Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Keski-ikäiset naiset saavat miehiltään liian vähän seksiä

Vierailija
14.10.2025 |

Miksi tästä ongelmasta ei puhuta enemmän? Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. Kurjaa jos oma mies ei "anna".

Kommentit (272)

Vierailija
221/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on paljon seksiä ja orkkuja elämässäni,siksi olenkin niin nuoren näköinen:)

Ja silti kauneuskirurgiaa tyrkytetään raivokkaasti. Jokin ei täsmää.

Vierailija
222/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän teillä naisillakin on kausia kun ei seksi kiinnosta. Työelämä väsyttää ja voi olla muutakin murhetta. Se on kumma, että naisten haluttomuudelle riittää ymmärrystä, mutta jos mies ei jaksa, niin saarnataan miten parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos naiselle ehdotettaisiin, että ime sen miehes munaa tai hoida kädellä, niin alapeukkuja satelisi. Miehen kuitenkin pitäisi olla valmis tyydyttämään vaimo, vaikka itseä ei kiinnostaisi pätkääkään, koska haluaisi mieluummin nukkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä nämä keski-ikäiset naiset voisivat olla kerrankin rehellisiä siis yhden ainoan kerran ja katsoa peiliin ja ymmärtää sen jälkeen että kuka mies haluaa lehmän kanssa nussia?

Sellainenhan on miehelle suoranainen perversio.

Oliko jutussa kuvat, vai mistä tiedät että olivat lehmiä?

Niin,  jotakin tuossa mainitsinkin siitä kerrankin rehellisenä olemisesta mutta huomaan että se jo ylittikin sinun ymmärryskykysi.   Tiedätkö mitä sana  rehellisyys  tarkoittaa?

Vierailija
224/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustukaa Maslowin tarvehierarkiaan. Sen mukaan ihmisen perustarpeet ovat ruoka,juoma,uni ja seksi. Huom. liikunnasta ei puhuta mitään!

Itse olin naimisissa 34v josta viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Olimme 38v kun mieheni totesi ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia.

Avioliitto päättyi 7v sitten puolison kuolemaan. Olen 62v ja edelleen kaipaisin seksiä. Viimeksi vuonna 2001...

Tutustukaa huviksenne sitten myös Carl Gustav Jungin ajatteluun ja näkemykseen individuaatiosta.  

Meidän haluttaisiin unohtavan kaikki se viisaus mille sivistys ja syvä kiitollisuus elämästä rakentuvat. Se ei ole koskaan rakentunut estottomalle iänkieltävälle seksuaalihurjastelulle  (sana on edelleen käyttökelpoinen).

Seksuaalisuus on väline orjuuttaa ihmisiä ja tätä ei moni tunnu ymmärtävän. Juuri tässä miten meitä koulutetaan himoitsemaan no kohta vaikka kissan prsettä. 

Kissalta ei tietenkään kysytä muuta kuin riittävää paikoillaanpysymistä, silkasta tyrmistyksestä?

Vierailija
225/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustukaa Maslowin tarvehierarkiaan. Sen mukaan ihmisen perustarpeet ovat ruoka,juoma,uni ja seksi. Huom. liikunnasta ei puhuta mitään!

Itse olin naimisissa 34v josta viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Olimme 38v kun mieheni totesi ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia.

Avioliitto päättyi 7v sitten puolison kuolemaan. Olen 62v ja edelleen kaipaisin seksiä. Viimeksi vuonna 2001...

Naiset ovat sadoissa ja tuhansissa ketjuissa kertoneet ettei seksi ole tarve tai ihmisoikeus, ja vain saastaiset miehet ovat seksin orjia.

Vierailija
226/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä nämä keski-ikäiset naiset voisivat olla kerrankin rehellisiä siis yhden ainoan kerran ja katsoa peiliin ja ymmärtää sen jälkeen että kuka mies haluaa lehmän kanssa nussia?

Sellainenhan on miehelle suoranainen perversio.

Oliko jutussa kuvat, vai mistä tiedät että olivat lehmiä?

Niin,  jotakin tuossa mainitsinkin siitä kerrankin rehellisenä olemisesta mutta huomaan että se jo ylittikin sinun ymmärryskykysi.   Tiedätkö mitä sana  rehellisyys  tarkoittaa?

Miehet sitten varmaan kestävät myös saman rehellisyyden toisinpäin?

Vierailija
227/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski ikäisillä miehillä ei seiso joten ei ne voi naida vaimojaan.

Kyllä seisoo. Ei ehkä sinun kanssasi, mutta yleisesti kyllä seisoo. 

Vierailija
228/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sadoissa ja tuhansissa ketjuissa kertoneet ettei seksi ole tarve tai ihmisoikeus, ja vain saastaiset miehet ovat seksin orjia.

Jokainen kyllä tietää ja ehkä jopa päättää onko seksin orja.

Synnymmekö seksin orjiksi, enpä ihan nielaise tuota. Toki hyvä miettiä samalla kaikkea sitä minkä suhteen meidän haluttaisiin olevan tahdottomia. Ja aivan varmasti haluttaisiin nykyisessä degeneroituneessa maailmassa. Ilman parempia, tietoisempia vaihtoehtoja.

Vierailija
229/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo keski-ikäiset naiset saavat matkoilla ja laivaristeilyillä nuorempaa miestä ihan niin paljon kuin haluavat. Se on sitten vaan sen kotona olevan pihtaajamiehen tappio.

Miten se on tappio? Hyvä että joku sitä ämmää viitsii nussia. 3x Win tilanne tuo on. Miehelle kotona. Saa olla rauhassa , eikä ole muija mankumassa moloa. Naiselle reissussa. Saa sitä moloa.  Vähiten voittaa se nuori mies.

Vierailija
230/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski ikäisillä miehillä ei seiso joten ei ne voi naida vaimojaan.

Ja naiset ovat rutikuivia. Se on naisten impotenssia, tiesitkö sitä?

Vierailija
231/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan jäätävän nolo avautuminen, ja vielä Hesarin mielipidekirjoitus :D :D :D 

Olen samanikäinen nainen, ja hävettää näiden kirjoittajien puolesta.

Ai miten niin nolo?

Nolo olet itse.

Minä olen eroamassa miehestäni, koska hän ei halua enää seksiä. Asunto on myynnissä, kunpa joku nopeasti ostaisi sen, niin pääsisi viimeistelemään erotoimet.

N54

Vierailija
232/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin saavat naiset maistaa oma lääkettään. Ihan oikein. 

Nyt ensin suursiivous, remontti, miehelle omaa-aikaa ja jätkien reissu. Sitten romanttinen ilta, kunnon panostus, seksihepenettä päälle ja anelemaan joko miehelle seksihommat maistuisi. 

Tärkeää on muistaa. Mikäli mies torjuu tai ei innostu. Ei saa suuttua. Pettymyksen näyttäminen on painostamista ja väkivaltaa. 

Samat neuvot naisille ja miehille. 

Ketju meni jankkaamiseksi kuka saa ja kuka on läski. Tässä viestissä kuitenkin tiivistyy se oikea syy. 

Miksi seksi on yhtäkkiä ihmisoikeus kun nainen haluaa enemmän?

Seksi ei ole koskaan ihmisoikeus.

Ei myöskään ole rikos ottaa avioeroa.

Niinpä keski-ikäisten naisten, joilla on kyvytön ja haluton mies, kannattaa ottaa ero. Niin minäkin olen parhaillaan tekemässä.

N54

Vierailija
233/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavia tuollaiset k:nhimoiset kyltymättömät saalistajatädit, ei mitään eroa rasvaisiin setiin.

Vierailija
234/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten halukkuudesta ja yhdyntä/seksitoiveista löytyy ihan tutkittua tietoa Suomesta. En tiedä mitä hesari on tutkinut vai haastatellut joukon voimaantuneita naisia? Tutkitun tiedon mukaan vanhimmatkin miesikäryhmät haluavat enemmän seksiä kuin eniten haluavat naiset eli nuoremmat ikäryhmät.

Toivottavasti!

Nimittäin jos noin olisi, niin sitten kun olen kohta eronnut ja sinkku, minulla olisi vientiä seksin suhteen.

Oikein hyvä pointti. Sitä enemmän syytä laittaa luiskaan haluton ja kyvytön aviomies.

N54

Vierailija
235/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku nainen vastata, kiitos etukäteen. 

Miksi naisella olisi oikeus saada seksiä parisuhteessa? 

Ei miehellään ole. Eikä kuulu ollakaan. 

Ei ole oikeutta saada seksiä, mutta vastaavasti ei ole velvollisuutta pysyä parisuhteessakaan. En keksi henkilökohtaisesti mitään syytä elää selibaatissa avioliitossa.

Vierailija
236/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mieshuoriin naiset. Jättäkää viattomat miehenne rauhaan.

Vierailija
237/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehelle luonnollista haluta seksiä hedelmättömän naisen kanssa. Kuukautiset kun lopppuu, niin samalla loppuu useimpien miestenkin mielenkiinto. Tämä on ihan biologiaa, eikä sille mitään mahda.

Kurjaa miesten itsensä kannalta, kun eivät sitten enää kelpaa parisuhteeseen ikäistensä naistenkaan kanssa. Nuoremmat naiset eivät tietenkään vanhoja ukkoja huoli. Mutta kyllähän keski-ikäiset miehet pärjäävät nykyään jo yksinkin ja jos eivät pärjää, niin voivat vielä opetella.

Vierailija
238/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi vähemmän viehättävän kumppanin kanssa on huomattavasti helpompaa naisille kuin miehille, ainakin fysiologisessa mielessä.

Miehen tulee saada aikaan erektio, joka on mahdotonta ellei koe kumppania seksikkääksi, naisen ei tarvitse muuta kuin heittää lettu levälleen.

Varmasti voi olla noin. Surullinen kohtalo niillä yksin jäävillä miehillä, kun halukkaat vaimot lähtevät, ei käy kateeksi.

Vierailija
239/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehelle luonnollista haluta seksiä hedelmättömän naisen kanssa. Kuukautiset kun lopppuu, niin samalla loppuu useimpien miestenkin mielenkiinto. Tämä on ihan biologiaa, eikä sille mitään mahda.

Kurjaa miesten itsensä kannalta, kun eivät sitten enää kelpaa parisuhteeseen ikäistensä naistenkaan kanssa. Nuoremmat naiset eivät tietenkään vanhoja ukkoja huoli. Mutta kyllähän keski-ikäiset miehet pärjäävät nykyään jo yksinkin ja jos eivät pärjää, niin voivat vielä opetella.

Tietenkin pärjäävät yksinkin. Miksi eivät pärjäisi?

Vierailija
240/272 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo 20 vuotta ollut kehitys se, että ei ole miesten töitä, ei naisten töitä, miehet voivat olla naisia ja naiset miehiä, ja oikeastaan kukaan ei ole mies eikä nainen. Niin mikä pitää ihmiset parisuhteessa paitsi lisääntyminen, halvemmat asuinkustannukset ja seksi?

Nuo ovat ne asiat. Jos on riittävästi rahaa, on jo lisäännytty, eikä toista jaksa enää panna, niin se oli sitten siinä se suhde.