lisätienesti!
Kommentit (55)
vähintäänkin on.
Ja tais toi turkkilaisjuttukin napata kun heti alkoi allahista vouhkaamaan...
Eikä taida ap tietää edes mikä provo on ;)
Ei ihme kun miettii mikä kotona odottaa.
Vierailija:
vähintäänkin on.
Ja tais toi turkkilaisjuttukin napata kun heti alkoi allahista vouhkaamaan...Eikä taida ap tietää edes mikä provo on ;)
kun se on joillekin selvästi tuttu?
En kyllä ihmettele, että sen sekoilut on jääny mieleen :)
Nimimerkin sain tietää erään yhteisen tuttumme kautta, kun molempia naurattaa ja säälittää niiden touhu.
Vierailija:
kun se on joillekin selvästi tuttu?En kyllä ihmettele, että sen sekoilut on jääny mieleen :)
= ilmiselvä turkkilaisen vaimo.
Vierailija:
Ja tais toi turkkilaisjuttukin napata kun heti alkoi allahista vouhkaamaan...
cocuklar:
avonin myyjiähaen:lisätietoa mailitse.
Vierailija:
Ei todellakaan ole tarkotus mustamaalata halusin vaan tietäämyyjistä,en hae siis omaan tiimiin vaan sellasia jotka tekee jo sitä .ja sie joka tunnet mut otayhteyttä mailiin oisasiaa Palstalaisille tiedox en ole lukihäiriöinen enkä idiootti,vaanunivelkainen äippä antakaa anteex kirjotusvirheet,sekä tyhmältä kuulastaneet alotukset.
päivänjatkoja
piti vielä laittaa et uskalllatko ees kertoa kuak oot kun mustamaalaat miun miestä.
nähdään lasten kans lähes päivittäin.. tuleeko mieleen.
ja olet puhunut paljon p:aa
Siitä kerronko kuka oon, päätän kun oon jutellu mieheni ja frendini kanssa jotka liittyy myös asiaan. Jos ite pidät silmiä vähän auki etkä usko suodattamatta ihan kaikkee skeidaa mitä sulle kerrotaan niin tajuat kyllä totuuden itekin.
cocuklar:
piti vielä laittaa et uskalllatko ees kertoa kuak oot kun mustamaalaat miun miestä.
sori mun kerrostalossa ei asu anskuja...tules oven taa sitheti ei tarvi meseä auki pitää ,jaa mistäköhän puhunut paskaa...???
sulla on mahtavat vihamiesjoukot täällä. pidä varas ja vetäydy äkkii, pois
Me ei koskaan olla tavattu sun kanssa sillai että meidät olisi esitelty mutta miehesi olen tavannu monta monta kertaa. Mä en asu teidän talossa (enkä edes kerrostalossa)
Vierailija:
sori mun kerrostalossa ei asu anskuja...tules oven taa sitheti ei tarvi meseä auki pitää ,jaa mistäköhän puhunut paskaa...???
Vierailija:
sulla on mahtavat vihamiesjoukot täällä. pidä varas ja vetäydy äkkii, pois
et syötä köyttä etkä pajua!!
mee ittees äläkä enää urpoile. ei jaksa kukkaan
mielenkiintoista mulla on täällä yhtä paljon vihaajia,mitä ite vihaan samassa talossa...mutta onhan s emielnkiintoista tietää et " naapurit" tietää paremmin missä oma mies menee...jaa että sun mies liittyy tähän jasenfrendit just joo taitaapa ollaAslansun mies?
JA TIEDOKSI!ap olen minäja saanut todisteet Ettämies EI petä eli oli vaan jonkun paskanjauhantaa mutta sellaista tapahtuu varsinkin here;)naapureille terkut,vihatkaa rauhassa!minäkin vihana teitä mutten kauaan ollaanmeinaan muuttamassa!
En myöntäisi ääneen ja vaihtaisin kadun puolta, jos tulisi vastaa. Jotain patoutumiahan hänellä on selvästi.