Siis ostaako joku Hesburger-vaatteita? Oikeasti?
https://hesekauppa.fi/collections/all
Vaatimattomalla 34 eurolla saa t-paidan kerroshampurilaisen kuvalla tai 79 eurolla hupparin jossa lukee majoneesi. Onks tää joku vitsi? 🤦🏼
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
en tiennytkään että niillä on vaatteita! meinaatko ostaa jotain??
En todellakaan, haluaisin vain kuulla että millainen ihminen ostaa tuolta jotain.
ap
79€ hupparista??? Oikeesti??? Kuka tuollaisia ylihintaisia vaatteita muka ostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, haluaisin vain kuulla että millainen ihminen ostaa tuolta jotain.
ap
kyl jotkut niitä saattaa ostaa, emmä kyllä itse ostaisi. mutta kyllä joku ostaa noita.
Vierailija kirjoitti:
79€ hupparista??? Oikeesti??? Kuka tuollaisia ylihintaisia vaatteita muka ostaisi?
se on varmaan kato kun Hesen oma tuotemerkki. mutta kyllä niitä sitten joku on ostanut kun niitä on tarjollakin
Lidlin lenkkarit on ollut tosi himottuja, löytyy jaffa verhoja ja pirkka pipoja ja ties mitä.
Minä en kyllä maksaisi siitä, että saan toimia pirkan mainostajana, aikoinaan se meni niin että kun ostat jotain tai osallistut arvontan saat ilmaisen paidan. Tämä on varmaan taas joku juttu mitä minä vanhana kurppana en vain tajua, niillä on paita missä lukee MJONSI, enkä tajuaisi että se on majoneesi.