kaverini mies väkivaltainen, voiko mitään tehdä?
kaverini taas soitti itkien, kun mies henkisesti ahdistellut ja uhannut väkivallalla. Joskus on myös käynyt kurkkuun kiinni, mutta irrottanut, kun vaimonsa käski. Pelkään jos jotain joskus oikeasti tapahtuu, kun nyt jo merkkejä. Entä jos mies suuttuu jostain ja menettää itsehillinnän täysin? Kaverini tietysti on kieltänyt kertomasta kellekään :(
Kommentit (4)
mutta jos voisit antaa tämän nettiosoitteen ystävällesi, ja hän voisi lukea näitä keskusteluja. Toivon että siitä olisi hieman apua.
http: // narsistienuhrientuki. info / keskustelu /
Jos ei siihen pysty, ei ole oikeutettu vaatimaan parempaa.
Ymmärrän että hänen on vaikea ottaa ja lähteä ennen kun tapahtuu pahempaa mutta niin se vain on. Niin kauan kun hän ei itse muuta asioita ne ei siitä mihinkään muutu.
Ennemin tai myöhemmin tulee se hetki että mies menee paljon pidemmälle. Itse olin vastaavassa tilanteessa ja kestin turhan paljon ennen kun sain aikaiseksi lähteä. Silloinkin kahden ystäväni ja perheeni tuella ja avulla.
Parasta mitä voit tehdä tuossa tilanteessa on olla ystäväsi tukena. Kerro että hän voi soittaa mihn vuorokaudenaikaan tahansa jos hätä tulee. Kuvatkaa kaikki mustelmat ja vammat mitä mies aiheuttaa. Etsikää vaikka yhdessä paikkoja joista mies voisi saada apua väkivaltaisuuteensa. Tuo kasin kertoma nettiosoite kannattaa antaa ystävällesi myös.
Tsemppiä kevääseebn teille molemmille :)
mutta uhkailee henkisesti ja kyllä musta toisen kurkkuun käyminen on aika paha, vaikka irrottaakin heti
ap