Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet ovat naiselle uusi murrosikä, ja sen kyllä huomaa täällä palstalla

Vierailija
15.10.2025 |

Silmitöntä raivoa, itkua ja kaikki muut tekee väärin ja kiusaa. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harva mummoutuu arvokkaasti.

Vierailija
2/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.   Sinunlaisia on vähän.  Mut joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harva mummoutuu arvokkaasti.

Suuri enemmistö näin tekee eikä te numeroa ja ulise vaihdevuosistaan mikä on ihan normaalia elä ään kuuluvaa. Aamen.👍🏻

Vierailija
4/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun murrosikä ei ole vielä päättynyt, ei vaan näy muutosta aatemaailmassa ja itseilmaisussa. Ikinuorekkuus täytyy säilyttää.

Vierailija
5/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako vaihdevuodet siitä, että tarvitsee enemmän seksiä? Mulla on näin ja olen 47v. Ei vielä muita oireita.

Vierailija
6/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako vaihdevuodet siitä, että tarvitsee enemmän seksiä? Mulla on näin ja olen 47v. Ei vielä muita oireita.

Esivaihtarit. Mulla tuo ratsastelen tukka hulmuten -vaihe kesti muutaman vuoden ennen vaihtumistaan vaihdevuosien hikiseen murhanhimoon. En kuulu niihin, jotka pääsevät helpolla.

Vierailija
7/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja andropaussi miehen. Hermot ovat välillä kovilla myös tuon loputtoman negatiivisuuden kanssa. Onneksi se helpottaa jonain päivänä. That too shall pass.

Vierailija
8/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esivaihtarit. Mulla tuo ratsastelen tukka hulmuten -vaihe kesti muutaman vuoden ennen vaihtumistaan vaihdevuosien hikiseen murhanhimoon. En kuulu niihin, jotka pääsevät helpolla.

No hyvä. Toivottavasti tämä tilanne jatkuu mahd. pitkään, rakastan tätä! 

Vierailija
9/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan akat  keksii milloin mitäkin perspuoleen vetoavaa ulinaa vaihdevuosien  piikkin....sitä vaan vanhetaan turha ulista ja tehdä numeroa. Vaihdevuodet ei ole sairaus. 😆😆😆😆😆

Vierailija
10/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan akat  keksii milloin mitäkin perspuoleen vetoavaa ulinaa vaihdevuosien  piikkin....sitä vaan vanhetaan turha ulista ja tehdä numeroa. Vaihdevuodet ei ole sairaus. 😆😆😆😆😆

Joo, no jos se että haluaa jatkuvasti seksiä, on jokin oire niin antaa tulla lisää vaan samaa oiretta!

T. 47v.

Vierailija
11/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonitasapainon heittely saattaa heittää perussairauksien hoidon päin perspuolta, kuten mulle kävi. Gyne on onneksi loistava ja konsultoi muita.

Vierailija
12/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niiiinnn kuumia aaltoja että muovikipot  ympällä  suli .. ja hikoilin kylleniä litroja päivässä  ja pieretti ja nauratti....

Vierailija
13/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset ovat. Kiukuttelevia, oikuttelevia otuksia, jotka eivät yllä miehille ominaiseen itsekuriin ja itsehillinttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi