Vaihdevuodet ovat naiselle uusi murrosikä, ja sen kyllä huomaa täällä palstalla
Silmitöntä raivoa, itkua ja kaikki muut tekee väärin ja kiusaa.
Kommentit (13)
No ei ole. Sinunlaisia on vähän. Mut joo.
Vierailija kirjoitti:
Tosi harva mummoutuu arvokkaasti.
Suuri enemmistö näin tekee eikä te numeroa ja ulise vaihdevuosistaan mikä on ihan normaalia elä ään kuuluvaa. Aamen.👍🏻
Allun murrosikä ei ole vielä päättynyt, ei vaan näy muutosta aatemaailmassa ja itseilmaisussa. Ikinuorekkuus täytyy säilyttää.
Tunnistaako vaihdevuodet siitä, että tarvitsee enemmän seksiä? Mulla on näin ja olen 47v. Ei vielä muita oireita.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako vaihdevuodet siitä, että tarvitsee enemmän seksiä? Mulla on näin ja olen 47v. Ei vielä muita oireita.
Esivaihtarit. Mulla tuo ratsastelen tukka hulmuten -vaihe kesti muutaman vuoden ennen vaihtumistaan vaihdevuosien hikiseen murhanhimoon. En kuulu niihin, jotka pääsevät helpolla.
Ja andropaussi miehen. Hermot ovat välillä kovilla myös tuon loputtoman negatiivisuuden kanssa. Onneksi se helpottaa jonain päivänä. That too shall pass.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esivaihtarit. Mulla tuo ratsastelen tukka hulmuten -vaihe kesti muutaman vuoden ennen vaihtumistaan vaihdevuosien hikiseen murhanhimoon. En kuulu niihin, jotka pääsevät helpolla.
No hyvä. Toivottavasti tämä tilanne jatkuu mahd. pitkään, rakastan tätä!
Vierailija kirjoitti:
Ainahan akat keksii milloin mitäkin perspuoleen vetoavaa ulinaa vaihdevuosien piikkin....sitä vaan vanhetaan turha ulista ja tehdä numeroa. Vaihdevuodet ei ole sairaus. 😆😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan akat keksii milloin mitäkin perspuoleen vetoavaa ulinaa vaihdevuosien piikkin....sitä vaan vanhetaan turha ulista ja tehdä numeroa. Vaihdevuodet ei ole sairaus. 😆😆😆😆😆
Joo, no jos se että haluaa jatkuvasti seksiä, on jokin oire niin antaa tulla lisää vaan samaa oiretta!
T. 47v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormonitasapainon heittely saattaa heittää perussairauksien hoidon päin perspuolta, kuten mulle kävi. Gyne on onneksi loistava ja konsultoi muita.
Mulla oli niiiinnn kuumia aaltoja että muovikipot ympällä suli .. ja hikoilin kylleniä litroja päivässä ja pieretti ja nauratti....
Sellaisia ne naiset ovat. Kiukuttelevia, oikuttelevia otuksia, jotka eivät yllä miehille ominaiseen itsekuriin ja itsehillinttään.
Tosi harva mummoutuu arvokkaasti.