HS: Keski-ikäiset naiset saavat miehiltään liian vähän seksiä
Miksi tästä ongelmasta ei puhuta enemmän? Monella vanhemmalla naisella on kuukautisten ja ehkäisyn poisjäännin myötä suuremmat halut kuin nuorempana. Kurjaa jos oma mies ei "anna".
Kommentit (272)
Aika luonnonvastaista jos seksihalut nousee kun hedelmällisyys loppuu. Kunpaahan uskoisin, roskalehteä joka uskoo muuhunkin yliluonnolliseen, kuten esim. "väärään kehoon syntyneisiin transihmisiin" vai omiin kokemuksiini ja luonnonlakeihin. Onpa vaikea valinta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Haluan saada orkkuja vielä vanhainkodissa kin,se on huumetta ihanaa huumetta.
Kuule vedäpä ne orkkusi ihan itseksesi, ei siihen mitään natisevien pierevien zombien panosessioita tarvita.
Oon deittaillut jokusen vuoden eron jälkeen ilman aikomusta mihinkään vakavampaan ja todennut, että ikäisilläni (suomalaisilla) miehillä on ihan liikaa potenssiongelmia. Nyt ei ole ulkonäköasia eli olen kokeillut nuorempia miehiä ja mitään ongelmia ei ole ollut, ja yksi oman ikäinen, alkuperältään tuhansia kilometrejä etelämmästä ja sama juttu: homma toimi.
Ikäiseni miehet ovat hermostuneita suorituksestaan ja sinisillä pillereillä homma ei edes etäisesti muistuta normiaktia, joten en enää halua sellaista. Ymmärrän, että aina ei ole kiinni itsestä, mutta yhteenvetona totean: pitäkää miehet parempaa huolta itsestänne. Vuosien tai vuosikymmenten hälläväli oman hyvinvoinnin (ravinto, liikunta, uni jne) osalta pehmentää alakerran jopa pysyvästi. Siihen kun päälle lisätään se, että joka toisella on uniapnea, niin ollaankin sellaisen kuvion äärellä, jonka kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
"Kun olette nuoria ja hehkeitä niin teitä EI SAA katsoa sillä silmällä, kun olette vanhoja ja rupsahtaneita niin teitä TÄYTYY katsoa sillä silmällä!
Puhkon silmäni ennemmin kuin olen enää yhdenkään naisen kanssa missään tekemisissä!"
Ok. Nyt ymmärrän. Keskustelu on siis kohdallasi täysin hypoteettista.
Ehkä joku sellainen voisi sitten valaista asiaa enemmän joka on suhteessa sellaisen naisen kanssa jota pitää niin kamalana, ällöttävänä ja oksettavana että ei halua koskeakaan enää, mutta ei halua erotakaan, koska "rakastaa".
Mitä sinä siinä naisessa rakastat?
Luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kun näkymä ei kiihota.
Vaimon kannattaa tehdä niin, että ottaa eron.
Ei kai. Tuo on niin vanha ja väsynyt neuvo, jopa ja erityisesti palstamammojen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon deittaillut jokusen vuoden eron jälkeen ilman aikomusta mihinkään vakavampaan ja todennut, että ikäisilläni (suomalaisilla) miehillä on ihan liikaa potenssiongelmia. Nyt ei ole ulkonäköasia eli olen kokeillut nuorempia miehiä ja mitään ongelmia ei ole ollut, ja yksi oman ikäinen, alkuperältään tuhansia kilometrejä etelämmästä ja sama juttu: homma toimi.
Ikäiseni miehet ovat hermostuneita suorituksestaan ja sinisillä pillereillä homma ei edes etäisesti muistuta normiaktia, joten en enää halua sellaista. Ymmärrän, että aina ei ole kiinni itsestä, mutta yhteenvetona totean: pitäkää miehet parempaa huolta itsestänne. Vuosien tai vuosikymmenten hälläväli oman hyvinvoinnin (ravinto, liikunta, uni jne) osalta pehmentää alakerran jopa pysyvästi. Siihen kun päälle lisätään se, että joka toisella on uniapnea, niin ollaankin sellaisen kuvion äärellä, jonka kierrän kaukaa.
Keski-ikäinen ƙyläpýörä avautuu :)
Vierailija kirjoitti:
Seksi vähemmän viehättävän kumppanin kanssa on huomattavasti helpompaa naisille kuin miehille, ainakin fysiologisessa mielessä.
Miehen tulee saada aikaan erektio, joka on mahdotonta ellei koe kumppania seksikkääksi, naisen ei tarvitse muuta kuin heittää lettu levälleen.
En usko tähän, mies panee sikaakin.
Meillä pitkä suhde. Ensivuonna yhteiseloa tulee täyteen 30 vuotta.
Ikävuodet 16-40 aloitteet tein minä, suhteen mies. Aloitteiden lisäksi minä ylläpidin kipinää. Kehuin vaimoani, kerroin rakastavani, yritin ylläpitää romantiikkaa ja flirttiä. Vastakaikua sain jos sitä erikseen pyysiin. En useinkaan pyytänyt. Ei se oikein toimi niin.
Olin kuitenkin ihan onnellinen ja olen edelleen. Vaimoni on kokeilunhaluinen, vaikkakin passiivinen. Seksistä hän kieltäytyi useimmiten ihan kohteliaasti.
Nelikymppisenä omat halukkuus alkoi laskea. En vain enää jaksanut innostua. Ajattelin ikääntyväni.
Noin vuosi sitten vaimoni töksäytti minulle miksi en tee enää aloitteita. Suuremmin ajattelematta vastasin etten ole tilanteesta huolissani, minä sentään olen tehnyt aloitteita.
Vastaus ei ollut paras mahdollinen, mutta olen edelleen samaa mieltä. Jos on 25 vuotta hoitanut aloitteet, niin kai se riittää.
Keski ikäisillä miehillä ei seiso joten ei ne voi naida vaimojaan.
Monilla nuorilla miehillä on lapsuudessaan ollut hyvin kiireinen äiti. Mielellään hakeutuvat aikuisena vanhemman naisen läheisyyteen. Sellaisen, jolla riittää aikaa hänelle ja hänen ajatuksilleen. Omakohtaista kokemusta tästä.
Mies pelkää halukasta naista, etenkin kun oma potenssi alkaa heikentyä.
Jotain vähän vanhempina haluni olivat valtavat, mutta minut torjuttiin monta kertaa. Sitten kävi päinvastoin kun en uskaltanut tehdä aloitteita ja olin loukkaaantunut. Ero. Mies olen. Ei kummankaan fysiikassa mitään valittamista, kauniita ja komeita oltiin. Oikeasti halusin. Surullista. Kommunikaatio loppui jollain hetkellä.
Onneksi on 46-v sinkku ja voi pitää useita nuorempia rakastajia :)
Ja 0-99 v miehet saavat liian vähän seksiä jokatapauksessa .
Jaa, päivittäiset homocity-lehden keski-ikäisten miesten haukkumiset sieltä
Vierailija kirjoitti:
Juuri pari päivää sitten kävin panemassa yhtä kuusikymppistä rouvaa, jonka miestä ei seksi kiinnosta. Uskomattoman hyvää seksiä ja upea, märkääkin märempi nainen. Menen toistekin.
M42
Oksensin suuhuni.
Tutustukaa Maslowin tarvehierarkiaan. Sen mukaan ihmisen perustarpeet ovat ruoka,juoma,uni ja seksi. Huom. liikunnasta ei puhuta mitään!
Itse olin naimisissa 34v josta viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Olimme 38v kun mieheni totesi ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia.
Avioliitto päättyi 7v sitten puolison kuolemaan. Olen 62v ja edelleen kaipaisin seksiä. Viimeksi vuonna 2001...
Vierailija kirjoitti:
15 vuotta olisin halunnut seksiä, ei herunut, niin ei kiinnosta enää. Toisaalta ei kiinnosta vieläkää sitä toista.
Mistä tiedät? Ehkä häntä ei kiinnosta se seksi, mitä sinä tarjoat.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä nämä keski-ikäiset naiset voisivat olla kerrankin rehellisiä siis yhden ainoan kerran ja katsoa peiliin ja ymmärtää sen jälkeen että kuka mies haluaa lehmän kanssa nussia?
Sellainenhan on miehelle suoranainen perversio.
Oliko jutussa kuvat, vai mistä tiedät että olivat lehmiä?
Juu ja enemmistöllä EI ole suuremmat halut, joten mitään "ongelmaa" ei ole.
Taas on tyhjästä nyhjästy seksiaihe lehteen. Kuka tota edes lukee.