Finnairin penkkienpesu pelkkä tekosyy
Totuus on, että Suomen valtio ja yritykset niin pers'aukisia, ettei niillä ole enää varaa ostaa kerosiinia.
Velkalaiva (sekä velkakoneet) uppoamassa lopullisesti.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
lukekaa artikkeli kyse PALOTURVALLISUUDESTA.
Jos penkkien pääliset eivät enää vesipesun jälijltä kestä kuumia kaasuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne penkit kannattaisi pestä vasta syyslomasesongin jälkeen?
No, minä olin lentoemäntänä 2005-2007. Ne pestiin päivittäin, ja hyvästä syystä.
Et haluaisi nähdä mikroskoopilla mitä kaikkea elävää siellä on jo yhden vuorokauden jäljiltä.
Matkustin kerran espanjalaisen halpayhtiön koneella. Penkit oli muhkeat ja aitoa nahkaa, mutta niihin iskostunut parfyymin lemu oli mieletön. Melkein mieluummin olisin haistanut hikeä.
Finairilla on kilpailutettu pekkien puhdistus ja valittu halvin. Ei ole pidettu väliä miten penkinpäällysten puhdistus tehdään ja nyt jäätiin kiinni kun urakoitsija meni halvemman kautta ja laittoi päällyset Hooveriin pyörimään vastoin ohjeita. Tuskin kukaan Finskillä saa potkuja vaikka sieltä syylliset löytyvät. Halpa on harvoin edullisin ja tässäkin mitätön säästö aiheuttaa miljoonien vahingot.
Eikä ole päällysiä varastossa eikä tilattavissa nopeasti, siinäkin on äly loppunut firmanpidossa. Ihan amatöörimäistä puljunpitoa. Näkihän sen jo kun pitkitettiin henkilökunnan lakkoa ja aiheutettiin mittavat maine- ja kuluhaitat.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinani ompelemassa noita päällisiä.Vaihtakoot uudet puhtaat päälliset sillä se hoituu.Kyllä niitä uusia aina ommellaan.
Tai metron muovipenkit tilalle. Taitaa suurin ongelma olla tyhjinä lentävät koneet, ihmisillä ei ole varaa matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen sammuttaa valot.
Tai pesee penkit vedellä.
Palvelun tuottajan sopimusrikkomus. Mitäköhän on sanktiot.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämäpaljastu Finnairin omaksi mokaksi, muutenhan olisvat jo vaatineet pesulalta tai Airbussilta korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämäpaljastu Finnairin omaksi mokaksi, muutenhan olisvat jo vaatineet pesulalta tai Airbussilta korvauksia?
Finnairin toimari yrittänyt "säästää" puhdistuskuluja bonusten toivossa?
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinani ompelemassa noita päällisiä.Vaihtakoot uudet puhtaat päälliset sillä se hoituu.Kyllä niitä uusia aina ommellaan.
Päälliset on pieni hinta koneen ja lentopolttoaineenkin kustannuksessa. Promillen sadasosia.
On säästetty vaihtopäällisissä? Jos olin niin, sekin säästö meni nurin-nakkelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnairin toimari yrittänyt "säästää" puhdistuskuluja bonusten toivossa?
Postissa sellainen säästö toimi. Lentohommissa voi tulla yllätyksiä..
Vierailija kirjoitti:
Turha porukka kovamuovilaukkuineen tungeksimassa tuhoutuvan planeetan lentoasemilla ja kiukuttelemassa turhista asioista, Omille penskoille tulee jäämään käteen luu kiitoksena loppuun kalutulta luonnolta.
Terve taas, tuhoutuva planeetta -hullu! Tuohan onkin sinun vakiofraasisi, koski keskustelu mitä tahansa.
Mitään annettavaa ei kommenteillasi ole, ne on samaa tasoa sen kissanlihahullun kanssa.
Ehkä kyse oli ter rori uhasta tms. Penkit vain tekosyy.
Finnair alkaa periä puhtaasta penkinpäällisestä kunnon lisämaksua matkustajilta?
Vierailija kirjoitti:
Finnair alkaa periä puhtaasta penkinpäällisestä kunnon lisämaksua matkustajilta?
Joo ja palosuojattu sellainen maksaa vielä lisää exstraa.
Kannattas tervata ensin perse ennenkuin istuu Finnairin penkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne penkit kannattaisi pestä vasta syyslomasesongin jälkeen?
No, minä olin lentoemäntänä 2005-2007. Ne pestiin päivittäin, ja hyvästä syystä.
Et haluaisi nähdä mikroskoopilla mitä kaikkea elävää siellä on jo yhden vuorokauden jäljiltä.
lentoemot tarkistavat mikroskoopilla penkkejä? No ei ihme, jos Finnairin tuloskunto vähän kyntää
Eniten ihmetyttää, että Finnairin toimitusjohtaja istuu edelleen pallillaan eikä ole potkaistu sinne minne kuuluukin?
Vierailija kirjoitti:
Turha porukka kovamuovilaukkuineen tungeksimassa tuhoutuvan planeetan lentoasemilla ja kiukuttelemassa turhista asioista, Omille penskoille tulee jäämään käteen luu kiitoksena loppuun kalutulta luonnolta.
Kiinalaisten co2-päästöt per henkilö ovat jo selvästi suuremmat kuin suomalaisten per henkilö. Joten aivan turhaan kiukuttelet suomalaisille vaavipalstalla, meidän toimemme eivät vaikuta yhtään mihinkään, globaalin ilmaston mittakaavat ovat sellaisia.
Painu Kiinaan sössöttämään asiasta kommunistipuolueelle, katsotaan miten tulet kuulluksi ja ymmärretyksi
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tekosyyltä. Mikä on oikea syy, onko itänaapuri vähän jekkuillut?
Tai uhkaus Finnairia kohtaan josta ei kerrota julkisuuteen. Poliittisia tekosyitä löytyy Suomea kohtaan tahoilta jotka teroiskuja maailmalla tekevät.
Palontorjunta-aineet ovat vaarallisia aineita, mutta jos se muutama tunti lentokoneessa ei aiheuttaisi henkilöille vaaraa kun vaaratilanteessa säästyisi katastrofilta.