Olen uskoton mies. Haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (116)
lasteni biologinen isä. Ajatus siitä, että vaimo olisi ollut onnellinen jonkun muun sylissä, saa myös itsetuntoni horjumaan.
M
Ei taidakaan olla niin yhdentekevää, kuin väität.
ja materia tärkeintä, tahtoisin omistaa vaimoni. Siksi en voi sietää ajatusta, että hän ei olisikaan minun omaisuuttani. Ennen ajattelin, että hän on automaattisesti onnellinen, koska olen niin mahtava tyyppi. Nyt hiipi epävarmuus. Entä, jos en olekaan paras?
M
" Hei M. Teillähän on niin hyvä liitto. Kerro, millaisia sinun vaimosi yleensä ajattelee ennen nukahtamistaan? Omani ei suostu enää kertomaan minulle. Siksi luulen, että rakkautemme on kuollut." Silloin tajusin, että eihän vaimoni jaa sisintään koskaan minulle. Ei ole tehnyt sitä vuosiiin. En kyllä minäkään puhu hänelle mitään " totta" ! :(
Päätä särkee, kun yritän ajatella. Elämä on ollut niin pirun helppoa.
M
Ei. Olen ajatteleva ja tunteva ihminen.
M
todella arvostaa ihmissuhteita-mutta pitkä on ollut tie--voi voi, en nyt ottanut tolkkua kumpi on kumpi mutta M ja niin kauan kun on elämää niin on mahdollisuus korjata suuntaansa
Mua ei haittaa, vaikka olisitkin hiukan ruma ja vähän heikommin varustettu monella tapaa. Kykysi pohtia asioita noin syvällisesti häikäisee!
Niihin liittyi tunnetta. Toisin kuin naisten kanssa tehtyihin syrjähyppyihin. Hämmästyttävä juttu.
M
Vierailija:
Ei taidakaan olla niin yhdentekevää, kuin väität.
Voisin valehdellla tähän, että en tiedä.
Puhutaanpa totta: olen parantumaton narsisti.
Vaimoni seurassa olen onnellinen, patologinen valehtelija. Hän on aika lailla kaltaiseni. Siksi en halua erota.
M
niin ei voi kun toivottaa kaikki se onni mitä tollaseen tilanteeseen on mahdollista saada.
Mikäänhän tossa kuviossa ei oo aitoa,paitsi se epärehellisyys
Kolauttavat heikkoa itsetuntoani, sillä en voi unohtaa yhtään niistä kerroista, jolloin minua haukuttin hintiksi. Nyt näytän niille kaikille. Kerran panin muuten erästä niistä kimuleista, joka haukkui minua 10 vuotta sitten hintiksi. Eipä hauku enää!
M
Vierailija:
niin ei voi kun toivottaa kaikki se onni mitä tollaseen tilanteeseen on mahdollista saada.
Mikäänhän tossa kuviossa ei oo aitoa,paitsi se epärehellisyys
Tärkeintä on, että luulen vaimon rakastavan minua ja vaimo luulee minun rakastavan häntä. Tässä sieluntilassa on oikein hyvä olla! Palkka juoksee.
M
Molemmat luulee toisen rakastavan,ja kumpikaan ei uskalla puhua asioista niiden oikeilla nimillä
Vaimo hoitaa kodin ja muksut jne.
Miksi vaivata päätä ajattelemalla liikaa asioita?
M
Nyt on taas aika great fiilis!
M
Vierailija:
Nyt on taas aika great fiilis!
M
Vierailija:
144
Viestin 121 kirjoittaja on aivan selvästi aika huono kirjoittaja. Ehkä joku merkonomi, joka yritti sekoittaa keskustelua.
No miltä se homous tuntuu?
Tosi hyvältä. Mutta aina sellaisten kokemusten jälkeen ajaudun pönkittämään egoani ja teen lukuisia syrjähyppyjä naisten kanssa. Joku alitajuinen trauma, sillä kotona oltiin aika uskonnollisia ja homokielteisiä. Vaimokin suhtautuu kielteisesti homoihin. Siksi vaikenen kuin muuri.
M
Apinoille on oma paikka viidakossa-juokse sinne