Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lisätienesti!

14.04.2007 |

avonin myyjiähaen:lisätietoa mailitse.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JA TIEDOKSI!ap olen minäja saanut todisteet Ettämies EI petä

Haistelit miehen kullia, eikä se haissut vieraalle pillulle?

Vierailija
42/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

JA TIEDOKSI!ap olen minäja saanut todisteet Ettämies EI petä

Haistelit miehen kullia, eikä se haissut vieraalle pillulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonilla kyllä tosiaan tienaa suht helposti pitämättä esittelyjä.

Kokemusta myös Partylitesta jota myyn edelleen. Tupperwarea myin aikanaan mutta sitä en suosittele kenellekkään.

Vierailija
44/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainfoa Avon jutusta? En tiie hommasta mitään. Valaiskaa tietämätöntä.

Vierailija
45/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:64

Vierailija
46/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haistellut ja sitten asiasta kolmanteen tuskinAvon mua potkii pois kun en hallaa tee kunkysymys oli että etsin niitä jotka tekee sitä duunia!vaikka oisinkinkonsultti ne ei mua potkipoies...

Vierailija
47/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sulle mailii kun ehdin nyt menen laittamaan lapsen päiväunille.

Vierailija:

mielenkiintoista mulla on täällä yhtä paljon vihaajia,mitä ite vihaan samassa talossa...mutta onhan s emielnkiintoista tietää et " naapurit" tietää paremmin missä oma mies menee...jaa että sun mies liittyy tähän jasenfrendit just joo taitaapa ollaAslansun mies?

Vierailija
48/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäsjos asut naapurissa nis eovi on vielakin auki etteretulemastya taidan tietää kuka oot asut ekassa...

Vierailija
49/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedänpä vaan et mies ei kovin helpolla mua petä,koskatietäämitä tein ex aviomiehelle!Ja vihamiehiä meillä jokaisella on mulla varsinkin mutta s eon vaan elämää....ja sille kuka tuntee miut niin hyvin tervetuloavana meille!meillä on aina ovetauki...

Vierailija
50/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annamulle vain nimi se riittäää!

Vierailija
51/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelta lähti mopo käsist jne...kun kyselin avonmyyjiäsiisniitä jotka tekee sitäjo,mielenkiintoisinta on et ketjussa päästiin loppujenlopux siihen et miun mies pettäää...aika hyvin .ja kyllä mä tiedän kuka sitä paskaa puhuu varsinkin sinä Ihana Naapurini....

Vierailija
52/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstallakin

av=avohoito ;)

Vierailija
53/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?mikä ihmeen avohoito?kukakohan siä tarvii jos ystävälklisesti laitoinylöset ketju mennyt hieman asian sivusta,ni mixihmeessä mun täytyismennä avohoitoon???Ihmettelen kovasti jatiedox vaan kaikille ei niin kivoille tyypeille tuo joka tiesi asiasta:miehen pettäminen laittoi ihan oikeaa ja asiallista tekstiä,muut vieraat sitten vaan sitä suntätä.

Vierailija
54/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kysyy jostain asiasta ja sitten ruvetaan herjaamaan.. ei mee mulla jakeluun. anteeks nyt vaan miten toisen ukon pettäminen liittyy siihen että ap hakee avonin myyjiä??? ja te jotka väitätte että ap:n ukko pettään niin kait teillä on kunnon todisteet esittää ja luulis jos se kerran on totta niin uskallette käyttäää omaa nimeenne ja omaa naamanne ja menä kertomaan sen ap:lle face to face. ei voi kuin ihmetellä tätä menoa täällä. ja me ihmisetkö muka sivistyneitä...:x:x:x:x

Vierailija
55/55 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toinen kysyy jostain asiasta ja sitten ruvetaan herjaamaan.. ei mee mulla jakeluun. anteeks nyt vaan miten toisen ukon pettäminen liittyy siihen että ap hakee avonin myyjiä??? ja te jotka väitätte että ap:n ukko pettään niin kait teillä on kunnon todisteet esittää ja luulis jos se kerran on totta niin uskallette käyttäää omaa nimeenne ja omaa naamanne ja menä kertomaan sen ap:lle face to face. ei voi kuin ihmetellä tätä menoa täällä. ja me ihmisetkö muka sivistyneitä...:x:x:x:x

Tätähänmiekinihmettelin!!!kun niitä myyjiä hain?elikkäen viel ota kuiteskana avioeroakun en usko et mieheni pettää...

ihan samavaikka mua naapurostossa vihataankin;)life is life

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi