Kuinka paljon maksaa makuuvaunu yhdelle ihmiselle Rovaniemelle? Siis Helsingistä
Kommentit (14)
Lennä, puolet halvempi ja kestää tunnin + turvatarkastelut lentoasemalla.
Sinulla on netti käytössä, joten miksi et katso vr:n sivuilta? Ei lippuja vauva.fi:ssä myydä
Hinnat vaihtelee kuinka aikasin varaat ja onko muutenkin paljon kysyntää, joten parempi katsoa vr:n sivuilta.
Junassa on dynaaminen hinnoittelu joten oikean hinnan tietää vain kokeilemalla matkustuspäivän mukaisesti. Nykyään ei myydä enää petipaikkoja, vaan tosiaan on varattava koko hytti vaikka matkustaisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko vaikka veeärrän nettivut?
en mä osaa auttakaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en mä osaa auttakaa
Riippuu varaatko nyt huomiseks vai marraskuulle
Kallis on. Joutuu maksamaan kahden makuupaikan hinnan vaikka matkustaisi yksin. Ennen pystyi ostamaan yksittäisiä makuupaikkoja, mutta ei enää...
Koko makuuvaunun jos meinaat varata, niin kyllä se varmaan paljon maksaa... Ootko kenties urbanistanian keisari ja tarviit itte koko vaunun.......
Tekisi mieli vinkata yksi paikka, mutta en usko että kukaan haluaa viettää aikaa näiden palstatrollien kanssa pitkällä junamatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en mä osaa auttakaa
Riippuu varaatko nyt huomiseks vai marraskuulle
Eipä näytä riippuvan väh. 300e.
Itse asun Helsingissä ja käyn Kemissä äidin luona pari-kolme kertaa vuodessa. Ehdottomasti menen lentämällä, sillä hinta on yli puolet halvempi kuin junalla pöksytellen. Pöljää näin, mutta totta.
Ei tuonne Rovaniemelle tilanne ole sen parempi
Siis ihan koko vaunuko. Varmaan aika paljon mutta onhan siinä sitten oma rauha.