Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillerit kaunistivat minua.

Vierailija
02.07.2018 |

Huom en mainosta tai lobbaa pillereitä. Haluan vain jakaa kokemukseni.
Aloitin pillerit aika myöhään, 25 vuotiaana. Pelkäsin haittavaikutuksia joten lykkäsin niiden hankkimista kauan. Pelkäsin mm aknea, haluttomuutta ja lihomista ja tuntui että niistä on naisille vain haittaa koska elämämme pyörivät niin voimakkaasti hormonien ympärillä.
Olen käyttänyt pillereitä nyt 7 kuukautta ja kokemukseni on ollut positiivinen. Seksielämäni vapautui, en halua vähemmän kuin ennen vaikka en ovuloi.
Mutta huomasin itsestäni muutoksen. Tulin jotenkin kauniimmaksi. Ehkä iho kirkastui. Myös rinnat kasvoivat hieman. En lihonut sillä jatkoin päivittäistä liikuntaa paitsi ekalla viikolla olin tauolla kramppien takia. Makeanhimoni tuntuu lisääntyneen mutta hallitsen sitä eikä se minua. Eikä varmaan edes johdu pilleristä.
Tunnen itseni kauniimmaksi ja naisellisemmaksi vaikka pelkäisin vain sekoittavan tasapainoni. En ehkä ole enää luomu kierron kanssa mutta olen positiivisesti yllättynyt e-pillereistä. Olen kai onnekas että ne sopivat minulle niin hyvin toisin kuin monille muille naisille jotka ovat jakaneet kokemuksiaan.
Niin ja pelkäsin tulevani tavallista herkemmäksi sillä olen kärsinyt mielenterveyden ongelmista pitkään. No, saan edelleen paniikkikohtauksia yms toisinaan mutta määrä ei ole ainakaan lisääntynyt enkä tappele mieheni kanssa tai tunne että ärsyynnyn helpommin.
Tässä kokemukseni tähän mennessä (:
Pilleri jota käytän on muuten Suomessa uusi käytössä ja ollut aiemmin euroopassa muilla naisilla pidemmän aikaa pitkälti positiivisin tuloksin. Mutta en mainitse sitä koska en halua vaikuttaa heidän markkinoijalta. Kysyttäessä voin kuitenkin kertoa (:

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä pilleri?

Vierailija
2/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole ikinä käyttänyt pillereitä.

Mua kaunisti mielialalääkkeiden lopettaminen. Voitte kysyä tarvittaessa lisää,kun täällä palstalla suurin osa syö niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni katosi akne ja ihoni kaunistui sen myötä. Seksihalut lisääntyivät (ihan tosissaan, näen melkeinpä joka yö seksiunia nykyään) ja rinnat kasvoivat hieman. Ainoat ongelmat ovat painon nousu (jonka olen saanut jo laihdutettua pois) ja ruokahalun kasvaminen. Muuten olen ollut oikein tyytyväinen pillereihin.

Vierailija
4/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni katosi akne ja ihoni kaunistui sen myötä. Seksihalut lisääntyivät (ihan tosissaan, näen melkeinpä joka yö seksiunia nykyään) ja rinnat kasvoivat hieman. Ainoat ongelmat ovat painon nousu (jonka olen saanut jo laihdutettua pois) ja ruokahalun kasvaminen. Muuten olen ollut oikein tyytyväinen pillereihin.

En ikinä aloittaisi pillereitä. Sukulaisella ollut veritulppa jalassa ja toisella aivoissa.

Vierailija
5/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro se pilsu?

Vierailija
6/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko diane nova tai yasmin? Tai rinnakkaisvalmiste, mielenkiinnosta kysyn mut faktahan tuo on.

Vierailija
7/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämämme pyörivät niin voimakkaasti hormonien ympärillä" - siis MITÄ? !? Olet mies ja ajat jotain ihme agendaa, koska et viitsi käyttää kondomia.

Vierailija
8/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Tai oikestaan se että niiden lopetus rumensi :D tuli rasvoittuva ja näppyläinen iho, hiuksia lähti aika runsaasti ja ne rinnat pieneni. Noh, tää pilleritön versio on se luomu-minä. Mutta oon samaa mieltä että pillerit kaunisti. Yazeja käytin.

Vierailija
9/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elämämme pyörivät niin voimakkaasti hormonien ympärillä" - siis MITÄ? !? Olet mies ja ajat jotain ihme agendaa, koska et viitsi käyttää kondomia.

Ööh. Aika moni nainenkin vakaassa parisuhteessa haluaa jättää kumin pois? Itse ainakin halusin. Enkä luottanut kondomiin koska mietin vain onkohan siinä reikä tai irtoaako se seksin aikana. Tässä pääosainen syy miksi päätin aloittaa pillerit.

Vaikuttaa siltä että sulla on kokemusta että mies painostaa jättämään kondomin pois. Ikävä juttu. Oma mieheni sanoi, että lopetan pillerit jos niistä tulee enemmän haittaa. Päätös oli siis omani. Hänellä oli toki pillereistä aika yksinkertainen käsitys joten kun ekat pari viikkoa kärsin pahoinvoinnista, huimauksesta, krampeista ja vuodin verta hän sanoi että säälii minua ja potee huonoa omatuntoa että naisen on helpompi laittaa terveys vaakalaudalle ehkäisyn takia. Sanoin hänelle kuitenkin, että pillerit ovat meidän molempien hyväksi ja niin ne ovat olleetkin (:

Oma mieheni ei siis ainakaan painostanut vaikka hän ajattelikin että pilleri vaan otetaan kuin särkylääke ilman sen suurempia vaikutuksia. Mutta en syytä häntä sillä olin hänen ensinmäinen vakava suhde ja hän minun joten opimme toisistamme miehenä ja naisena (:

Niin ja kun useampi jo kysyi niin merkki on Cemisiana.

Vierailija
10/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Tai oikestaan se että niiden lopetus rumensi :D tuli rasvoittuva ja näppyläinen iho, hiuksia lähti aika runsaasti ja ne rinnat pieneni. Noh, tää pilleritön versio on se luomu-minä. Mutta oon samaa mieltä että pillerit kaunisti. Yazeja käytin.

Juu tuosta olen kuullut että hiuksiakin voi lähteä jos ja kun lopettaa. Kuinkahan yleistä se on?

Vierailija
11/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ole ikinä käyttänyt pillereitä.

Mua kaunisti mielialalääkkeiden lopettaminen. Voitte kysyä tarvittaessa lisää,kun täällä palstalla suurin osa syö niitä.

Kerro lisää.

Vierailija
12/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin siinä mielessä että akne katosi (siihen aloitinkin ne). Muuten en ole kyllä huomannut minkäänlaista eroa aiempaan.

Vierailija
13/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans tykkään kun tissit on pulleat ja iho parempi 👍

Vierailija
14/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne e-pilleri monesti vaikuttavat, rinnat kasvaa ja iho pysyy hyvänä. Mutta oletko valmis siihen rumentumiseen, minkä pillereiden lopettaminen aiheuttaa? Iho alkaa rasvoittua ja tulee taas finnejä ja rintojen täyteläisyys häviää. Pakkohan ne pillerit on lopettaa, jos haluaa vauvoja. Ja mitä sitten, kun kumppani on löytynyt valheellisessa e-pillereistä johtuvassa kauneudessa? Ehkä kumppani ei enää pidäkään ulkonäöstä luonnollisessa tilassa.

Vierailija
15/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä ei ole kyllä ikinä pyörinyt hormonien ympärillä, eikä pyöri edes nyt kun kohta menopaussia pukkaa. En myöskään ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä joten johtuisiko siitä että luomuna hormonit toimivat paremmin?

Vierailija
16/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne e-pilleri monesti vaikuttavat, rinnat kasvaa ja iho pysyy hyvänä. Mutta oletko valmis siihen rumentumiseen, minkä pillereiden lopettaminen aiheuttaa? Iho alkaa rasvoittua ja tulee taas finnejä ja rintojen täyteläisyys häviää. Pakkohan ne pillerit on lopettaa, jos haluaa vauvoja. Ja mitä sitten, kun kumppani on löytynyt valheellisessa e-pillereistä johtuvassa kauneudessa? Ehkä kumppani ei enää pidäkään ulkonäöstä luonnollisessa tilassa.

Aika mustavalkoinen ajattelutapa.

Olin miehen kanssa jo ennen kuin otin pillereitä. Enkä ole käynyt missään kauneusoperaatiossa, olin viehättävä jo ennen mut nyt oloni on kuin kiillotetulla kolikolla mikä oli mukava yllätys ehkäisyn lisäksi. (:

Vierailija
17/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä ei ole kyllä ikinä pyörinyt hormonien ympärillä, eikä pyöri edes nyt kun kohta menopaussia pukkaa. En myöskään ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä joten johtuisiko siitä että luomuna hormonit toimivat paremmin?

Ilmaisuni oli huono, tarkoitin siis kiertoa ja sen vaikutusta mielialoihin. Nuoria naisia tarkoitin lähinnä kun itsekin nuori olen. Menopaussia odotellessa kun ei tarvitse enää välittää ehkäisystä ja voi nauttia luomuna olemisesta (:

Tarkoitin, etten pitänyt ajatuksesta mennä sorkkimaan tätä kehoni tasapainoa. Ja tiedän, ettei pillerit monille sovi ja luulin sen tapahtuvan itsellenikin koska tuntuu että olen aina vetänyt elämässäni sen lyhemmän korren ja ollut paskaa tuuria matkassa (:

Vierailija
18/25 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, että e-pillerit kaunisti ainakin itseäni. 16-vuotiaana olin hyvin ruipelo, akneihoinen tyttö. Kukaan mies ei kiinnostunut musta ollenkaan.

Aloitin e-pillerit, no naama kirkastui, akne lähti, sain monta kiloa lisää ihan muutamassa viikossa (raskausarvet jäi) ja pyöristyin sillee pehmeämmäksi. Heti alkoi siihen aikaa miehetki pörrää enemmän kintereillä. Ihmiset alko kehuu, että oompa jotenki kaunistunut.

Oon pari kertaa pitänyt n. vuoden tauon pillerielämästä, joka kerta on kilot hävinnyt ja naama akneentunut ja oon taas ”ruipelo”.

Nyt on taas, tai ajattelin, että lopetan kokonaa e-pillerit, oon nyt ollu kuukauden tauolla, ja siis suurin ero on naamassa. Jotenki mun kaikki kasvonpiirteetki korostuu, esim. iso nenä on vieläkin isompi ku e-pillereitten sellanen pieni turvotus on hävinnyt kasvoista 😐 en tykkää.

Vierailija
19/25 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoat luontoa. Hormonit pääsevät vesistöön ja vaikuttavat esim. kaloihin joilla menee kaikki sekaisin.

Sitä kautta myös tulee vaikutus ihmisillekin.

Kaikella luonnottomuudella on seurauksensa.

Vierailija
20/25 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se voi tuntua kaunistumiselta, jos akne häviää tai ruipelolle tulee muotoja (turvotusta), mutta kyllä luonnollisessa rytmissä naishormoneja erittävä, ovuloiva nainen silti varmasti on viehättävin. Ei synteettisillä hormoninjäljittelijöillä kiertonsa sorkkiminen ole luonnollista.