Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvallat peruu viisumeita väärää mieltä olevilta.

Vierailija
15.10.2025 |

Yhdysvallat on mitätöinyt kuuden ulkomaalaisen viisumit, koska he arvostelivat syyskuussa salamurhattua oikeistoaktivistia Charlie Kirkiä sosiaalisessa mediassa. Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters.

Yhdysvalloilla ei ole velvollisuutta isännöidä ulkomaalaisia, jotka toivovat amerikkalaisille kuolemaa, ulkoministeriö kommentoi viestipalvelu X:ssä.

Ulkoministeriön mukaan viisuminsa menettäneiden ulkomaalaisten kotimaat ovat Argentiina, Brasilia, Etelä-Afrikka, Meksiko, Paraguay ja Saksa.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historiantutkijan mielestä siellä on nyt joka ikinen fasismista kertova asia.

Joten historiasta ei opita, ei ikinä.

On opittu että kommunismi johtaa satojen miljoonien kuolemaan.

Väärin. Kapitalismin uhreja on enemmän kuin kommunismin.

Vierailija
122/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on näin näissä Diktatuureissa, suuri ja mahtava Ameriikka on menossa kohti alanäkeä.

Amerikka on vihdoinkin menossa ylämäkeen kaiken uni-Joen mädätyksen jälkeen. Sotilaat kaduille turvaamaan veronmaksajien oikeudet neggerteiltä ja latinosaastoilta.

Et tainnut saada hyviä arvosanoja koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on näin näissä Diktatuureissa, suuri ja mahtava Ameriikka on menossa kohti alanäkeä.

Amerikka on vihdoinkin menossa ylämäkeen kaiken uni-Joen mädätyksen jälkeen. Sotilaat kaduille turvaamaan veronmaksajien oikeudet neggerteiltä ja latinosaastoilta.

Sotilaita kaduille turvaamaan veronmaksajia toisilta veronmaksajilta?

Laittomilta maahantunkeutujilta ja rikollisilta, jotka EIVÄT KOSKAAN maksa veroja.

Vierailija
124/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain, ja minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Korkea ÄO myös, toisin kuin sinulla.

Vierailija
125/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomenkin pitäisi valita tänne tunkeutuvat.ei musulmaaneja ei tummia. ei rikollisia.

Vierailija
126/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain, ja minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Korkea ÄO myös, toisin kuin sinulla.

Aivan aivan. Minä taas olen Napoleon.

Vierailija
127/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiaanejahan meni isot määrät eurooppalaisten tullessa.

Vierailija
128/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherkommarit vihaavat Amerikkaa. Samalla he uikuttavat viisumiensa kieltämistä. Jokin tässä "logiikassa" mättää ...! Naisen "logiikkaa"?

Vierailija
129/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut koulusta jos joku on eri mieltä poliittisesti? Eiköhän se älyltään pärjää ainakin sulle!

Vierailija
130/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan aivan. Minä taas olen Napoleon.

Aivan. Sekin hävisi.

Vierailija
131/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viherkommarit vihaavat Amerikkaa. Samalla he uikuttavat viisumiensa kieltämistä. Jokin tässä "logiikassa" mättää ...! Naisen "logiikkaa"?

Jenkkipoliitikkojen kritisointi ei ole Amerikan vihaamista. 

Vierailija
132/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on oikeasti ihan sairasta mitä tossa maassa tapahtuu. Nyt saa katsella ihan itse miltä aikoinaan näytti kun n*atsi-saksa nousi valtaan.

Lähimpänä na*tseja on vasemmisto. Ihan jopa sitä myöten että vasemmistokin haluaa laittaa hengiltä juutalaiset.

Persuja äänestää klanipäät, jotka kieltävät holokaustin tapahtuneen.

Vierailija
133/133 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa sitä SANANVASTUUTA, arvon vassarisontiaiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän