Taas joku elämänkoululainen vähän stailannut vuokrakämppäänsä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a45df2b3-5583-4f7d-8757-a95e27800ced
Ehkäpä tuossa on tuleva sisustustrendi? 🤔
Kommentit (250)
Jostain syystä näistä aina lehdissä kerrotaan. Ei juurikaan siitä, millaisia nilkkejä jotkut vuokranantajat ovat, miten vuokranantajan mielestä 17 astetta riittää, tai miten vuokrantanatja tulee omila avaimilla "tarkastamaan" naiseläjän kämpän, hiukan viinalta haisten, miten vuokravakuudet helposti jää maksamatta takaisin tekaistun syyn takia, miten vuokrantajat tarjoavat vuokran halvemmalla jos maksaa pimeästi ja tytöille vihjaavat toisenlaisestakin maksutavasta....nämä ei pääse useinkaan lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi vasemmistonuori.
"Sig heilistä" päätellen persujen nuorisolainen.
Tai nykyinen trendikäs juutalaisia vihaava vassarinatsi.
Vierailija kirjoitti:
Tägitarrat pian uusi villitys?
Ps. Huumeet on kivoja ja vaarattomia! Ja yksityisasia!
T. Hakaristipelle, äärioikeisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mitä tollaisen sekopään päässä liikkuu? Mitä se oikein miettii samalla kun se tuhoaa kämppää?
Minkähän takia näitten tiettyjen vuokralaisten täytyy aina sotkemisen lisäksi hajottaa keittiön kaapit? Useammassa vastaavanlaisessa tapauksessa on sama homma. Aika usein myös kylppäri on hajotettu.
Kaappien ovet ovat aiheuttaneet vainoja riittävän pirikuurituksen jälkeen, kun ovet poistaa niin näkee heti että kaapeissa ei piileskele mitään/ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sig heilistä" päätellen persujen nuorisolainen.
Tai nykyinen trendikäs juutalaisia vihaava vassarinatsi.
Juutalaisviha on edelleenkin nasupossujen harrastus.
Netanjahun politiikkaa vihasi iso osa juutalaisista. Niinpä kansanmurhasta syytetty Netanjahu on nyt paennut Egyptiin.
Tässä tapauksessa nimi taisi olla enne... Uusinarkaus.
Kerrankin ovat tehneet jutun missä aidosti on jotain vahinkoa kun yleensä on vain rojua lattialla ja hieman joku kaapin ovi rikki.
Toi korvaus summa haiskahtaa aika pieneltä kun huomioi että yksi kerros maalia ei todennäköisesti peitä mitään vaan seinät tulee hioa ja maalata pohja maali ehkä jopa kipsata ja sitten varsinainen maali. tuon lisäksi menee paljon kalusteita vaihtoon.
Chatgpt mukaan huoneiston oven vaihto ja siihen tietenkin lukon vaihto vanhasta maksaa +2500e.
Miten ihmisestä tulee tällainen? Asunut lastenkodissa lapsena? Vanhemmat ei oo välittäneet? Kiinnostaa.
Vähän otettu av-mammojen Live, laugh, love tarroista mallia
Vierailija kirjoitti:
"Uusinarkkari".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon laiska ja voimaton (lääkitys) siivoamaan ja olen leikkisästi kutsunut kämppääni huumeluolaksi. Mutta ei mun tilanne sentään noin paha ole.
Sinä voit olla laiska ja voimaton, mutta tämä kaveri on laittanut tuulemaan.
Juu voimissaan on ollu
Vierailija kirjoitti:
Persujen kuntavaaliehdokas. Ministeriainesta.
Tarkoitit siis vasemmiston Arhinmäkeä, joka piirteli töhryjä Helsingin seiniin. Onhan teillä demareissakin näitä töhryjen piirtäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uusinarkkari".
Upi Uusnarkkari.
Jännää. Huumesekoilu, lastenraiskaus, natsismi. Kaikki kolme johtolankaa osoittavat äärioikeistoon.
Joten persu triggeröityy ja tulee jankuttamaan vasemmistosta 😂
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ylisveeti persuilija oo.
Vierailija kirjoitti:
Tägitarrat pian uusi villitys?
Ps. Huumeet on kivoja ja vaarattomia! Ja yksityisasia!
Nähdään taas 612 kulkueessa.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon laiska ja voimaton (lääkitys) siivoamaan ja olen leikkisästi kutsunut kämppääni huumeluolaksi. Mutta ei mun tilanne sentään noin paha ole.
Voin lohduttaa että enemmistön asunnot on aika sotkusia. On tiskiä, imuroinnista aikaa, rojua lattialla... Tietenkin hieman eri asia kuin aloituksen juttu.
Nämä töhrijät on yleensä anarkisteja jotka ei ole eläissäänkään äänestäneet eivätkä äänestä. Huumeiden käyttö ei myöskään kytke mihinkää poliittiseen ideologiaa ellei Rastafaria lasketa.
Sitten tullaan siihen h a k a r i s ti i n joka on kansallissosialismin symboli. Kansallissosialistit vastusti kommunismia ja sosialismia.
Vancelainen kristofasisti lässyttää asian vierestä.