Yhdysvallat peruu viisumeita väärää mieltä olevilta.
Yhdysvallat on mitätöinyt kuuden ulkomaalaisen viisumit, koska he arvostelivat syyskuussa salamurhattua oikeistoaktivistia Charlie Kirkiä sosiaalisessa mediassa. Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters.
Yhdysvalloilla ei ole velvollisuutta isännöidä ulkomaalaisia, jotka toivovat amerikkalaisille kuolemaa, ulkoministeriö kommentoi viestipalvelu X:ssä.
Ulkoministeriön mukaan viisuminsa menettäneiden ulkomaalaisten kotimaat ovat Argentiina, Brasilia, Etelä-Afrikka, Meksiko, Paraguay ja Saksa.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on näin näissä Diktatuureissa, suuri ja mahtava Ameriikka on menossa kohti alanäkeä.
Amerikka on vihdoinkin menossa ylämäkeen kaiken uni-Joen mädätyksen jälkeen. Sotilaat kaduille turvaamaan veronmaksajien oikeudet neggerteiltä ja latinosaastoilta.
Et tainnut saada hyviä arvosanoja koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on näin näissä Diktatuureissa, suuri ja mahtava Ameriikka on menossa kohti alanäkeä.
Amerikka on vihdoinkin menossa ylämäkeen kaiken uni-Joen mädätyksen jälkeen. Sotilaat kaduille turvaamaan veronmaksajien oikeudet neggerteiltä ja latinosaastoilta.
Sotilaita kaduille turvaamaan veronmaksajia toisilta veronmaksajilta?
Laittomilta maahantunkeutujilta ja rikollisilta, jotka EIVÄT KOSKAAN maksa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain, ja minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Korkea ÄO myös, toisin kuin sinulla.
suomenkin pitäisi valita tänne tunkeutuvat.ei musulmaaneja ei tummia. ei rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain, ja minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Korkea ÄO myös, toisin kuin sinulla.
Aivan aivan. Minä taas olen Napoleon.
Intiaanejahan meni isot määrät eurooppalaisten tullessa.
Viherkommarit vihaavat Amerikkaa. Samalla he uikuttavat viisumiensa kieltämistä. Jokin tässä "logiikassa" mättää ...! Naisen "logiikkaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut koulusta jos joku on eri mieltä poliittisesti? Eiköhän se älyltään pärjää ainakin sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan aivan. Minä taas olen Napoleon.
Aivan. Sekin hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Viherkommarit vihaavat Amerikkaa. Samalla he uikuttavat viisumiensa kieltämistä. Jokin tässä "logiikassa" mättää ...! Naisen "logiikkaa"?
Jenkkipoliitikkojen kritisointi ei ole Amerikan vihaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on oikeasti ihan sairasta mitä tossa maassa tapahtuu. Nyt saa katsella ihan itse miltä aikoinaan näytti kun n*atsi-saksa nousi valtaan.
Lähimpänä na*tseja on vasemmisto. Ihan jopa sitä myöten että vasemmistokin haluaa laittaa hengiltä juutalaiset.
Persuja äänestää klanipäät, jotka kieltävät holokaustin tapahtuneen.
Se on kuulkaa sitä SANANVASTUUTA, arvon vassarisontiaiset!
Väärin. Kapitalismin uhreja on enemmän kuin kommunismin.