Mitä päiväkodin työntekijöille joululahjaksi?
Lapseni ryhmässä on todella ihanat aikuiset ja heillä tuntuu kaikilla olevan tosi hyvä ryhmädynamiikka. Lapseni todella tykkää olla päiväkodissa Haluaisin muistaa ryhmän aikuisia yhteisesti, mutta mikä voisi olla hyvä lahja? Kaiken maailman suklaarasioita ja kynttilöitä varmasti saavat, joten joku vähän persoonallisempi lahja olisi toiveissa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan heille lahjaksi aikaa lapseni kanssa joka päivä 7.45 - 16.30. He ovat maailman onnekkaimmat ihmiset, koska he voivat olla lapseni kanssa silloin, kun minä käyn tienaamassa rahaa asumiseen, ruokaan ja terveydenhoitoon. Sekä tietty päivähoitomaksuihin.
Näillähän on palkka noin 2000 euroa kuussa, joten mihinkään ylimääräiseen ei liene varaa.
Olen töissä päiväkodissa, palkkani on brutto vähän yli 4000 e eikä suinkaan noin 2000 e/kk. Mistä on keksitty, että varhaiskasvatusalalla palkat olisi surkeat? Työaika on alle 40 h/vko.
Näyttää olevan minimi 2400e luokkaa, luulisi sinun tietävän.
Olen ip-kerhossa töissä ja palkka on surkea, meillä on myös jaksotyö eli jouluna on 3 viikkoa palkatonta. Arvostan lahjakortteja, esim. S-ryhmän, sillä saa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäs tuntea heidät paremmin, et osaisit ostaa persoonalliset lahjat. Mä leivoin kerran päikyn tädeille kuivakakun. Ainakin iso hali kiitos tuli. Sitä en tiedä söivätkö.
Meidän päiväkotiin ei ainakaan saa tuoda mitään "omia" ruokia edes vakaväelle, kiitos kaiken maailman allergikkojen ja ruokavalioiden. Sen takia esim lapsien synttäritarjoilut lopetettiin vastikään.
Unohtakaa tosiaan vuonna 2025 ne syömiset ja juomiset.
Oikein j oululahjojako niille nykyään viedään, ettei vaan pientä ktiiosta ja muistamsta? :O
Vierailija kirjoitti:
Ihme lipomista
69?
Vierailija kirjoitti:
Olen ip-kerhossa töissä ja palkka on surkea, meillä on myös jaksotyö eli jouluna on 3 viikkoa palkatonta. Arvostan lahjakortteja, esim. S-ryhmän, sillä saa ruokaa.
Raha ja lahjakortti ei ole lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heille maksetaan jo työstään.
Kyllä, mutta minua haluan kiittää heitä hyvästä työstä.
Ap
No miten olisi ihan kiitos. Sanot reippaasti ja kerrot kuinka lapsesi on viihtynyt ja sinäkin pidät kovin päiväkodista.
Ei mitään, jos pakko niin lapsi voi askarrella jonkun kortin, oikeasti nää lahjomiset taitaa olla vähän kiusallista niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäs tuntea heidät paremmin, et osaisit ostaa persoonalliset lahjat. Mä leivoin kerran päikyn tädeille kuivakakun. Ainakin iso hali kiitos tuli. Sitä en tiedä söivätkö.
Meidän päiväkotiin ei ainakaan saa tuoda mitään "omia" ruokia edes vakaväelle, kiitos kaiken maailman allergikkojen ja ruokavalioiden. Sen takia esim lapsien synttäritarjoilut lopetettiin vastikään.
Unohtakaa tosiaan vuonna 2025 ne syömiset ja juomiset.
Mä oon pitänyt eniten kaikesta syötävästä :) Sen kun saa helposti itse kulutettua tai sit annettua läheisille, jos ei itselle maistu. Lasten kortit on myös ihania, koska ne on niin henkilökohtaisia. Paras ja liikuttavin kiitos on kuitenkin aina tullut kasvokkain siltä lapselta.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan heille lahjaksi aikaa lapseni kanssa joka päivä 7.45 - 16.30. He ovat maailman onnekkaimmat ihmiset, koska he voivat olla lapseni kanssa silloin, kun minä käyn tienaamassa rahaa asumiseen, ruokaan ja terveydenhoitoon. Sekä tietty päivähoitomaksuihin.
Näillähän on palkka noin 2000 euroa kuussa, joten mihinkään ylimääräiseen ei liene varaa.
Olen töissä päiväkodissa, palkkani on brutto vähän yli 4000 e eikä suinkaan noin 2000 e/kk. Mistä on keksitty, että varhaiskasvatusalalla palkat olisi surkeat? Työaika on alle 40 h/vko.
Näyttää olevan minimi 2400e luokkaa, luulisi sinun tietävän.
Minimi on tuota luokkaa, mutta jos katsot tarkasti taulukoita, niin hoksaat, että suurin osa meistä ei aloittanut töitään nyt elokuussa ja isolla osalla on akateeminen koulutus.
Miksi sinne päiväkotiin pitää viedä mitään? Varhaiskasvattajat saavat jo nyt palkkaa ja heillä on vuodessa 2 kuukautta palkallista lomaa, joten ihan outoa, että heitä pitää lisäksi jotenkin lahjoa. Iso osa lahjoista menee samantien roskiin (ne "ihanat" kortit ja askartelut), mukeja on liikaa ja ikuinen suklaa on selvä merkki pakkolahjasta. Emme me lahjo muitakaan ympärillämme töitä tekeviä, joten miksi päiväkodin väki on poikkeus? En ole nähnyt virastotalon vahtimestarille tai kiinteistönhuollolle kannettavan lahjoja eikä niitä saa kaupan kassa tai jakeluautonkuljettajakaan. Kuitenkin he ovat arjelle yhtä tarpeellisia kuin varhaiskasvattajat.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tämäkin semmoinen ammatinvalinta juttu? koulutaudu paremmin, niin pääset oikeisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne päiväkotiin pitää viedä mitään? Varhaiskasvattajat saavat jo nyt palkkaa ja heillä on vuodessa 2 kuukautta palkallista lomaa, joten ihan outoa, että heitä pitää lisäksi jotenkin lahjoa. Iso osa lahjoista menee samantien roskiin (ne "ihanat" kortit ja askartelut), mukeja on liikaa ja ikuinen suklaa on selvä merkki pakkolahjasta. Emme me lahjo muitakaan ympärillämme töitä tekeviä, joten miksi päiväkodin väki on poikkeus? En ole nähnyt virastotalon vahtimestarille tai kiinteistönhuollolle kannettavan lahjoja eikä niitä saa kaupan kassa tai jakeluautonkuljettajakaan. Kuitenkin he ovat arjelle yhtä tarpeellisia kuin varhaiskasvattajat.
Ei heitä pidä lahjoa, mutta jos joku haluaa niin mitä se on keneltäkään muulta pois?
Okei, anteeksi, en tiennyt että ei saa kiittää korkeintaan kuin sanoin. Noh, enkai sitten mitään hanki, toivotan hyvät joulut kiitoksen kera, jospa sillä työntekijät taas jaksaa.
Ap
Kyllä tää on varsinainen tyhjäntoimittajien palsta. Hankkikaa ihmiset elämä
Hyvä lahja on tosiaan se, mitä sydämessään haluaa antaa, eli ap, millainen on lapsesi persoona ja mikä kuvastaa häntä?