HS: Keski-ikäiset naiset saavat miehiltään liian vähän seksiä
Miksi tästä ongelmasta ei puhuta enemmän? Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. Kurjaa jos oma mies ei "anna".
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa hyvät ihmiset tekin arabi tai afrikkalainen mies ja seksiä sekä hellyyttä riittää.
Unohtakaa suomalaiset miehet.
Menkää mieluummin sinne Afrikkaan älkääkä antako noille ukoille ikuista mahdollisuutta Kela-goldiin. Suomalaisen naisen ja afrikkalaisen miehen avioliitto päättyy kaikkein todennäköisimmin avioeroon.
No ei kai sitä naimisiin tarvitse mennä? Seksiinhän näitä käytetään.
Miettikää kun naisista puhuttais tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa hyvät ihmiset tekin arabi tai afrikkalainen mies ja seksiä sekä hellyyttä riittää.
Mun arabi ei käytä päihteitä ja se kyllä näkyy positiivisella tavalla. Ei ole ikinä ongelmaa seisokin kanssa ja kumin käyttökin onnistuu ilman mutinoita.
Kiitos tämän viikon parhaista nauruista!
Ja heti kun heräät unesta niin se arabialaisen se katoaa, joten se siitä 🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun arabi ei käytä päihteitä ja se kyllä näkyy positiivisella tavalla. Ei ole ikinä ongelmaa seisokin kanssa ja kumin käyttökin onnistuu ilman mutinoita.
Sori, ei ole uni, vaan hyvin toimiva seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön uutinen.
Mielipidekirjoitus.
Lisäksi pätee ainakin minun kohdallani.
Miehet eivät ehkä ymmärrä, että keski-ikäisellä naisella ei ole mitään tarvetta pysyä avioliitossa, josta puuttuu niin tärkeä elementti kuin seksi. Parisuhde tarkoittaa naisille vain lisää kotitöitä ja taloudellisestikin naiset ovat nykyään itsenäisiä. Ilman erotiikkaa ja romantiikkaa tulee nykypäivänä ero, yleensä siinä vaiheessa, kun lapset ovat lentäneet pesästä.
N
Miksi naiset tekevät enemmän kotitöitä?
Se on naisten tehtävä, naiset on luotu maailmaan palvelemaan miestä ja huolehtimaan kodista sekä hoitamaan lapsia. Ei siinä sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei ole uni, vaan hyvin toimiva seksisuhde.
Kyllä, kyllä tottakai! 🤣🤣🤣
Kaikilla ei tarve ole samansuuruinen.
Myönnän, että ajatuksissani paljon seksiä kaipaavat on vähemmän järkevä.
Yleisesti ottaen miehet haluaisivat keski-ikäisinäkin enemmän seksiä kuin naispuoliset kumppanit.
Yksilöllistä. Jos halujen puute johtuu teston puutteesta. niin tuossa iässä voi keikahtaa niin että estron vähentyessä testo vain vaikuttaa enemmän joillakin. Vai mitä ne on syöneet? Keskimäärin on niin kuin tutkimuksessa todettiin.
Nythän puhutaan, ettei nuoret miehet löydä enää naista kun nuoria naisia ei miehet kiinnosta. Eikö tässä olisi sauma keski-ikäisille naisille saada nuorta ja kyvykästä miestä? Tässä olisi mahdollista myös nk. toyboy-asetelma, jossa nuori mies saisi esimerkiksi uravalmennusta ja taloudellista tukea.
Suomessa on tuhansittain vuokralla asuvia yksinäisyydessään kärsiviä kilttejä ja kunnollisia miehiä jotka eivät kelpaa naisille, mutta eivät saa seksiä mm. olemattoman työhistorian tai tyhjän rikosrekisterin takia. Miksi ette harrastaisi seksiä näitten miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kun näkymä ei kiihota.
Vaimon kannattaa tehdä niin, että ottaa eron.
Avioliitosta ei kannata erota. Se on aviorikos ja sillä on seurauksensa, vaikka ette niihin uskoisi.
Loppuosa höpöhöpöä, mutta naiselle parempi, ettei koskaan avioliittoa solmikaan. Kun kerran 30v. on miehille kaatopaikkakamaa, parempi pysyä sinkkuna alun alkaenkin. Naiset voivat nykyään ansaita elantonsa itse ja seksiäkin saa aina, joten ei mitään syytä ottaa naista halveksivaa aviomiestä riippakiveksi.
Ai, että nyt kaikki naiset saakin seksiä milloin haluavat? Onpas jännä, kun jossain toisessa keskustelussa tämä miehen sanomana alapeukutetaan maan ytimeen saakka.
Ja sekin seksi on sitten näköjään aina sitä mitä just nainen haluaa, eikä koskaan ole pelkkää panopatjana oloa, mitä naiset taas toisessa keskustelussa sanovat että eivät halua.
On se jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mieluummin sinne Afrikkaan älkääkä antako noille ukoille ikuista mahdollisuutta Kela-goldiin. Suomalaisen naisen ja afrikkalaisen miehen avioliitto päättyy kaikkein todennäköisimmin avioeroon.
Miettikää kun naisista puhuttais tuolla tavalla.
On puhuttu monet kerrat noin naisista.
HS on profiloitunut feministien valheiden levittämiseen.
Massiivisen 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksen mukaan korrelaatio on vahva. TUtkimuksessa seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa, käännöstä:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Katso ainakin himograafi (Figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo ainakin 9 vuotta ennen menopaussia (siis ainakin 9 vuotta ennen 51v ikää).
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei tarve ole samansuuruinen.
Myönnän, että ajatuksissani paljon seksiä kaipaavat on vähemmän järkevä.
Sulla onkin yksinkertaiset, yksinkertaistavat aivot.
Mä olen 46v sinkkunainen, mutta seksisuhde on varatun vanhemman miehen kanssa. Seksi tämän miehen kanssa on parasta mitä olen koskaan saanut, mutta miehen iän ja parisuhteen vuoksi tapaamme liian harvoin mun himojen kannalta. Parempi vaihtoehto toki olisi sinkkumies joka lähempänä omaa ikää, mutta kun ei ole mitään mielenkiintoa etsiä ketään. En pysty seksiin tuosta noin vain uuden tuttavuuden kanssa ja miehet taas yleensä haluaisi heti petiin. Ei vain toimi mun kohdalla tuollainen vaikka tarkoitus olisi aloittaa pelkkä seksisuhde. Lisäksi se, että hyvän petikumppanin löytäminen on kuin etsi neulaa heinäsuovasta. Täysin hakuammuntaa. Ja kyllä, koolla on väliä. Ei tarvitse olla mikään todella iso vaan ihan normaalin kokoinen penis riittää, mutta joku katkarapu on vain liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
HS on profiloitunut feministien valheiden levittämiseen.
Massiivisen 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksen mukaan korrelaatio on vahva. TUtkimuksessa seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa, käännöstä:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Katso ainakin himograafi (Figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo ainakin 9 vuotta ennen menopaussia (siis ainakin 9 vuotta ennen
Ei ole halut hävinnyt mulla ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kun näkymä ei kiihota.
Kun on halua ja hyvä suhde niin ei haittaa miehen vatsakumpu ja ylipaino, ei edes kalju.
Mutta jos halua on vähän niin kai se tollainenkin selitykseksi käy 🤷
Vierailija kirjoitti:
"Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. "
Näinköhän? Käsittääkseni tuo on aika harvinaista. Tännekin on joskus linkitetty tutkimustietoa siitä, että useimmiten esivaihdevuosista alkaen halut vähenee ja osalla kokonaan loppuu.
Itse 51, menopaussi jo tapahtunut, ja ei kyllä voisi seksi vähempää kiinnostaa. No, onneksi ei ole miestäkään, niin ei tarvi pitää asiaa minkään sortin ongelmana.
Näinhän se on, että mitään varsinaista näyttöä noiden naisen halujen kasvamisesta vaihdevuosien myötä ei ole. Eikä siihen mitään biologista syytä olekaan. Varmasti on poikkeuksia, etenkin, jos esim. parisuhde ei ole ollut vuosikausiin millään tavalla tyydyttävä, niin vaihdevuodet voivat olla sellainen uusi alku uudessa parisuhteessa tai elämänvaiheessa, mutta fysiologialla tuon kanssa ei ole mitään tekemistä.
Vaikka jokainen saa tietysti itse valita, mitä kirjoituksia lukee, on tuon disinformaation levittäminen melko lailla epäilyttävää. Se luo turhaan paineita vaihdevuosi-ikäisille naisille ja heidän puolisoilleen myös. Itsekin hain vuosia syytä itsestäni, ympäristöstä, parisuhteesta jne. kunnes olen hyväksynyt vääjäämättömän. Asia tekee minut toki aika ajoin surulliseksi, mutta suhteellisen onnellinen parisuhde on kuitenkin minulle tärkeintä.
Niin näin päin se on ongelma ja miesten vika kun eivät halua tarpeeksi. Naisen ainoa ratkaisu on siis hakea seksi muualta. Jos taas mies haluaa enemmän, on se miesten vika ja miehen pitää nyt vain tottua olemaan ilman.