Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En yhtään tykkää ottaa suihin, muita?

Vierailija
14.10.2025 |

En haluaisi millään, mutta teen niin hetken aikaa koska mies tykkää. Mies haluaisi että tekisin joskus loppuun asti, mutta itse en tiedä mitään tylsempää seksiin liittyvää kuin posket lommolla imeä toista. Onko täällä muita naisia, joiden mielestä suihinotto on sänkypuuhien antikliimaksi? 

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä joillakin vaan olemattomat murheet elämässä.

Vierailija
62/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina hämmästyttänyt kun lukenut kuinka itsekkäitä naisia ja miehiä täällä kirjoittaa. Puhutaan vain omista haluista ja siitä mitä itse saa. Harva näyttää ottavansa vastuuta miehensä tai naisena tyydyttämisestä ja hyvänä pitämisestä. Luulisi olen itsestään selvää, että itse vastaa kumppaninsa tyydyttämisestä ja orgasmeista niin kuin hän itse haluaa ja kumppani hänestä niin kuin itse toivoo ja haluaa. .  Jos jompi kumpi sluibaa vastuustaan eikä pidä kumppaninsa tarpeista ja haluista  huolta ei parisuhteella ole tulevaisuutta eikä järkeä. Meillä tämä ollut molemmille itsestään selvää alusta asti, vaikka parikymppisinä mentiin naimisiin. Aina on vaimokin huolehtinut siitä, että olen saanut tarpeeksi seksiä ja kassit pysyneet kevyinä, kuten minäkin hänen orgasmeistaan jne.. Koskenut myös kaikkea muuta elämistäm huolehdittu

Saatiinhan se sun mahtikullin kokokin tähän keskusteluun🤣 Luulin, että tässä yhteydessä omista rajoistaan kiinnipitäminen olis ollu itsestäänselvyys sukupuoleen katsomatta, mutta ei sitten. Ikävä kyllä se ei ole kovin kauaskantoista jos toisen täytyy venyttää tai rikkoa omia rajojaan toisen vuoksi. Ja totta kai miehellä on siihen ihan yhtäläinen oikeus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpäjät. ei suinkaan miehet anna suuseksiä naiselle!!! 

Eivät todellakaan kaikki  lähestulkoonkaan anna suuseksiä naiselle. Elmässä ollut ehkä 20 miestä, noin, ja heistä vain 2 on niin tehnyt, pitkässäkään suhteessa.

Onhan täällä monikin mies sanonut, ettei ikinä niin tekis.

Vierailija
64/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpäjät. ei suinkaan miehet anna suuseksiä naiselle!!! 

Eivät todellakaan kaikki  lähestulkoonkaan anna suuseksiä naiselle. Elmässä ollut ehkä 20 miestä, noin, ja heistä vain 2 on niin tehnyt, pitkässäkään suhteessa.

Onhan täällä monikin mies sanonut, ettei ikinä niin tekis.

Puhutaanko nyt ennen sotia vain niiden jälkeen syntyneistä? Ja minkä sodan?

Vierailija
65/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiinhan se sun mahtikullin kokokin tähän keskusteluun🤣 Luulin, että tässä yhteydessä omista rajoistaan kiinnipitäminen olis ollu itsestäänselvyys sukupuoleen katsomatta, mutta ei sitten. Ikävä kyllä se ei ole kovin kauaskantoista jos toisen täytyy venyttää tai rikkoa omia rajojaan toisen vuoksi. Ja totta kai miehellä on siihen ihan yhtäläinen oikeus

Joillekin voi ollla näemmä yllätys, että monet naiset toivoo ja haluaa, että mies kiimassaan dominoi ja näyttää olevansa mies, kuns seksistä ja rakastelusta on kyse. Varsinkin kun nainen on sillä saanut voimakkaampia orgasmeja ja enemmän nautintoa. Oma vaimoni ei varmasti ole ainoita, jotka haluavat toisinaan tulla miehensä ottamiksi. Siten sopivassa tilanteessa naisen rajojen venyttäminen on eduksi ja naisen salainen toive. Miehen pitää toki osata lukea naistaan ja tietää mittä tekee. Kun sen tekee oikein niin huokuu naisen olemuksesta ja näkyy naamasta tyytyväisyys ja rakkaus miestään kohtaan. Mitä tulee kauaskantoisuuteen, niin siitä olen eri mielttä, koska naisen pitää saada tuntea miehensä  ottaminen. Näillä eväillä mieillä tulee kohta 50v täyteen säännöllista seksiä. 

Kalun koon otin siksi esille, että suihin ottaessa järeä 20cm kulli pelottaa naista varmasti enemmän kuin pieni nakki. Siitä syystä antanut vaimon imutellla kuten itse tuntenut olonsa  hyväksi.

Vierailija
66/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun vaimolla olis kokemus vaikka pakottamisesta suuseksiin edellisessä suhteessa, niin mä vähän epäilen, että se kauheesti nauttis jos sä vähän venytät sen rajoja sillä järeällä mahtikullillasi🤣

Se, mihin mä tällä pyrin, on se, että vaikka teillä on sun mielestä täydellinen seksielämä, niin se ei ole mahdollista kaikille. Miksi se on sulle niin vaikeaa osoittaa ymmärrystä ja empatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan?

Vierailija
67/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ryöpätä partasieni ennen

Vierailija
68/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun vaimolla olis kokemus vaikka pakottamisesta suuseksiin edellisessä suhteessa, niin mä vähän epäilen, että se kauheesti nauttis jos sä vähän venytät sen rajoja sillä järeällä mahtikullillasi🤣

Se, mihin mä tällä pyrin, on se, että vaikka teillä on sun mielestä täydellinen seksielämä, niin se ei ole mahdollista kaikille. Miksi se on sulle niin vaikeaa osoittaa ymmärrystä ja empatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan?

Jaa, että kaikilla niilla naisilla on traumoja jotka ei halua ottaa mieheltään suihin. Varmaan yleistäkin. Koskeeko sama niitä miehiä jotka ei nuole pillua?

Vierailija
69/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole reilua ryöpyttää jonkun edellisen miehen syntejä nykyisen niskaan. Eihän se nykyinen, oletettavasti Hyvä mies ole sama ihminen kuin se edellisen suhteen pakottaja!

Naisena sanon, että tekosyy itsekkyydelle. Ja naisena olen myös sitä mieltä, että jos oikeasti rakastaa ja himoitsee kumppaniaan, niin ottaa mielellään suihin/nuolee plllua. Se on jämpti näin! 

Vierailija
70/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jonkun 20-vuotiaan lissun selityksiltä tuollaiset, että mulla on traumoja.

Jos sä olet aikuinen ihminen, niin et sä anna minkään menneisyyden jannujen vaikuttaa sun nykyisyyteen! 

Vierailija
71/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina hämmästyttänyt kun lukenut kuinka itsekkäitä naisia ja miehiä täällä kirjoittaa. Puhutaan vain omista haluista ja siitä mitä itse saa. Harva näyttää ottavansa vastuuta miehensä tai naisena tyydyttämisestä ja hyvänä pitämisestä. Luulisi olen itsestään selvää, että itse vastaa kumppaninsa tyydyttämisestä ja orgasmeista niin kuin hän itse haluaa ja kumppani hänestä niin kuin itse toivoo ja haluaa. .  Jos jompi kumpi sluibaa vastuustaan eikä pidä kumppaninsa tarpeista ja haluista  huolta ei parisuhteella ole tulevaisuutta eikä järkeä. Meillä tämä ollut molemmille itsestään selvää alusta asti, vaikka parikymppisinä mentiin naimisiin. Aina on vaimokin huolehtinut siitä, että olen saanut tarpeeksi seksiä ja kassit pysyneet kevyinä, kuten minäkin hänen orgasmeistaan jne.. Koskenut myös kaikkea muuta elämistäm huolehdittu

Olethan sä jo kertonut vaimollesi sun dildon lainaamisistasi? Käyitkö sanatonta viestintääsi?

Vierailija
72/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin voi ollla näemmä yllätys, että monet naiset toivoo ja haluaa, että mies kiimassaan dominoi ja näyttää olevansa mies, kuns seksistä ja rakastelusta on kyse. Varsinkin kun nainen on sillä saanut voimakkaampia orgasmeja ja enemmän nautintoa. Oma vaimoni ei varmasti ole ainoita, jotka haluavat toisinaan tulla miehensä ottamiksi. Siten sopivassa tilanteessa naisen rajojen venyttäminen on eduksi ja naisen salainen toive. Miehen pitää toki osata l

No sä et pysty kyllä kertomaan sähkön hintaakaan samalla kulliasi kehumatta. 

Vierailija
73/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, jos vaikka nainen raiskattu, niin ei sen pidä antaa vaikuttaa , vaan ei muutakuin jalat levälleen seuraavalle, tai on itsekäs.

Vierailija
74/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole reilua ryöpyttää jonkun edellisen miehen syntejä nykyisen niskaan. Eihän se nykyinen, oletettavasti Hyvä mies ole sama ihminen kuin se edellisen suhteen pakottaja!

Naisena sanon, että tekosyy itsekkyydelle. Ja naisena olen myös sitä mieltä, että jos oikeasti rakastaa ja himoitsee kumppaniaan, niin ottaa mielellään suihin/nuolee plllua. Se on jämpti näin! 

Vaikka mulla ei ko. aiheesta olekaan mitään kokemusta, niin en todellakaan anna puolisoni esim. paskantaa päälleni, vaikka kuinka häntä rakastankin. Miksi se voi olla niin vaikea ymmärtää, että eri ihmisillä on erilaisia rajoja. Se, mistä ne johtuu on täysin sivuseikka. Niitä täytyy silti kunnioittaa ja niistä täytyy olla valmis keskustelemaan. Kummankin. 

Vierailija
75/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että kaikilla niilla naisilla on traumoja jotka ei halua ottaa mieheltään suihin. Varmaan yleistäkin. Koskeeko sama niitä miehiä jotka ei nuole pillua?

Voihan sitä näköjään irrottaa joku pätkä tekstistä ja asiayhteydestä ja takertua siihen. Se oli ESIMERKKI

Vierailija
76/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, jos vaikka nainen raiskattu, niin ei sen pidä antaa vaikuttaa , vaan ei muutakuin jalat levälleen seuraavalle, tai on itsekäs.

Aika monet on joskus raiskattu, mutta täälläpäin maailmaa ei onneksi pakoteta sen raiskaajan kanssa naimisiin. 

Vierailija
77/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla ei ko. aiheesta olekaan mitään kokemusta, niin en todellakaan anna puolisoni esim. paskantaa päälleni, vaikka kuinka häntä rakastankin. Miksi se voi olla niin vaikea ymmärtää, että eri ihmisillä on erilaisia rajoja. Se, mistä ne johtuu on täysin sivuseikka. Niitä täytyy silti kunnioittaa ja niistä täytyy olla valmis keskustelemaan. Kummankin. 

Toisen ihmisen päälle kakkaaminen ei ole seksiä eikä normaali osa tavanomaista seksuaalisuuden toteuttamista, vaikka se onkin joillekin fetissi. Fetissinäkin aika äärimmäinen, toisin kuin vaikkapa miehille yleinen jalkafetissi. 

Itse en laske suuseksíä ollenkaan samaan lokeroon kakkafetissin kanssa, ja kokisin todella loukkaavana, jos mies suhtautuisi minun vaginaani samoin kuin PASKAAAN. Eihän penistäkään tosin työnnellä seksissä kakkaläjään tai laiteta kakkaa vaginaan, eli siinä mielessä olisikin hankala niitä niputtaa samaan. Kun penis ja vagina on ne, mitkä seksissä operoi ja joiden helliminen eri tavoin kuuluu asiaan.

Vierailija
78/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä. Mut mitä jos sun kumppanin mielestä ulostaminen seksin yhteydessä on täysin normaalia ja hänelle luontainen tapa osoittaa seksuaalisuutta. Asettaisitko rajan siihen ja toivoisit kumppanisi kunnioittavan sitä?

Oli ehkä vähän kärjistetty esimerkki, mutta se ei tässä kohtaa ole mitenkään relevanttia. Vaan se, että ihmiset on erilaisia. Joillekin täysin normaalit ja jokapäiväiset asiat saattaa toisissa aiheuttaa ahdistusta. Se, että kumppani ei pysty antamaan suuseksiä, on sille ihmiselle totta, eikä missään nimessä sen ihmisen vika. Ja se täytyy joko hyväksyä, tai sitten vaihtaa partneria

Vierailija
79/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä. Mut mitä jos sun kumppanin mielestä ulostaminen seksin yhteydessä on täysin normaalia ja hänelle luontainen tapa osoittaa seksuaalisuutta. Asettaisitko rajan siihen ja toivoisit kumppanisi kunnioittavan sitä?

Oli ehkä vähän kärjistetty esimerkki, mutta se ei tässä kohtaa ole mitenkään relevanttia. Vaan se, että ihmiset on erilaisia. Joillekin täysin normaalit ja jokapäiväiset asiat saattaa toisissa aiheuttaa ahdistusta. Se, että kumppani ei pysty antamaan suuseksiä, on sille ihmiselle totta, eikä missään nimessä sen ihmisen vika. Ja se täytyy joko hyväksyä, tai sitten vaihtaa partneria

No ei tuo ole edes mielipideasia, että suuseksi on yleinen tapa harjoittaa seksuaalisuutta, kun taas kakkaleikit ei. 

Itse en hyväksyisi partneria, joka ei hyväksy mun sukuelintä. 

Vierailija
80/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005344822.html

Yllättävää tutkimuksen perusteella on se, että suuseksin poissaolo on ratkaiseva tekijä suhteessa. 65 prosenttia naisista ja 68 prosenttia miehistä ilmoitti, että he lopettaisivat suhteen, jos eivät saisi suuseksiä.

Tutkimuksen mukaan suomalaiset ovat innostuneita antamaan suuseksiä, mutta kansainvälisessä vertailussa jäämme kauas kärjestä. Suomalaisista 68 prosenttia miehistä ja naisista 64 prosenttia kertoi nauttivansa suuseksin antamisesta.

Vertailun vuoksi esimerkiksi Espanjassa, Ranskassa, Isossa-Britanniassa, Alankomaissa ja Irlannissa luku on yli 80 prosenttia. Myös muissa Pohjoismaissa luku on Suomea korkeampi.