Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En yhtään tykkää ottaa suihin, muita?

Vierailija
14.10.2025 |

En haluaisi millään, mutta teen niin hetken aikaa koska mies tykkää. Mies haluaisi että tekisin joskus loppuun asti, mutta itse en tiedä mitään tylsempää seksiin liittyvää kuin posket lommolla imeä toista. Onko täällä muita naisia, joiden mielestä suihinotto on sänkypuuhien antikliimaksi? 

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku sun kohdalle sattuu sellainen mies johon tunne kunnon kiimaa niin kyllä se suihin ottokin alkaa tuntua mukavalta.

Vierailija
42/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo suostuu ottamaan suihin ainoastaan silloin, kun kulli on ensin hinkattu mahd.puhtaaksi. Suihkussa / saunassa pesun jälkeen saankin sitten oikein perusteellista suihinottoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit ku sun kohdalle sattuu sellainen mies johon tunne kunnon kiimaa niin kyllä se suihin ottokin alkaa tuntua mukavalta.

Kyllä ja sit kun on sitä kiimaa ja kemiaa, niin kullin saaminen suuhun on PARASTA 😋 Ahhh

Vierailija
44/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖk. Inhottavinta mitä tiedän. Eli, en tykkää yhtään. Teen joskus omalle kumppanille  mutta vain kortsun kanssa, muuten en kerta kaikkiaan pystyisi. Ajattelen siinä samalla ihan muita asioita ja toivon, että olisi nopeasti ohi.

Vierailija
45/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YÖk. Inhottavinta mitä tiedän. Eli, en tykkää yhtään. Teen joskus omalle kumppanille  mutta vain kortsun kanssa, muuten en kerta kaikkiaan pystyisi. Ajattelen siinä samalla ihan muita asioita ja toivon, että olisi nopeasti ohi.

...niin ja ennen kuin joku kysyy, en myöskään pidä siitä, että minua nuollaan. Mies tätä haluaisi, mutta kieltäydyn. En vain tykkää, sillä siisti.

Vierailija
46/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...niin ja ennen kuin joku kysyy, en myöskään pidä siitä, että minua nuollaan. Mies tätä haluaisi, mutta kieltäydyn. En vain tykkää, sillä siisti.

Eli on huono mies eikä kohtele sinua kuin prinsessaa, jos kieltäydyt toteuttamasta hänen halujaan

Vierailija
47/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva tekee sitä lähes joka päivä. Tietää, että se on parasta mitä nainen voi miehelle tehdä ja kiihottuu itsekin valtavasti. Ennen toimenpidettä kannattaa kuitenkin pestä pippeli.

Vierailija
48/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtään suihinottamisesta, mutta ajatus siitä, että kun olen ensin tehnyt ton ikävän velvollisuuden, niin saan kullin sitten sisälleni, kiihottaa kyllä kummasti.

Vierailija
49/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä jotain mitä ei tahdo vain toisen mieliksi?

Keskustelemalla, tutkimalla, laajentamalla totuttuja tapoja löytää oikean kumppanin kanssa toimivan seksin.

Vierailija
50/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt varmaan kymmenkunta kertaa imenyt kullia enkä ole oppinut pitämään siitä. Kerran mällit tuli voimalla suoraan kurkkuun ja oksensin. Ei minusta taida olla suihinottajaksi ollenkaan. Sitä se vaimokin väitti ja pakko kai myöntää että oikeassa oli. Välit naapurin isäntään on nyt kyllä lämpimämmät. Mutta hävisin viiden kympin vedon vaimolle.

Vierailija
51/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyihitto kenenkään kusiluikkuja

Vierailija
52/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään suukotella ja imeä mieheni kalua. Mä käyn yleensä kontilleen hänen päälleen niin, että peppu on mieheni kasvoja kohden. Suukottelen, lipsuttelen ja imeskelen hänen kaluaan samalla kun hän käyttää dildoa mun pimpissä. Kalua voi ottaa suihin muutenkin kuin leuat puutuneina sisään ulos.. Ei siinä kauaa mene kun pitää alkaa jarruttelemaan, ettei mies laukea. Kostun ja kiihotun siitä, että mieheni kiihottuu. 

Vierailija
53/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennekysymys, tämäkin. Jos ajattelee valmiiksi, että se on vastenmielistä, niin paha siitä on eroon päästä. Kyllä mä pidän siitä, että mieheni nauttii kun annan hänelle suikkaria. Jonkun verran siinä sitten itsekin syttyy, kun huomaa toisen nautinnon.

Meillä mies pitää kyllä aina huolen, että minäkin saan mitä haluan. 

Vierailija
54/114 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo, joten aika köyhää olisi seksielämä, jos en pitäisi.

Riippuu tietysti kalusta ja miehestä. Puhdas ja kunnolla seisova nuoren miehen kulli on karkkia ;)

Vierailija
55/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kuin muutamalla kanssasiskolla aiemmin. Jos ajattelen suihinottoa pelkkänä toimenpiteenä, ei ajatus siitä ole kovinkaan houkutteleva, mutta kun näen mieheni kiemurtelevan ja huohottavan kiihkosta, tulee siitä ihan superkiihottavaa. Ja tieto siitä, että saan itsekin suuseksiä aina kun haluan, kiihottaa vielä lisää. 

Vierailija
56/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hämmästyttänyt kun lukenut kuinka itsekkäitä naisia ja miehiä täällä kirjoittaa. Puhutaan vain omista haluista ja siitä mitä itse saa. Harva näyttää ottavansa vastuuta miehensä tai naisena tyydyttämisestä ja hyvänä pitämisestä. Luulisi olen itsestään selvää, että itse vastaa kumppaninsa tyydyttämisestä ja orgasmeista niin kuin hän itse haluaa ja kumppani hänestä niin kuin itse toivoo ja haluaa. .  Jos jompi kumpi sluibaa vastuustaan eikä pidä kumppaninsa tarpeista ja haluista  huolta ei parisuhteella ole tulevaisuutta eikä järkeä. Meillä tämä ollut molemmille itsestään selvää alusta asti, vaikka parikymppisinä mentiin naimisiin. Aina on vaimokin huolehtinut siitä, että olen saanut tarpeeksi seksiä ja kassit pysyneet kevyinä, kuten minäkin hänen orgasmeistaan jne.. Koskenut myös kaikkea muuta elämistäm huolehdittu toistemme hyvinvoinnista ja sama jatkuu vielä nyt eläkeläisinäkin ja varsinkin nyt. Suuseksi molemmin puolin ollut alusta asti itsestään selvää. Eipä ole kummankaan tarvinut haikailla mitään muutakaan seksiin liittyvää halua tai nautintoa muualta.

Vierailija
57/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina hämmästyttänyt kun lukenut kuinka itsekkäitä naisia ja miehiä täällä kirjoittaa. Puhutaan vain omista haluista ja siitä mitä itse saa. Harva näyttää ottavansa vastuuta miehensä tai naisena tyydyttämisestä ja hyvänä pitämisestä. Luulisi olen itsestään selvää, että itse vastaa kumppaninsa tyydyttämisestä ja orgasmeista niin kuin hän itse haluaa ja kumppani hänestä niin kuin itse toivoo ja haluaa. .  Jos jompi kumpi sluibaa vastuustaan eikä pidä kumppaninsa tarpeista ja haluista  huolta ei parisuhteella ole tulevaisuutta eikä järkeä. Meillä tämä ollut molemmille itsestään selvää alusta asti, vaikka parikymppisinä mentiin naimisiin. Aina on vaimokin huolehtinut siitä, että olen saanut tarpeeksi seksiä ja kassit pysyneet kevyinä, kuten minäkin hänen orgasmeistaan jne.. Koskenut myös kaikkea muuta elämistäm huolehdittu toistemme hyvinvoinnista ja sama jatkuu vielä nyt eläkeläisinäkin ja varsinkin nyt. Suuseksi molemmi

Hyvä jos teillä on noin, mutta onko omista rajoista kiinni pitäminen itsekkyyttä? Jos naisella on esim. pakottamisen tai herkän oksennusrefleksin takia vaikeuksia antaa suuseksiä, sillä ei ole mitään tekemistä itsekkyyden kanssa. Vai oletko sitä mieltä, että pakko se nyt vain on, koska kumppanin tarpeet täytyy tyydyttää? Tietenkin asiasta pitää keskustella avoimesti ja jos se osoittautuu kynnyskysymykseksi, ei kumppani silloin ole oikea. 

Sä voisit joskus edes koittaa asettaa itsesi muiden asemaan. Se, että teillä menee sun mielestä hyvin, ei tarkoita sitä, että kaikki, kenellä menee jotenkin muuten on piilhomoja, vässyköitä tai itsekeskeisiä kusipäitä. 

Mä rummuttaisin ennemmin joka asiassa avoimeen keskusteluun, toisen validoimiseen ja empatiaan, kuin toisten arvostelemiseen tuomitsemiseen ja oman hännän nostamiseen. Esim. tätä kyseistä suuseksiasiaa voisi lähteä ratkomaan miettimällä mikä siinä on niin vastenmielistä? Voisinko kumppania vaikka pyytää vaikka suihkuun yhdessä, suorittaa perusteelliset pesut ja aloittaa varovasti, ihan pelkästään antajan ehdoilla. Näkisin, että se vois toimia paremmin kuin tuo Ollaampas sitä itsekeskeisiä omaan napaan tuijottelijoita. Kyllä se nyt vain pitäis. Kyllä meillä vaan jo heti sotien jälkeen nuoltiin ja imettiin ym. Ym. Ym.)

Vierailija
58/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä naisen on suostuttava yhdyntään, vaikkei saisi siitä mitään, kysytään näinpäin?

Vierailija
59/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina hämmästyttänyt kun lukenut kuinka itsekkäitä naisia ja miehiä täällä kirjoittaa. Puhutaan vain omista haluista ja siitä mitä itse saa. Harva näyttää ottavansa vastuuta miehensä tai naisena tyydyttämisestä ja hyvänä pitämisestä. Luulisi olen itsestään selvää, että itse vastaa kumppaninsa tyydyttämisestä ja orgasmeista niin kuin hän itse haluaa ja kumppani hänestä niin kuin itse toivoo ja haluaa. .  Jos jompi kumpi sluibaa vastuustaan eikä pidä kumppaninsa tarpeista ja haluista  huolta ei parisuhteella ole tulevaisuutta eikä järkeä. Meillä tämä ollut molemmille itsestään selvää alusta asti, vaikka parikymppisinä mentiin naimisiin. Aina on vaimokin huolehtinut siitä, että olen saanut tarpeeksi seksiä ja kassit pysyneet kevyinä, kuten minäkin hänen orgasmeistaan jne.. Koskenut myös kaikkea muuta elämistäm huolehdittu toistemme hyvinvoinnista ja sama jatkuu vielä nyt e

Hyvä jos teillä on noin, mutta onko omista rajoista kiinni pitäminen itsekkyyttä? Jos naisella on esim. pakottamisen tai herkän oksennusrefleksin takia vaikeuksia antaa suuseksiä, sillä ei ole mitään tekemistä itsekkyyden kanssa. Vai oletko sitä mieltä, että pakko se nyt vain on, koska kumppanin tarpeet täytyy tyydyttää? Tietenkin asiasta pitää keskustella avoimesti ja jos se osoittautuu kynnyskysymykseksi, ei kumppani silloin ole oikea. 

Niin että miehen pitää silti antaa suuseksiä, muttta naisen ei tarvitse huolehtia miehensä haluista? Ihmettelen kovin, ettei nainen muka voisi omaan tahtiin omin ehdoin imuttaa miehen terskaa ja hyväillä kullin vartta, ilman pelkoa, ettei mes koske naisen päähän ollenkaan saati pakota. Jos ei edes ole sen vertaa luottoa, halua tyydyttää ja keskusteluyhteyttä, niin ei kannata mennä sellaisen kanssa parisuhteeseen ollenkaan. Ensimmäinen edellytys parisuhteessa on voittaa naisen täydellinen luottamus. Toinen on täydelllinen avoimuus ja luottto, että molemmat saa ja voi olla sellaisia kuin ovat. Siitä hyvä lähteä rakentamaan parisuhdetta. Mutta ilman luottoa lähtökohta jo pettää. Tähän panostin itsekin ennen ensimmäistäkään yhdyntää. Suuseksin antamiseen me toista uuotta totutellessa hissun kissun. Sekin perustui siihen, että olin saanut jo vaimoni nauttimaan suuseksin vastaanottamisesta ja jäämään siihen koukkuun. Hänen oli helpompi ymmärtää ja hellpompi antaa suikkaria vastapalvelukseksi, varsikin kun halusi tyydytätä ja hyväillä minuakin. Hän ei halunnut, että kosken hänen päätään tai hiuksiaan, ettei vain tulisi painettua  liian syvälle. Tätä toivetta olen noudattanut aina, vaikka miten tekisi mieli koskea kiimaisena. Vaimon suuhun kun ei muutenkaan mahdu kalustani edes puolia. Kaikissa muissakin, kuten suihin ottamiseen loppuun asti menty vähitellen vaimoa totutelleen hänen mukaansa. Välillä vähän hänen rajojaan kolkutellen, koska silläkin ollut merkitystä, ettei mies saa olla lian kiltti, vaan pitää mennä himojensa mukaan. Tiedän, ettei vaimo arvosta noössöjä..Mutta kaiken perusta on silti jatkuvat suorat keskustelut toiveista ja niiden toiveiden ja rajojen noudattamista.Tämä siitäkin huomimatta, että miellä käytetty aina paljon sanatonta viestintää, varsinkin vaimon puolelta. Hän on luottanut siihen, että osannut häntä lukea, kuten hänkin minua, joskus pelottavankini hyvin. Onneksi en ole edes yrittänyt salata mitään. Luottamuksen osoituksena vaimo on laskentaihmisenä ja kontolli-ihmisenä aina hoitanut minun ja meidän raha-asiat. 

Vierailija
60/114 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina hämmästyttänyt kun lukenut kuinka itsekkäitä naisia ja miehiä täällä kirjoittaa. Puhutaan vain omista haluista ja siitä mitä itse saa. Harva näyttää ottavansa vastuuta miehensä tai naisena tyydyttämisestä ja hyvänä pitämisestä. Luulisi olen itsestään selvää, että itse vastaa kumppaninsa tyydyttämisestä ja orgasmeista niin kuin hän itse haluaa ja kumppani hänestä niin kuin itse toivoo ja haluaa. .  Jos jompi kumpi sluibaa vastuustaan eikä pidä kumppaninsa tarpeista ja haluista  huolta ei parisuhteella ole tulevaisuutta eikä järkeä. Meillä tämä ollut molemmille itsestään selvää alusta asti, vaikka parikymppisinä mentiin naimisiin. Aina on vaimokin huolehtinut siitä, että olen saanut tarpeeksi seksiä ja kassit pysyneet kevyinä, kuten minäkin hänen orgasmeistaan jne.. Koskenut myös kaikkea muuta elämistäm huolehdittu

Mitä höpäjät. ei suinkaan miehet anna suuseksiä naiselle!!!