Jane järkyttyi. Hän ei todellakaan ollut valmistautunut tällaiseen. Lääkäri sanoi, että olen viisi senttiä auki, nyt lähdetään synnyttämään. Huusin suoraan, etten synnytä tänään, ihan turha luulo.
Jane järkyttyi. Hän ei todellakaan ollut valmistautunut tällaiseen.
Lääkäri sanoi, että olen viisi senttiä auki, nyt lähdetään synnyttämään. Huusin suoraan, etten synnytä tänään, ihan turha luulo.
---
fiksua porukkaa, siinä on 9 kk mennyt tupakkaa ja siideriä juodessa eikä huomannut, että on raskaana, eikä huvittanut synnyttääkään vaikka oli pakko, kun salkkarit tuli televisiosta
Kommentit (11)
Tarina loppui ilmeisesti siitä, että pyllystä lensi vauva pönttöön kuin isompana pieruna vain.
Oliko sulla joku eri juttu minkä luita? Mulla ei näkynyt mitään salkkari- ja röökijuttuja.
Miten olisi huomannut, kun kuukautiset tulivat normaalisti, mitään raskausoireita ei ollut eikä näyttänyt olevan minkäänlaista mahaakaan?
Ei puhuttu siideristä, tupakasta eikä Salkkareista mitään.
Jane luuli, että vain persepanolla voi tulla raskaaksi, ja ihmetteli, miten ihmeessä hän voi muka olla raskaana, kun ei ollut harrrastanut peppuseksiä koskaan.
On taas kaikki alaikäiset porvoolaiset kirjoittelemassa 👎🏻
Miettikääs järkytystä omalle kohdallenne. Ei raskausoireita, eikä juuri mahaakaan ja joku aamu vaan aalkaisi synnytys.
Nää on niin typeriä juttuja, että pitäisin suuni visusti kiinni!