään. 

Vierailija
7/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen huomannut että tummempi luomiväri ei näytä kivalta vanhana tai poskipunankin kanssa saa olla tarkka.

Hyvä idea korostaa yhtä valitsemaansa kohtaa ja jättää muut vähälle väritykselle.

Vierailija
8/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ehkä, mutta tälleen yli nelikymppisenä kyllä ei enää, vaan kyllä mun ihon epätasaisuus, rypyt ja juonteet ilman meikkiä erottuu voimakkaammin. 

Hyvin voimakas ja räikeä meikki varmaan vanhentaisikin, mutta kyllä meikkivoide mua tässä iässä ennemminkin nuorentaa. 

Vierailija
9/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Se on sinun mielipide ja toisilla on toisenlainen mielipide.   PASKAAKOS TÄTÄ TAAS EESTAAS  MÄIKYTTÄÄÄ.. SE EI SIITÄ KUMMENE. 😝😝😝

Vierailija
10/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuorelta näyttäminen ei ole ainoa asia, mihin on pyrittävä. Eihän kaikki näytä hyvältä nuorenakaan. Se, johon haluan pyrkiä, on että näytän miellyttävältä, jopa nätiltä. 

Tämä! Ei nuoruus ole aina kaikki kaikessa. Katharine Hepburn näytti seitsenkymppisenä ryppyineen päivineen todella kauniilta! 

Joten vastaan: meikin tulee kaunistaa, ei nuorentaa. 

Vierailija
11/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Se on sinun mielipide ja toisilla on toisenlainen mielipide.   PASKAAKOS TÄTÄ TAAS EESTAAS  MÄIKYTTÄÄÄ.. SE EI SIITÄ KUMMENE. 😝😝😝,

Vierailija
12/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Se on sinun mielipide ja toisilla on toisenlainen mielipide.   PASKAAKOS TÄTÄ TAAS EESTAAS  MÄIKYTTÄÄÄ.. SE EI SIITÄ KUMMENE. 😝😝😝,,

Vierailija
13/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Se on sinun mielipide ja toisilla on toisenlainen mielipide.   PASKAAKOS TÄTÄ TAAS EESTAAS  MÄIKYTTÄÄÄ.. SE EI SIITÄ KUMMENE. 😝😝😝..

Vierailija
14/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ei nuoruus ole aina kaikki kaikessa. Katharine Hepburn näytti seitsenkymppisenä ryppyineen päivineen todella kauniilta! 

Eikö meikki ole alunperin tehty sitä varten et nuorentaa? Ajattele nyt järjellä, punaiset posket, isot silmät, punaiset huulet, virheetön iho. Tosiaan kyllä nykyajan meikit voi olla vaikka lila huulipuna 

Vierailija
15/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Se on sinun mielipide ja toisilla on toisenlainen mielipide.   PASKAAKOS TÄTÄ TAAS EESTAAS  MÄIKYTTÄÄÄ.. SE EI SIITÄ KUMMENE. 😝😝😝,.

Vierailija
16/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Se on sinun mielipide ja toisilla on toisenlainen mielipide.   PASKAAKOS TÄTÄ TAAS EESTAAS  MÄIKYTTÄÄÄ.. SE EI SIITÄ KUMMENE. 😝😝😝.,.

Vierailija
17/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö meikki ole alunperin tehty sitä varten et nuorentaa? Ajattele nyt järjellä, punaiset posket, isot silmät, punaiset huulet, virheetön iho. Tosiaan kyllä nykyajan meikit voi olla vaikka lila huulipuna 

Mistä olet saanut päähäsi, että meikki on "alunperin" tehty nuorentamaan? Se on tehty korostamaan silmiä ja huulia ja tasoittamaan ihon virheitä. Kaunistamaan siis. 

Vierailija
18/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen huulipunavalikoima huono. Pitäisi olla kevyttä pinkki-ruusu-lilaa. Nyt on aika tummaa?

Vierailija
19/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Jotkut suomalaiset taitavat pitää jotenkin kunniakkaana esiintyä ilman meikkiä. Itse rupesin meikkaamaan 11-vuotiaana. Eri aikakautena on ollut eri meikkaustyylejä, niitä on vaihdeltu fiilisten mukaan. En menisi edes lähikauppaan ilman pientä meikkiä, olo olisi alaston ja huolittelematon. Katson että meikkaaminen kuuluu asiaan. Jos jollekin tulee ylilyöntejä tai suttuisuutta, se kertoo harjaantumattomuudesta. Taitava meikki voi antaa käsityksen, ettei sitä ole lainkaan. Se vaatiikiin taitoa, että kanssaihmiset ihailevat luonnollista ja freesiä lookia eivätkä tiedä mitä vaivaa on nähty vaikutelman saavuttamiseksi! 

Vierailija
20/21 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ehkä, mutta tälleen yli nelikymppisenä kyllä ei enää, vaan kyllä mun ihon epätasaisuus, rypyt ja juonteet ilman meikkiä erottuu voimakkaammin. 

Hyvin voimakas ja räikeä meikki varmaan vanhentaisikin, mutta kyllä meikkivoide mua tässä iässä ennemminkin nuorentaa. 

Mitkä rypyt ja juonteet yli neljäkymppisenä? Olen 65 v. eikä ole yhtään näkyvää ryppyä tai juonteita. Olen hoitanut ihoani kunnolla 15-vuotiaadta ja meikannutkin puoli vuosisataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän