Olen uskoton mies. Haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (116)
tai siis ole aikaisemmin vaivannut. M
Heikkolahjainen mies on loistava ainoastaan valehtelussa. Hän valehtelee sujuvasti sekä läheisilleen että itselleen.
Etkö ole vielä saanut riittävästi tikkuja sormiin vai tarviitko vielä halosta päähän?
oon kokenut ja paljon,mutta moraali on aina ollut mukana- Mä en edes seksiä harrasta vaan seksin vuoksi vaan pitää olla muutaki ja varatuiltahan sitä ei saa -------- Ja kunnioitan toisten liittoja, tosin itse he eivät sitä tee
todellakaan olleet mitään kuppasia horoja, kännisen naisen kanssa en viitsisi edes alkaa. M
Vierailija:
Perheen vuoksi, siksi että rakastan vaimoani, siksi että meillä on mukavaa yhdessä...
M
He katsovat televisiota yhdessä ja myös vetävät usein yhdessä kotikännejä. Usein he keskustelevat " kriittiseen" sävyyn vitun naapureista, sukulaisista ja työkavereista.
mutta mä oon satavarma että se päivä koittaa,millon joudut aukasemaan silmäs ja katsomaan kunnolla peiliin ----- ja se näky ei oo kaunis
mitä ne oikeasti on tehnyt : Menetät perhees,saat lapsen jollekki jne
En halua törmätä samaan naiseen uudestaan, jos mahdollista. M
Surkean itsetunnon pönkitykseksi he kehittävät myös omnipotentti-fantasioita. Mikä tärkeintä: jos sittenkin tulee morkkis, voi kaivaa pölyisestä laatikosta raamatun!
M! Olet ihana. Salaat kaiken tämän vaimoltasi, koska tiedät, että hän kuolisi suruun, jos menettäisi sinut LUOMAKUNNAN KRUUNUN, JUMALAN KUVAN!
Kaunis nainen, vieras ympäristö jne. M
Osaatko oikeasti keskustella itsesi kanssa rehellisesti? Esim. silloin kun väännät pöntöllä yli-ihmisen kullattua paskaasi?
Eihän vaimosikaan varmasti tartu samanlaisiin tilanteisiin vaikka mahdollista periaatteessa olis-Et voi syyttää tilanteita koska sä oot tilanteiden herra -DR PHIL-
Mitä sulle antaa enemmän tollaset panot kun oman vaimon kans rehellinen ihmissuhde?
Tarkoitan tilanteilla sitä, että ei mulla kotona tai työpäivän aikana ole tarvetta lähteä etsimään vierasta panoseuraa, vaan halu syntyy tilaisuuden tullen. M
Katsos kun kaikki tollanen paljastuu ennemmin tai myöhemmin,ja sit sä oot kusessa