Taas joku elämänkoululainen vähän stailannut vuokrakämppäänsä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a45df2b3-5583-4f7d-8757-a95e27800ced
Ehkäpä tuossa on tuleva sisustustrendi? 🤔
Kommentit (250)
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ihan normaali ANTIFALAINEN!
Tuskin tämä poikarukka edes ymmärtää, mitä nuo sanat tarkoittaa ja mihin liittyy. Ei osannut edes kirjoittaa sieg heil oikein.
Ovien irti repiminen viittaa vainoharhoihin kuten joku jo kirjoittikin. Tässä voi olla hoitamaton skitsofrenia taustalla ja huumeet pahentaneet asiaa.
Ihan turhaan jengi vääntää täällä jostain politiikasta kun kyseessä on niin sairas ihminen, ettei hän ymmärrä politiikasta tai aatesuuntauksista yhtään mitään.
Ja sieltä sellaiset herttaiset Antifa-sympatiat tulille.
Näin töitä tehdään valtion hommissa
Vierailija kirjoitti:
Näin töitä tehdään valtion hommissa
Asiakas rais... työpaikalla.
Poliisi jätti asiakkaan metsään
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011467619.html
Voisiko näiden poliisien kuvat julkaista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tägitarrat pian uusi villitys?
Ps. Huumeet on kivoja ja vaarattomia! Ja yksityisasia!
T. Hakaristipelle, äärioikeisto
T. Israelia vihaava Antifa-pelle.
Mutta hei, jos seurustelet psykiatrin kanssa voit olla käärittynä mattoon.
Sellaisia työntekijöitä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi jätti asiakkaan metsään
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011467619.html
Voisiko näiden poliisien kuvat julkaista myös.
Kauhistellaan vuokra-asuntoja ja Kauhistellaan poliisija, pelottavia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisestä tulee tällainen? Asunut lastenkodissa lapsena? Vanhemmat ei oo välittäneet? Kiinnostaa.
Olisiko vanhempien aika mennyt vihervasemmistolaisissa puoluetilaisuuksissa, joissa on joukolla parannettu maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisestä tulee tällainen? Asunut lastenkodissa lapsena? Vanhemmat ei oo välittäneet? Kiinnostaa.
Olisiko vanhempien aika mennyt vihervasemmistolaisissa puoluetilaisuuksissa, joissa on joukolla parannettu maailmaa?
Entäs nouden poliisien vanhemmat? Missä kasvatus?
Jokaisen vuokranantajan toivevuokralainen.
Vierailija kirjoitti:
Sairastan masennusta. Jos vuokraisäntä laittaisi kuvat sekaisesta asunnosta nettiln haastaisin sen oikeuteen kunnianloukkauksesta ja tekisin rikosilmoituksen vuokraisännästä.
Joku voi tunnistaa asunnon. Mun sairaus ei kuulu julkisuuteen eikä vuokraisännälle.
Täl toinen masentunut, mutta tuskin sä kaapin ovia tai hyllyjä teit irti tai töherrät seiniin hakaristejä?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ihan normaali ANTIFALAINEN!
Antifa ei koristele seiniään natsismilla. Ootko sokea kun et kuvia nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastan masennusta. Jos vuokraisäntä laittaisi kuvat sekaisesta asunnosta nettiln haastaisin sen oikeuteen kunnianloukkauksesta ja tekisin rikosilmoituksen vuokraisännästä.
Joku voi tunnistaa asunnon. Mun sairaus ei kuulu julkisuuteen eikä vuokraisännälle.
Täl toinen masentunut, mutta tuskin sä kaapin ovia tai hyllyjä teit irti tai töherrät seiniin hakaristejä?
Teit = revit
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinun sairautesi oikeuta tuhoamaan kenenkään muun omaisuutta.
Surullista että tältäkin osaajat ovat vieneet työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee kuvia vanhusten omistusasunnoista kuvia, missä ei käy siivojaa? Kotihoito voisi lähettää kuvia lehtiin.
Niissä ei ole spraymaalattu mitään sig heil tekstejä ikkunoihin sentään. Eivät ole tuossa kunnossa todellakaan. Useimmilla vanhuksilla on todella siistit kodit. Terkuin myös kotihoidossa työskennellyt Th
On siellä myös siivottomia asuntoja. Kaikilla, ei ole rahaa siivoojaan.
Se omistusasuja maksaa ne kulut itse, ihan sama vaikka sprayaisi seinänsä täyteen tageja ja hajottaisi keittiönsä kaapit ei niistä kärsi kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän ei ollut sekaisesta asunnosta, vaan omaisuuden tuhoamisesta, rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinun sairautesi oikeuta tuhoamaan kenenkään muun omaisuutta.
Eikä sinulla ole oikeutta laittaa kuvia vuokra-asunnosta nettiin.
Seuraavaksi kun muutan otan heti kuvat uudesta vuokra-asunnosta ja netistä facebookista vuokraisännän kuvan ja kuvat lehteeen ja otsikko vuokraa vanhaa rumaa paskaläävää.
Lisäksi soitan asuntoon terveystarkastajan joka tekee mittaukset ja jos on hometta määrää kalliit remontit. Asunto kun voidaan laittaa asumis kieltoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi piirtää seinään, niin omistusasunnossa se seinä maalataan, mutta kun vuokralla asuva ei saisi mitään tehdä itse.
Lisäksi en tykkää näistä kuva jutuista, koska ihmisillä on masennusta jne ja sairaustiedot ei kuulu vuokraisännälle.
Kohta lähetetään kuvia vanhusten paska kämpistä lehteen ja otsikoksi saastainen sukupolvi.
Kyllä mä vuokralla asuessani maalasin seinät ja poismuuttaessa maalasin ne takaisin alkuperäiseen valkoiseen. Miksi vuokralla asuja ei saisi seiniä maalata??