Olen uskoton mies. Haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (116)
Mulle seksi on aina ollu kahtiajakoista, vaimon kanssa se on rakastelua ja toisten kanssa panemista. M
Mä uskon, että se, mitä ei tiedä, ei voi satuttaakaan. M
Olen todellinen yli-ihminen. Eritteiden vaihto ja tähän näytelmään sisältyvä ennalta sovittu dialogi sujuvat hienosti niin minulta kuin vastapuolelta. En halua pitään yhteyttä näihin naisiin, sillä eihän meillä ole mitään intressejä toisiamme kohtaan. Usein kuitenkin hekumoin ajatuksella, että he muistelevat kiimaisena minua. Miestä, jota he eivät voi saavuttaa. Sillä vapaaehtoisesti en luovu nykyisestä helposta elämästäni. Mitä sitä paitsi sukulaiset sanoisivat, jos olisinkin yhtäkkiä pelkkä pyykkikasseja kantava keski-ikäinen ja kaljuuntunut päärynä?
salaa,pettää sitä ihmistä jota sä väität rakastavas??
Ihan kun sulle ois yks ja sama,saako vaimo tietää .. älä sano rakkaudeks noin rumaa asiaa mitä sä teet- miks sä et vois vaimos kans kokeilla eri seksijuttuja?
Kadehtivat kovasti minua. Myös edustusrouvaani, jolla kylläkin on omat salaisuutensa. Vaan mitä sillä väliä? Pääsen kuitenkin taivaaseen, sillä siellä tarvitaan aina kaltaisiani kyvykkäitä miehiä!
M
hypätään siellä täällä ja mun omatunto ei ikinä antas mulle rauhaa jos miestä pettäsin
Lasten syntymän jälkeen hän alkoi valittaa, ettei nauti seksistä kanssani. On siis luontevaa olla uskoton.
M
JOS VAIMOS EI RAKASTA NIIN EIKÖS SILLON OO SAMA VAIKKA SÄ JUOKSISIT MISSÄ???MITEN NIIN ET SIT HALUA SATUTTAA KOSKA RAKASTAT JA TEILLÄ ON HYVÄ SUHDE???
MÄ EN PYSY ENÄÄ KÄRRYILLÄ
Minulle sopii hyvin se, että vaimo teeskentelee tietämätöntä. Meillä on hyvä elintaso ja se kompensoi muut puutteeni.
M
( Tää istunto on sit 50e/h ) Miksi te ette tee asioille mitään ja miksi ootte yhdessä ja sanot teillä olevan hyvän suhteen ja et halua vaimoas satuttaa ja ja ja ja
Entä jos vaimonikin on tehnyt syrjähyppyjä koko liittomme ajan? Toisaalta: onko sillä väliä?
M
On ihan kiva ajatella, että ehkä moni muukin rakastaa minua. Vaikkei rakastaisikaan: mitä sitten? Rahalla saa.
M
Mua oikeastaan harmittaa toi copycat, koska mä en ole miettinyt tätä juttua ennen näin paljoa. M
Toi epärehellisyys,luottamus pula,puolison kylmyys,rakkaudettomuus
Saattaisin muuttua hysteeriseksi niin kuin aina pikkupoikana kävi. Samassa yhteydessä kusin usein myös housuihini ja isä suuttui. :(
M
Onneksi ajattelukykyni on edelleen rajallinen, enkä syvenny miettimään asiaa edelleenkään sen kummemmin.
M
Ei kukaan pääse vaikka niin luulee.